Καλάβρυτα: Σε διεθνείς ταξιδιωτικούς οδηγούς ο Οδοντωτός – Σημείο αναφοράς βλέπει ο Θ. Παπαδόπουλος

    Ημερομηνία:

    Ικανοποιημένος από τις αναφορές που έκαναν τις τελευταίες ημέρες, δημόσια, στελέχη του ΟΣΕ, σχετικά με τον χαρακτηρισμό του Οδοντωτού ως «τουριστικού», με περισσότερα δρομολόγια και ανακαίνιση ιστορικών κτιρίων Σταθμών του, εμφανίζεται ο δήμαρχος Καλαβρύτων Θανάσης Παπαδόπουλος, ο οποίος έχει βάλει προσωπικό του στοίχημα τα παραπάνω αλλά και την επέκταση της γραμμής μέχρι την Αγία Λαύρα.

    Σε συνεργασία και στο πλαίσιο αλληλοστήριξης με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, βλέπει με ανακούφιση μια γενικότερη προσπάθεια ανάδειξης της αναπτυξιακής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής διάστασης του τρένου, γνωρίζοντας καλά πως ο σιδηρόδρομος είναι αυτός που και στην περιοχή του αφήνει το μικρότερο δυνατόν αποτύπωμα στην φύση, καταγραφή που όπως λέει δείχνει ποιο δρόμο πρέπει ν’ ακολουθήσουμε με στόχο την κλιματική ουδετερότητα.

    «Ιστορικά, όπου πήγαινε τρένο, μεταφέροντας ανθρώπους και εμπορεύματα, ενισχύονταν ευημερία, πρόοδος, επαφή με τον έξω κόσμο και μαζί πολιτισμικό απόθεμα και κοινωνική κινητικότητα. Το γνωρίζουμε καλά εμείς στα Καλάβρυτα από τον Μάρτιο του 1896, με την γραμμή των 22 χλμ., από τις πιο εξαίσιες διαδρομές στην Ελλάδα και παγκοσμίως» σημειώνει ο κ. Παπαδόπουλος.

    Φλίγκος
    GLEARNET

    Σημαντικό στοιχείο είναι αυτό που δείχνει ότι οι πιο έγκριτοι ταξιδιωτικοί οδηγοί διεθνώς, περιλαμβάνουν στις αναφορές τους για την Ελλάδα τον Οδοντωτό Διακοπτού -Καλαβρύτων, ως μια μοναδική τουριστική εμπειρία κι ως υπόδειγμα ήπιας λειτουργικής ενσωμάτωσης του τρένου στο φυσικό περιβάλλον.

    «Δεν είναι μόνο μέσο μετακίνησης. Είναι πολλά. Είναι στοιχείο της κουλτούρας μας, μέρος της ταυτότητάς μας, κομμάτι της ιστορίας μας, το παρελθόν και το μέλλον μας. Μεταφέρει ανάπτυξη, πολιτισμό και σεβασμό στο περιβάλλον. Το τρένο μας είναι ένας νοητός ιμάντας τουριστικής ανάπτυξης και αν δεν υπήρχε ο Οδοντωτός τα Καλάβρυτα δεν θα είχαν τη φυσιογνωμία που έχουν» αναφέρει ο δήμαρχος, επιμένοντας στην διαρκή ανάδειξη, αναβάθμιση και αξιοποίηση του, ακόμα και των παραδοσιακών συρμών που έχουν παροπλιστεί, ή και τις παλιές μηχανές για τουριστικούς λόγους.

    Σημαντικό σημείο αναφοράς είναι η δυνατότητα σε πολλούς επισκέπτες από Αθήνα ή Πάτρα, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το τρένο, μ’ ενδιάμεσο σταθμό στο Διακοπτό, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν το ΙΧ τους ή άλλα μέσα μεταφοράς, με χαμηλό κόστος και μεγάλη ακρίβεια.

    Πελοπόννησος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Υπόθεση μαστροπείας: Ο «κοντός» και οι ερωτικές ταινίες

    Αποτροπιασμό και οργή προκαλούν οι καταθέσεις των θυμάτων του 42χρονου σκηνοθέτη...

    Τρεις νέες καταγγελίες για τον “φακελάκια” γιατρό στο Ιπποκράτειο

    Νέες καταγγελίες για τον καρδιοχειρουργό του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, που...

    Πολεοδομίες: Φεύγουν από τους δήμους, ψηφιοποιείται η έκδοση στις άδειες

    Μία από τις βασικές θεσμικές αλλαγές που σχεδιάζει η...

    Η Revoil εξαγοράζει την Μαλτέζος ΑΕ – Μεταξύ €2,85 εκατ. – €3,3 εκατ. το τίμημα

    Την κατάρτιση SPA για την εξαγορά της εταιρείας Μαλτέζος ΑΕ ανακοίνωσε η Revoil, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του dark room. Ειδικότερα, η...