Mini Market εναντίον Super Market – Πώς οι «μικροί» κατορθώνουν να ανταγωνίζονται τους «μεγάλους»!

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    του Αχιλλέα Ροδίτη |

    Η ακρίβεια «πνίγει» τους καταναλωτές, οι φόροι συμπιέζουν τους «μικρούς» επαγγελματίες και τα super market εισπράττουν την «μερίδα του λέοντος» στην αγορά καθώς προσφέρουν όλα τα είδη σε ένα σημείο, εξοστρακίζοντας μπακάλικα και μίνι μάρκετ. Τουλάχιστον το τελευταίο σκέλος αφορά μια κοινή αίσθηση που διακατέχει τους περισσότερους εξ ημών.

    Όμως δίνοντας τον λόγο στους «μικρούς» διαπιστώνουμε ότι πάντα υπάρχει περιθώριο για έναν υγιή ανταγωνισμό ανάμεσα στους «μικρούς» και τους «μεγάλους».

    Είναι αυτό που προ μηνών είχαν δηλώσει στην «Πολιτεία» τόσο ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας κ. Χάρης Ανδρικόπουλος, όσο και ο Οικονομικός Αναλυτής κ. Ηρακλής Ρούπας. Λέγοντας ότι αν κανείς επενδύσει στην ποιότητα και στις στοχευμένες παροχές προς τους καταναλωτές, ίσως να μπορέσει να βρει την «χρυσή τομή» της διατήρησης του ως επαγγελματίας.

    Ο «ΔΑΥΙΔ» ΜΕ…

    ΔΥΟ «ΓΟΛΙΑΘ»

    Και αυτό έρχεται να μας το επιβεβαιώσει ένας νέος σε ηλικία επαγγελματίας από την Πάτρα.

    2 νμινι μαρλκετ 2 1

    Ο λόγος, για τον κ. Χρήστο Κανελλακόπουλο ο οποίος όχι μόνο τόλμησε να ανοίξει ένα «μίνι – μάρκετ» σε τόσο δύσκολους καιρούς, αλλά το έκανε και σε μια γειτονιά (Σκαγιοπούλειο) στην οποία υπάρχουν και λειτουργούν όχι ένα, αλλά δύο μεγάλα super market!

    Όπως λέει ο ίδιος στην «Πολιτεία», η στόχευσή του ήταν και είναι να ανταγωνιστεί τους μεγάλους παρέχοντας κάτι που λόγω κίνησης δεν μπορούν οι «μεγάλοι».

    2 νμινι μαρλκετ 4 1

    «Αφού», όπως σημειώνει», δεν είμαι super market δεν έχω ανάγκη από το να παραγγέλνω μεγάλες ποσότητες. Έτσι, ευπαθή προϊόντα διατροφής, όπως τυρί φέτα, για παράδειγμα, μένουν λιγότερο καιρό σε εμένα, δεν αλλοιώνεται η γεύση, άρα μπορώ να κερδίζω τους πελάτες».

    Παράλληλα, μπορεί να ελίσσεται και στις τιμές γιατί και με λίγο τζίρο μπορεί να διατηρείται λόγω αστρονομικής διαφοράς στα έξοδα λειτουργίας της επιχείρησης του σε σχέση με ένα μεγάλο κατάστημα.

    ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ

    2 νμινι μαρλκετ 1 1

    Και επίσης, επενδύει σημαντικά στην διαπροσωπική σχέση. «Προσπαθώ να γίνω φίλος στους πελάτες μου. Δεν είναι απρόσωπο ένα μίνι μάρκετ όπως είναι το super market. Αρκεί να μπορέσεις να κάνεις τον πελάτη να σε νιώσει γείτονά του και να σε εμπιστεύεται σε ό,τι του δίνεις. Τότε θα σε στηρίζει ακόμα κι αν ένα προϊόν είναι λίγο πιο ακριβό απ’ ότι στο super market», εξηγεί.

    Πράγματι, ο ίδιος δείχνει προς στιγμήν να πετυχαίνει το «στοίχημα».

    2 νμινι μαρλκετ 3 1

    Η περίπτωση του, σε κάθε περίπτωση, αποτελεί ένα παράδειγμα που ίσως δείχνει τον δρόμο σε άλλους επαγγελματίες, κυρίως αποδεικνύει ότι ακόμα και στις δυσκολότερες περιόδους, πάντα υπάρχει ένα ξέφωτο για κάθε «μικρό» επαγγελματία.

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    0004 1 e1699361955949

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αχαΐα: Οι μέδουσες δεν εμπνέουν ανησυχία, δεν προβληματίζει η εμφάνισή τους

    Αρκετοί ήταν οι λουόμενοι, οι οποίοι το σαββατοκύριακο, βλέποντας...

    Το Ισραήλ «αδειάζει» την Ελένη Βιτάλη για την ακύρωση της συναυλίας

    Η Ελένη Βιτάλη , η οποία είχε προγραμματίσει να...

    ΠΑΤΡΑ: Στο 53ο Νηπιαγωγείο η «Μπουγάδα της Ευτυχίας» για την ενίσχυση της Φλόγας

    "Η Μπουγάδα της Ευτυχίας", μια πρωτότυπη δράση με μηνύματα...

    Πάτρα: Ομαδική φωτογραφική έκθεση «Ατομικό Portfolio» από τις 27 Μαΐου

    Η φωτογραφική λέσχη  Πάτρας – ΗΔΥΦΩΣ, μετά από μια πλούσια και...