Αρχική Blog Σελίδα 15677

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Η φράση “Πώς να χτυπήσεις μια γυναίκα, χωρίς να το ξέρει κανείς” αναζητήθηκε 163εκ. φορές στο Google

    «Πώς να χτυπήσεις μια γυναίκα, χωρίς να το ξέρει κανείς» ήταν η φράση, που αναζητήθηκε 163 εκατομμύρια φορές στο Google, κατά τη διάρκεια του 2020.

    Οι περιπτώσεις ενδοοικογενειακής βίας έχουν αυξηθεί σε όλον τον κόσμο, με πρόσφατες μελέτες να δείχνουν ότι η πανδημία μπορεί να έχει επιδεινώσει τα πράγματα.

    Στο τέλος του 2020, με την πανδημία, ωστόσο, να βρίσκεται μόλις στα μισά της, οι ειδικοί ανέφεραν ότι η κοινωνική και οικονομική πίεση έφεραν ως αποτέλεσμα την απότομη αύξηση των γυναικοκτονιών ενδοοικογενειακής βίας, σύμφωνα με το NBC News.

    Περαιτέρω έρευνα, από τον περασμένο Μάρτιο έως τον Αύγουστο, αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι γκούγκλαραν συγκεκριμένες και ανησυχητικές φράσεις που σχετίζονται με επιθέσεις σε γυναίκες. Σύμφωνα με μια μελέτη στο The Journal of General Psychology, η φράση “Πώς να χτυπήσεις μια γυναίκα, χωρίς να το ξέρει κανείς” αναζητήθηκε από το Google 163 εκατομμύρια φορές – αύξηση 31% σε σύγκριση με το 2019, σύμφωνα με το MSNBC.

    Η φράση: «Θα τη σκοτώσω όταν φτάσει στο σπίτι», αναζητήθηκε 178 εκατομμύρια φορές, ενώ η φράση «πώς να ελέγξεις τη γυναίκα σου» αναζητήθηκε 165 εκατομμύρια φορές. Η τελευταία αναζήτηση σημείωσε 67% αύξηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

    Παρόλο που δεν είναι σαφές το φύλο των ανθρώπων που αναζητούν αυτές τις φράσεις, το ποσοστό βίας έναντι των γυναικών δείχνει ότι είναι τα θύματα συντριπτικά στις περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις είναι γυναίκες.

    Αντίθετα, η φράση “θα με σκοτώσει” πληκτρολογήθηκε στο Google 107 εκατομμύρια φορές, μια συγκλονιστική αύξηση 84% από το 2019. “βοήθησέ με, δε θα φύγει” και “με χτυπάει όλη την ώρα” ήταν οι δύο επόμενες αναζητήσεις.

    Η πανδημία ανάγκασε πολλούς ανθρώπους να κάνουν τηλεργασία, καθώς τα γραφεία έκλεισαν, λόγω προφυλάξεων ασφαλείας. Πριν από την πανδημία, ωστόσο, οι γυναίκες ξεπέρασαν σε αριθμό τους άνδρες ως εργατικό δυναμικό, σύμφωνα με έκθεση από το CNBC.

    Σήμερα, πολλές γυναίκες βρίσκονται σε βίαιες καταστάσεις. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναφέρει ότι 1 στις 3 γυναίκες παγκοσμίως υφίστανται βία και οι νεότερες γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο. Οι γυναίκες, γενικά, είναι πιο πιθανό να βιώσουν βία στη διάρκεια της ζωής τους.

    «Η βία εναντίον των γυναικών είναι ενδημική σε κάθε χώρα και πολιτισμό, προκαλώντας βλάβη σε εκατομμύρια γυναίκες και στις οικογένειές τους και έχει επιδεινωθεί από την πανδημία COVID-19», δήλωσε ο δρ .Tedros Adhanom Ghebreyesus, Γενικός Διευθυντής του ΠΟΥ.

    «Αλλά σε αντίθεση με την COVID-19, η βία κατά των γυναικών δεν μπορεί να σταματήσει με ένα εμβόλιο. Μπορούμε να την πολεμήσουμε μόνο με βαθιές και συνεχείς προσπάθειες – από κυβερνήσεις, κοινότητες και άτομα – για να αλλάξουμε τις επιβλαβείς συμπεριφορές, να βελτιώσουμε την πρόσβαση σε ευκαιρίες και υπηρεσίες για γυναίκες και κορίτσια και να προωθήσουμε υγιείς και αμοιβαία σεβαστές σχέσεις» , πρόσθεσε ο Ghebreyesus.

    Τον Απρίλιο του 2020, ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, António Guterres, μίλησε για την αύξηση των περιπτώσεων ενδοοικογενειακής βίας, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ως αποτέλεσμα των εντολών παραμονής στο σπίτι.

    “Έχουμε δει μια τρομακτική παγκόσμια αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας”, δήλωσε ο Guterres, σύμφωνα με το HuffPost.

    “Για πολλές γυναίκες και κορίτσια, η απειλή είναι μεγαλύτερη, εκεί όπου θα έπρεπε να είναι ασφαλείς: στα σπίτια τους. Προτρέπω όλες τις κυβερνήσεις να καταστήσουν την πρόληψη και την αποκατάσταση της βίας κατά των γυναικών βασικό μέρος των εθνικών τους σχεδίων αντιμετώπισης για την COVID-19” πρόσθεσε ο Guterres.

    Κυβερνητικοί αξιωματούχοι προσπάθησαν να παράσχουν πόρους και βοήθεια για την καταπολέμηση του αριθμού των περιπτώσεων ενδοοικογενειακής βίας, όπως ανέφερε προηγουμένως το Blavity.

    Τα μέλη του Κογκρέσου εξασφάλισαν σχεδόν 45 εκατομμύρια δολάρια για καταφύγια οικογενειακής βίας και 2 εκατομμύρια δολάρια για την Εθνική Γραμμή Εθνικής Οικιακής Βίας σε ένα από τα νομοσχέδια τόνωσης που εγκρίθηκαν πέρυσι.

    Για την Ελλάδα αφήνουμε παρακάτω μερικά χρήσιμα τηλέφωνα από το οδηγό αυτοφροντίδας για την καραντίνα:

    Γραμμή 15900 (24ωρη) για την έμφυλη βία

    Γραμμή 1018 (24ωρη) για την αυτοκτονικότητα

    ΛΟΑΤΚΙ Γραμμή Ψυχολογικής Στήριξης 11528 (τη στιγμή που γράφεται το άρθρο είναι εκτός λειτουργίας. Παρακολουθείτε τις εξελίξεις γύρω από την επαναλειτουργία της εδώ)

    Γραμμή 10306 για τον κορονοϊό

    Γραμμή 1135 του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (24ωρη)

    Γραμμή 1595 για ζητήματα αστεγίας

    ΠΟΣΑ ΜΠΡΑΒΟ; Η πασίγνωστη Αχαιή επιχειρηματίας… υποψήφια για βραβείο Β’ γυναικείου ρόλου σε ταινία

    Υποψήφια για το Βραβείο Ίρις Β’ Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη είναι η Αιγιώτισσα Βασιλική Καλλιμάνη. Το μέλος της γνωστής εταιρείας θαλασσινών του Αιγίου αποφάσισε να δοκιμαστεί σε κάτι διαφορετικό, ακολουθώντας αυτή τη φορά τα βήματα της κόρης της Μαρίας Καλλιμάνη, η οποία διαπρέπει ως μια από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της γενιάς της και φαίνεται πως δικαιώνεται καλλιτεχνικά.

    Τις υποψηφιότητες ανακοίνωσε σήμερα μέσω live streaming, απευθείας από τον θερινό κινηματογράφο Παναθήναια, η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. Τα τα Βραβεία Ίρις θα απονεμηθούν φέτος για 12η χρονιά.

    Ειδικότερα, ο πρόεδρος Γιώργος Τσεμπερόπουλος, τα μέλη του ΔΣ Ελένη Κοσσυφίδου και Σύλλας Τζουμέρκας και η γενική διευθύντρια της ΕΑΚ, Φαίδρα Βόκαλη, παρουσία της συμβολαιογράφου Ουρανίας Μικρού, ανακοίνωσαν τις ταινίες και τους καλλιτεχνικούς συντελεστές, που τα μέλη της Ακαδημίας τίμησαν με την ψήφο τους στις 22 κατηγορίες των Βραβείων Ίρις.

    Επόμενο βήμα θα είναι η ψηφοφορία για τους τελικούς νικητές και η τελετή απονομής των Βραβείων Ίρις 2021, που φέτος σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί διά ζώσης στις αρχές του καλοκαιριού. Οι σχετικές πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

    Μέχρι τότε, καθημερινά οι σελίδες της ΕΑΚ στο Facebook και το Instagram θα αναρτούν βίντεο επιμελημένα από τον σκηνοθέτη Στέλιο Καμμίτση, αφιερωμένα στις υποψηφιότητες και τους υποψήφιους, για την ανάδειξη της εξαιρετικής δουλειάς των Ελλήνων κινηματογραφιστών.

    Ακολουθούν αναλυτικά οι υποψηφιότητες:

    Βραβείο Ειδικών Εφέ και Οπτικών Εφέ

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ»: Γεώργιος Παπαϊωάννου, Νίκος Πίττας, Jorgo Gjikopulli, Θέλξη Ζυγούρη, Λούης Πατσιάς, Μαρλέν Λοϊζίδου, Γιώργος Φυλαχτός.

     

    2.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Αντώνης Κοτζιάς.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Ματθαίος Βούλγαρης, Δάφνη Καλογιάννη, Arnaud Chelet.

     

    Βραβείο Σχεδιασμού Μακιγιάζ, Κομμώσεων και Ειδικών Εφέ

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Γιάννης Παμούκης.

     

    2.Για την ταινία «Digger»: Ιωάννα Λυγίζου.

     

    3.Για την ταινία «Kala Azar»: Σίσσυ Πετροπούλου.

     

    Βραβείο Ήχου

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντας της Τρύπιας Καρδιάς»: Ντίνος Κίττου, Κώστας Φυλακτίδης.

     

    2.Για την ταινία «Όρνιθες (Ή Πώς να γίνεις Πουλί)»: Λέανδρος Ντούνης, Στέφανος Ευθυμίου.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Λέανδρος Ντούνης, Francois Abdelnour, Simon Apostolou.

     

    Βραβείο Ενδυματολογίας

     

    Υποψήφιοι τέσσερις (4) λόγω ισοψηφίας:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Χριστίνα Λαρδίκου.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Μαγιού Τρικεριώτη.

     

    3.Για την ταινία «Ράφτης»: Julie Lebrun.

     

    4.Για την ταινία «Digger»: Βασιλεία Ροζάνα.

     

    Βραβείο Σκηνογραφίας

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Ιουλία Σταυρίδου.

     

    2.Για την ταινία «Ράφτης»: Πηνελόπη Βαλτή, Δάφνη Κούτρα.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Δάφνη Καλογιάννη.

     

    Βραβείο Πρωτότυπης Μουσικής

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Μήλα»: The Boy (Αλέξανδρος Βούλγαρης).

     

    2.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Jean-Michel Bernard.

     

    3.Για την ταινία «Ράφτης»: Νίκος Κυπουργός.

     

    Βραβείο Μοντάζ:

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Γιάννης Χαλκιαδάκης.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Πάνος Βουτσαράς.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Θοδωρής Αρμάος.

     

    Βραβείο Φωτογραφίας

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Δημήτρης Κατσαΐτης.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Claudio Bolivar.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Γιώργος Καρβέλας.

     

    Βραβείο Β’ Γυναικείου Ρόλου

     

    Υποψήφιες:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Βασιλική Καλλιμάνη.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Σοφία Κόκκαλη.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Σοφία Κόκκαλη.

     

    Βραβείο Β’ Ανδρικού Ρόλου

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Γιάννης Τσορτέκης.

     

    2.Για την ταινία «Πρόστιμο»: Στάθης Σταμουλακάτος.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Αργύρης Πανταζάρας.

     

    Βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου

     

    Υποψήφιες:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Βίκυ Παπαδοπούλου.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Melika Foroutan.

     

    3.Για την ταινία «Kala Azar»: Πηνελόπη Τσιλίκα.

     

    Βραβείο Α’ Ανδρικού Ρόλου

     

    Υποψήφιοι:

     

     

    1.Για την ταινία «Μήλα»: ‘Αρης Σερβετάλης.

     

    2.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Βασίλης Μπισμπίκης.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Βαγγέλης Μουρίκης.

     

    Βραβείο Σεναρίου

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Μήλα»: Χρήστος Νίκου, Σταύρος Ράπτης.

     

    2.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Γιάννης Οικονομίδης, Χάρης Λαγκούσης, Δημοσθένης Παπαμάρκος.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Τζώρτζης Γρηγοράκης.

     

    Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Μήλα»: Χρήστος Νίκου.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Σιαμάκ Ετεμάντι.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Τζώρτζης Γρηγοράκης.

     

    Βραβείο Σκηνοθεσίας

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Γιάννης Οικονομίδης.

     

    2.Για την ταινία «Παρί»: Σιαμάκ Ετεμάντι.

     

    3.Για την ταινία «Digger»: Τζώρτζης Γρηγοράκης.

     

    Βραβείο Μικρού Μήκους Σπουδαστικής Ταινίας

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Βιολέττα»: Φοίβος Ήμελλος,

     

    2.Για την ταινία «Βλέπετε τη Θάλασσα;»: Κατερίνα Αντωνοπούλου-Βηδενμάιερ.

     

    3.Για την ταινία «Μοσχοκάρυδο»: Νεφέλη Καλλίδου.

     

    4.Για την ταινία «Όπως θα Συνέβαιναν Μέσα στο Νερό»: Ανθή Δαουτάκη.

     

    5.Για την ταινία «Phélia»: Έλια Καλογιάννη.

     

    Βραβείο Μικρού Μήκους Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων & Εμψύχωσης (Animation)

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Ένας Αλλιώτικος Καρυοθραύστης, σουίτα op.071a»: Γιώργος Μόλβαλης.

     

    2.Για την ταινία «Σεβαράμπες»: Τζώρτζης Κόντος, Φαίδρα Βόκαλη, Ασημίνα Ντρέκη.

     

    3.Για την ταινία «All You Can Eat»: Δημήτρης Αρμενάκης.

     

    Βραβείο Ταινίας Μικρού Μήκους Τεκμηρίωσης (Ντοκιμαντέρ)

     

    Υποψήφιοι τεσσερις (4) λόγω ισοψηφίας:

     

    1.Για την ταινία «Μόνος στο Δάσος»: Ελευθέριος Φυλακτός, Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου.

     

    2.Για την ταινία «Ο Σπύρος και ο Γύρος του Θανάτου»: Δημήτρης Καφίδας, Λίνο Καφίδας.

     

    3.Για την ταινία «Τεό, ο Γείτονας μου»: Χρήστος Καρτέρης.

     

    4.Για την ταινία «This is Right; Zak Life and After»: Γεύη Δημητρακοπούλου.

     

    Βραβείο Ταινίας Μικρού Μήκους

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Στα Βήματα της»: Αναστασία Κρατίδη, Θάνος Αναστόπουλος.

     

    2.Για την ταινία «Βούτα»: Δημήτρης Ζάχος.

     

    3.Για την ταινία «Πρώτος Έρωτας»: Χάρης Ραφτόγιαννης, Ελένη Κοσσυφίδου.

     

    4.Για την ταινία «Το Τέλος του Πόνου (Μια Πρόταση)»: Ζακλίν Λέντζου, Φένια Κοσοβίτσα.

     

    5.Για την ταινία «Bella»: Θέλγια Πετράκη, Κώστας Ταγκαλάκης.

     

    Βραβείο Ταινίας Ελληνικής Μειοψηφικής Συμπαραγωγής

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Η Οδύσσεια του Βάση»: Βασίλειος Παπαθεοχάρης.

     

    2.Για την ταινία «Sisters Apart»: Γιώργος Κυριάκος, Κώστας Λαμπρόπουλος, Έφη Σκρόμπολα.

     

    3.Για την ταινία «Sow the Wind»: Κωνσταντίνα Σταυριανού.

     

    Βραβείο Μεγάλου Μήκους Ταινίας Τεκμηρίωσης (Ντοκιμαντέρ)

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Οι ‘Αγνωστοι Αθηναίοι»: Αγγελική Αντωνίου.

     

    2.Για την ταινία «Ο Γιώργος του Κέδρου»: Γιάννης Κολόζης, Γιώργος Κολόζης.

     

    3.Για την ταινία «Όρνιθες (Ή Πώς να γίνεις Πουλί)»: Μπάμπης Μακρίδης, Αμάντα Λιβανού.

     

    Βραβείο Μεγάλου Μήκους Ταινίας Μυθοπλασίας

     

    Υποψήφιοι:

     

    1.Για την ταινία «Μήλα»: Ηρακλής Μαυροειδής, ‘Αγγελος Βενέτης, Mariusz Wlodarski, ‘Αρης Ντάγιος, Νίκος Σμπιλίρης, Χρήστος Νίκου.

     

    2.Για την ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Πάνος Παπαχατζής, Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος, Elie Meirovitz, Ingmar Trost, Γιάννης Οικονομίδης.

     

    3.Για την ταινία «Παρί»: Κωνσταντίνος Κοντοβράκης, Γιώργος Καρναβάς.

     

    4.Για την ταινία «Πρόστιμο»: Μαρία Καραγιαννάκη, Φωκίων Μπόγρης.

     

    5.Για την ταινία «Digger»: Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, Μαρία Χατζάκου, Χρυσάνθη Καρφή Κώη, Gabrielle Dumon, Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος, Michael Weber, Νίκος Κατσαούνης, Ernst Fassbender, Φένια Κοσοβίτσα, ‘Αννα Νικολάου.

    ;

    Μεγάλη Πέμπτη : Ο Μυστικός Δείπνος, η σύλληψη του Ιησού και η Σταύρωση

    Το Θείο Δράμα κορυφώνεται και η υμνογραφία της ημέρας είναι σχετική με τα Πάθη του Χριστού, τη Σταύρωση και το θάνατό Του. Το βράδυ ψάλλεται στις εκκλησίες ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής και διαβάζονται τα 12 Ευαγγέλια. Ανάμεσα στο 5ο και το 6ο Ευαγγέλιο ψάλλεται το αντίφωνο «Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…» και ο Εσταυρωμένος λιτανεύεται από τους ιερείς. Στις περισσότερες εκκλησίες η περιφορά του Εσταυρωμένου γίνεται μετά το 11ο Ευαγγέλιο.

    Σήμερον κρεμάται επί ξύλου…

    Σήμερον κρεμάται επί ξύλου,

    ο εν ύδασι την γην κρεμάσας.

    Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται,

    ο των αγγέλων βασιλεύς.

    Ψευδή πορφύραν περιβάλλεται

    ο περιβάλλων τον ουρανόν εν νεφέλαις.

    Ράπισμα κατεδέξατο,

    ο εν Ιορδάνη ελευθερώσας τον Αδάμ.

    Ήλοις προσηλώθη,

    ο Νυμφίος της Εκκλησίας.

    Λόγχη εκεντήθη, ο Υιός της Παρθένου.

    Προσκυνούμεν σου τα Πάθη, Χριστέ.

    Δείξον ημίν και την ένδοξόν σου Ανάστασιν.

     

    Τα 12 Ευαγγέλια της Μεγάλης Πέμπτης συγκροτούνται κυρίως από περικοπές των Ευαγγελίων του Ιωάννη και του Ματθαίου.

    Εν περιλήψει τα 12 Ευαγγέλια: Τελευταίες νουθεσίες του Ιησού στους μαθητές του… «Αγαπάτε Αλλήλους».

    Ο τελευταίος αποχαιρετισμός.

    Προσευχή του Ιησού.

    Προδοσία του από τον Ιούδα.

    Σύλληψη του Ιησού και μεταφορά του «Από τον Άννα στον Καϊάφα».

    Δίκη του Ιησού από τους Αρχιερείς.

    Άρνηση Πέτρου («Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με»).

    Ο Ιησούς ενώπιον του Πιλάτου, στο Πραιτώριο.

    Προσπάθεια του Πιλάτου να απελευθερώσει τον Κύριο, αλλά εμπρός στην αποφασιστικότητα των Φαρισαίων υποχωρεί.

    «Βαραβάν ή Χριστόν;» Ο Πιλάτος «Νίπτει τας χείρας του».

    Ο Ιούδας μεταμελείται και επιστρέφει τα «τριάκοντα αργύρια» στους Αρχιερείς, οι οποίοι τα έβαλαν στον «Κορβανά» (ταμείο του Ναού).

    Απαγχονισμός Ιούδα.

    Πορεία του Ιησού προς τον Γολγοθά και Σταύρωσή του με δύο ληστές.

    Ο Ιησούς αφήνει το πνεύμα επί του Σταυρού.

    Μεταμέλεια του ενός ληστή, που ζητά από τον Κύριο να τον θυμηθεί στη βασιλεία των Ουρανών.

    Ο Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας ζητά από τον Πιλάτο το Σώμα του για να το θάψει.

    Ταφή του Ιησού και σφράγιση του Τάφου του από τους Αρχιερείς και Φαρισαίους.

    Έθιμα

    Την ημέρα αυτή ξεκινούν οι προετοιμασίες στα ελληνικά σπίτια για τον εορτασμό της Ανάστασης.

    Οι νοικοκυρές ζυμώνουν λαμπροκουλούρες, πλάθουν πασχαλιάτικα κουλουράκια και βάφουν κόκκινα αυγά.

    Το αυγό συμβολίζει από την αρχαιότητα την ανανέωση της ζωής και το κόκκινο χρώμα το αίμα του Χριστού.

    Σε κάποια μέρη συνηθίζουν να τοποθετούν το πρώτο κόκκινο αυγό στο εικονοστάσιο του σπιτιού για να ξορκίσουν το κακό.

    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές – ΦΩΤΟ

    Η Ιερα Μονη Ομπλου βρίσκεται μόλις 15 χιλιόμετρα και σε υψόμετρο 750 μέτρων από την Πάτρα. Ι το 1315 από τον ιερομόναχο Ιωακείμ και τους δυο μοναχούς μαθητές του Ιωάσαφ και Παρθένιο. Στην περιοχή αυτή υπήρχε ένα εκκλησάκι, δίπλα στο οποίο οι πατέρες έκτισαν δύο κελιά και ξεκίνησαν την κοινοβιακή ζωή της Μονής.

    Στο μικρό αυτό Ναό υπήρχε μια εικόνα της Θεοτόκου η οποία είχε πολύ γλυκό πρόσωπο. Οι αρβανίτες κάτοικοι της ορεινής περιοχής των Πατρών ονόμασαν την Θεοτόκο «Όμπιλε» που σημαίνει γλυκιά Παναγιά. Από παραφθορά αυτής της λέξης πήρε και την ονομασία της η Μονή (ΟΜΠΙΛΕ — ΟΜΠΛΟΣ). Το έτος 1581 ο ηγούμενος της μονής Παχώμιος κατάφερε με έγγραφο του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμία του Β’ του τρανού να αναγνωρισθεί η μονή ως σταυροπηγιακή.

    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ

    Κατά την διάρκεια των ετών 1601-1612 κτίσθηκε, από τον γαιοκτήμονα Γεώργιο Δεμένικα και τον μάστορα Δημήτριο, το σημερινό καθολικό στην θέση του παλαιού που υπήρχε πριν το 1315 το οποίο και εγκαινιάσθηκε από τον Μητροπολίτη Παλαιών Πατρών Τιμόθεο (Μαρμαρινό ) τον μετέπειτα Οικουμενικό Πατριάρχη.

    Τα γύρω κτίσματα της Μονής κτίσθηκαν το 1689 εκτός από τη βόρεια πτέρυγα που κτίσθηκε το 1754. Το 1770 στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας και έπειτα από μια αποτυχημένη επανάσταση των Ελλήνων, οι Τούρκοι έκαψαν τη μονή και το καθολικό σε αντίποινα. Όμως οι πατέρες σύντομα έφτιαξαν πάλι τη μονή όπως ήταν πρώτα.

    Η Μονή βοήθησε αρκετά στην προετοιμασία της επανάστασης του 1821 και για αυτό οι Τούρκοι την έκαψαν πάλι τον Ιούνιο του 1821. Μια μεγάλη καταστροφή για το μοναστήρι αφού χάθηκαν πολλά ιστορικά κειμήλια, έγγραφα και εικόνες.

    Μετά την φωτιά οι πατέρες μάζεψαν ότι πολύτιμο είχε διασωθεί και έφυγαν για άλλες μονές στα Επτάνησα που ήταν στη κατοχή των Άγγλων.

    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ

    Επέστρεψαν στην Μονή το 1828 όταν δημιουργήθηκε το πρώτο ελληνικό κράτος και άρχισαν σιγά – σιγά να φτιάχνουν τα κατεστραμμένα κελιά και το καθολικό. Τότε (1865) χτίσθηκε για πρώτη φορά το καμπαναριό αφού οι Τούρκοι απαγόρευαν τις κωδωνοκρουσίες.

    Η τρίτη καταστροφή του μοναστηριού έγινε από τους Γερμανούς, αυτή τη φορά το 1943 στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου, καίγοντας την μια πτέρυγα των κελιών, εκεί που κρύβονταν Έλληνες αντάρτες. Μάλιστα από θαύμα της Παναγίας δεν κάηκε το καθολικό της Μονής κ’ οι άλλες πτέρυγες της Μονής, γιατί όταν ο Γερμανός διοικητής μπήκε στην εκκλησία να βάλει φωτιά, βγήκε μετά από λίγο μετανοιωμένος και διέταξε τους στρατιώτες του να φύγουν αμέσως από το μοναστήρι χωρίς να πειράξουν τους πατέρες.

    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ

    Στο αρχείο της Μονής σώζονται σιγγίλια, σιγγιλιώδη γράμματα, δικαιοπρακτικά και άλλα έγγραφα, λειψανοθήκες και εικόνες.

    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ

    Σήμερα στην Μονή ζουν και εργάζονται πνευματικά έξι πατέρες με Ηγούμενο τον αρχιμανδρίτη Νεκτάριο Κωτσάκη. Η δράση τους είναι έντονη και μέσα στην εποχή καθώς το Μοναστήρι εκτός από την επίσημη ιστοσελίδα του στην οποία φιλοξενούνται νέα, βίντεο και φωτογραφίες από την καθημερινότητα των Μοναχών, διατηρεί και σελίδα στο facebook!

    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ
    ΠΑΤΡΑ: Το μοναστήρι που καταστράφηκε 3 φορές - ΦΩΤΟ

    Ρόμπερτ ντε Νίρο: Ο ταραχώδης γάμος και το τοξικό διαζύγιο με την πρώην αεροσυνοδό σύζυγό του

    «Ήταν ένας έρωτας που ξεκίνησε σιγά σιγά. Δεν ήταν σχέση-σίφουνας» είχε πει κάποτε η Γκρέις Χαϊτάουερ, εν διαστάσει σύζυγος του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, για τις πρώτες μέρες της γνωριμίας της με τον σταρ της Χόλιγουντ. Ακόμα κι αν είχε δίκιο για εκείνο το πρώτο διάστημα του δεσμού τους, η συνέχεια έμελλε να τη διαψεύσει, αφού ο ταραχώδης γάμος της με τον χαρισματικό ηθοποιό θα έμοιαζε πράγματι με σίφουνα, που μέσα σε 24 χρόνια θα σάρωνε τα πάντα στο πέρασμά του, αφήνοντας πίσω του συντρίμμια και συναισθήματα πικρίας.

    Πρόσφατα το αποξενωμένο ζευγάρι συναντήθηκε (εικονικά) σε δικαστική αίθουσα, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης διαμάχης για τους οικονομικούς όρους του διαζυγίου τους. Εκεί οι δικηγόροι τους διασταύρωσαν τα ξίφη τους με αφορμή τις «εξωφρενικές οικονομικές απαιτήσεις» (σύμφωνα με την πλευρά του Ντε Νίρο) της Χαϊτάουερ, που «αναγκάζουν τον σταρ να δουλεύει εξαντλητικά» σε προχωρημένη ηλικία για να καλύψει τη δίψα της για ρούχα υψηλής ραπτικής και κοσμήματα. «Πότε θα έχει τη δυνατότητα να πει όχι σε κάποιο πρότζεκτ και να μη χρειάζεται να δουλεύει 6 μέρες την εβδομάδα, 12 ώρες τη μέρα, ώστε να τα βγάζει πέρα με τη “δίψα” της κυρίας Χαϊτάουερ για (κομμάτια) Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ;» είπε για τον πελάτη της η δικηγόρος του Ντε Νίρο. Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια ο σταρ έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές ταινίες… αμφιλεγόμενης ποιότητας αλλά και σε διαφημιστικά για την τηλεόραση.

    Με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις στο «τοξικό διαζύγιο» του 77χρονου Ρόμπερτ Ντε Νίρο από την 66χρονη σύζυγό του, η Daily Mail κάνει μια αναδρομή στη θυελλώδη σχέση που έχει περάσει αμέτρητα σκαμπανεβάσματα την τελευταία 25ετία, με αλληλοκατηγορίες για βία, αλκοόλ, ναρκωτικά και αλόγιστες σπατάλες.

     

    Πώς γνωρίστηκε το ζευγάρι

    Όταν η πρώην αεροσυνοδός Γκρέις Χαϊτάουερ εργαζόταν την υποδοχή του εστιατορίου Mr Chow το 1987, η συγκεκριμένη επιχείρηση στο Νάιτσμπριτζ του Λονδίνου αποτελούσε στέκι διασήμων. Εκεί σύχναζαν πολλοί σταρ της μουσικής και του κινηματογράφου, όπως ο Έρικ Κλάπτον, ο Μάικλ Κέιν, ο Ντέιβιντ Μπάουι και η Τζόαν Κόλινς. Γι’ αυτό και όταν εμφανίστηκε ξαφνικά στο ρεστοράν ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του Χόλιγουντ εκείνη την περίοδο, κανείς δεν εξεπλάγη ιδιαίτερα. Παρά τη φήμη του προσώπου που έκανε την είσοδό του κατά τη διάρκεια της βάρδιάς της, η Χαϊτάουερ (που τότε ήταν 32 ετών) επιμένει ότι δεν αναγνώρισε τον 44χρονο ηθοποιό που τη ζάλισε με ένα σωρό ερωτήσεις για τον χώρο του εστιατορίου, το μενού, τα τραπέζια κ.λπ.

    Μόνο όταν παραπονέθηκε για εκείνο σε μία συνάδελφο πληροφορήθηκε με μεγάλη της έκπληξη ποιος ήταν. Η ανακάλυψη αυτή ενδεχομένως να έπαιξε κάποιο ρόλο στην ανατροπή της πρώτης, μάλλον κακής εντύπωσης, και σύντομα γεννήθηκαν ερωτικά συναισθήματα ανάμεσα στους δύο.

    Η Αφροαμερικανίδα με το ινδιάνικο αίμα μεγάλωσε με επτά αδελφούς και δύο αδερφές σε μια φτωχική πόλη του αμερικανικού νότου. Από μικρή έκανε διάφορες δουλειές για να βοηθήσει την οικογένειά της να τα βγάλει πέρα. Στα 20 της, έπιασε δουλειά ως αεροσυνοδός στην TWA. Στη συνέχεια δοκίμασε διάφορα άλλα επαγγελματα, και επιχείρησε να ασχοληθεί με τον χρηματοοικονομικό κλάδο, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. Η ενασχόλησή της με τον χώρο την εστίασης την οδήγησε μετά από κάποιο καιρό στο Λονδίνο, όπου γνώρισε τον Ντε Νίρο.

    Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, ο σταρ έτρεφε πάντοτε αδυναμία στις όμορφες μαύρες γυναίκες με αγαλματένιο παράστημα, και η εντυπωσιακή κυρία Χαϊτάουερ σίγουρα ήταν ο τύπος του. Όταν γνωρίστηκαν ήταν ήδη παντρεμένος με την Νταϊάν Άμποτ, αλλά η 12ετής σχέση τους, που τους χάρισε δύο παιδιά, διαλύθηκε οριστικά το 1988.

    Όλα δείχνουν ότι τον πρώτο καιρό, η σχέση ανάμεσα στον 44χρονο ηθοποιό και την πρώην αεροσυνοδό δεν ήταν καθόλου μονογαμική. Ο Ντε Νίρο φημολογείται ότι είχε ερωτικές επαφές τη δεκαετία που ακολούθησε με πολλές γυναίκες, μεταξύ των οποίων η Μπετι Μίντλερ, η Γουίτνι Χιούστον και η Ούμα Θέρμαν. Στο μεταξύ, η σταθερή φιλενάδα του, το μοντέλο Τούκι Σμιθ, παρέμενε σημαντικό μέρος της ζωής του και, το 1991, το ζευγάρι απέκτησε δίδυμα μέσω τεχνητής γονιμοποίησης και παρένθετης μητέρας.

    Ο ταραχώδης έγγαμος βίος και οι κόντρες

    Το 1996, η Γκρέις Χαϊτάουερ είχε πλέον κερδίσει επίσημα τη μάχη με τις άλλες γυναίκες με έπαθλο την καρδιά του Ντε Νίρο. Έναν χρόνο αργότερα παντρεύτηκε τον πρωταγωνιστή του «Οργισμένου Ειδώλου» με ένα δαχτυλίδι που φέρεται να κόστισε 100.000 δολάρια. Η τελετή ήταν υπερπολυτελής και είχε λαμπερούς καλεσμένους, μεταξύ των οποίων ο Χάρβεϊ Καϊτέλ και ο Τζο Πέσι, επίσης μεγάλοι σταρ της εποχής. Κάποιοι από τους φίλους του σταρ, γράφει η Daily Mail, απουσίαζαν αφού «τα είχαν ήδη τσουγκρίσει» με τη νύφη. Ένας δυο μάλιστα είχαν προειδοποιήσει τον σταρ να μην παντρευτεί τη συγκεκριμένη γυναίκα, γιατί θα του έβγαινε σε κακό.

    Έναν χρόνο μετά τον γάμο του, το ζευγάρι απέκτησε έναν γιο, τον Έλιοτ. Σύντομα όμως άρχισαν να εμφανίζονται σύννεφα στη σχέση και ο Ντε Νίρο κατέθεσε αίτηση διαζυγίου για πρώτη φορά το 1999. Όταν, δύο χρόνια αργότερα, ο ηθοποιός εμφανίστηκε στο δικαστήριο για να διεκδικήσει την κηδεμονία του Έλιοτ, τότε «βγήκαν για πρώτη φορά τα μαχαίρια». Ισχυριζόμενος ότι ανησυχεί για την ασφάλεια του παιδιού, ο Ντε Νίρο υποστήριξε ότι η Χαϊτάουερ είχε βίαιο χαρακτήρα και ότι κάποτε του είχε επιτεθεί σε ένα γιοτ, προκαλώντας του κάταγμα σε ένα πλευρό, επειδή υποψιαζόταν ότι εκείνος είχε παράνομη σχέση. Εκείνη αντεπιτέθηκε λέγοντας ότι ο σταρ είχε προβλήματα εθισμού στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά, που τον καθιστούσαν ακατάλληλο για γονιό.

    Αν και θα περίμενε κανείς ότι τόσο βαριές αλληλοκατηγορίες θα έβαζαν «ταφόπλακα» στη σχέση τους, αυτό παραδόξως δεν συνεβη. Το διαζύγιο δεν οριστικοποιήθηκε ποτέ και το ζευγάρι ανανέωσε τους γαμήλιους όρκους του το 2004 στη φάρμα του Ντε Νίρο στη Νέα Υόρκη, ενώπιον σελέμπριτις όπως ο Μάρτιν Σκορσέζε, η Μέριλ Στριπ και ο Μπεν Στίλερ.

    Τα χρόνια που ήταν παντρεμένη με τον Ντε Νίρο, η Χαϊτάουερ ασχολήθηκε λίγο με το μόντελινγκ, την υποκριτική και το τραγούδι. Επίσης άνοιξε μια εταιρεία που εμπορεύεται fair trade καφέ από τη Ρουάντα. Αν και γενικά αποφεύγει τα φώτα της δημοσιότητας, το 2004 βγήκε στα πρωτοσέλιδα όταν πρώην υπάλληλοί της (δύο καμαριέρες και ένας οδηγός) την κατηγόρησαν για άγριο bullying και αυταρχική συμπεριφορά. Μια πηγή από το περιβάλλον του ζευγαριού είχε δηλώσει τότε πως, αν και οι καταγγελίες ήταν υπερβολικές, η σύζυγος του Ντε Νίρο μπορεί περιστασιακά να γίνει σκληρή.

    Το 2011, το ζευγάρι ανακοίνωσε ότι απέκτησε το δεύτερό του παιδί, την Έλεν Γκρέις, μέσω παρένθετης μητέρας. Σε μια συνέντευξη δύο χρόνια μετά, όταν ρωτήθηκε ποιο είναι το μυστικό ενός επιτυχημένου γάμου, η κυρία Χαϊτάουερ απάντησε πως αν και χρειάζονται υποχωρήσεις, «πρέπει να υποστηρίζεις σταθερά τις θέσεις σου γιατί έτσι διατηρείς τον σεβασμό που υπήρχε στο ξεκίνημα της σχέσης».

    Ο Ντε Νίρο και η Χαϊτάουερ αποφάσισαν ξανά να τραβήξουν χωριστούς δρόμους το 2018 και επέστρεψαν στο δικαστήριο για μια άγρια διαμάχη που, τρία χρόνια αργότερα, δείχνει να απέχει αρκετά από την επίλυση. Η 66χρονη, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα, διεκδικεί τη μισή περιουσία του σταρ, που σύμφωνα με τις δικές της εκτιμήσεις αγγίζει τα 500 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό το ποσό είναι πολύ μεγαλύτερο από όσα της εκχωρεί το προγαμιαίο συμβόλαιο που υπέγραψε το ζευγάρι το 2004. Όμως η ίδια υποστηρίζει ότι ο εν διαστάσει σύζυγός της της έκρυβε το πραγματικό μέγεθος των περιουσιακών του στοιχείων κατά τη διάρκεια του γάμου τους και διεκδικεί πλέον μερίδιο των κερδών από τις 35 επιχειρήσεις στις οποίες έχει επενδύσει ο σταρ και τα 38 φιλμ που έχει γυρίσει από το 2004.

    Δικηγόρος Ντε Νίρο: «Λιώνει στη δουλειά για να πληρώνει τα… λούσα της»

    Η εμμονή της εν διαστάσει συζύγου του με τα πανάκριβα ρούχα και κοσμήματα εξαναγκάζει τον Ρόμπερτ ντε Νίρο να «σκοτώνεται» στη δουλειά, παρά την προχωρημένη του πλέον ηλικία, ώστε να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στο… χλιδάτο lifestyle της, ισχυρίστηκε η δικηγόρος του σταρ στο δικαστήριο πριν από περίπου δέκα μέρες.

    Ο 77χρονος θρύλος του κινηματογράφου οφείλει μεγάλα ποσά στην εφορία, όπως υπογράμμισε η Κάρολιν Κράους, η δικηγόρος που τον εκπροσωπεί στη δικαστική διαμάχη με την Γκρέις Χαϊτάουερ. Τα ποσά που έλαβε ο ηθοποιός από τις δύο τελευταίες του ταινίες προορίζονται για την κάλυψη αυτών των οφειλών, ύψους πολλών εκατομμυρίων. «Ο κ. Ντε Νίρο είναι πλέον 77 ετών, και παρόλο που αγαπάει την τέχνη του, δεν είναι σωστό να εξαναγκάζεται με τόσο εντατικό ρυθμό επειδή δεν μπορεί να κάνει αλλιώς» τόνισε η κυρία Κράους κατά τη διάρκεια της virtual δικαστικής ακρόασης που πραγματοποιήθηκε γύρω στα μέσα του μήνα. «Πότε θα σταματήσει αυτό; Πότε θα έχει τη δυνατότητα να πει όχι σε κάποιο πρότζεκτ και να μη χρειάζεται να δουλεύει 6 μέρες την εβδομάδα, 12 ώρες τη μέρα, ώστε να τα βγάζει πέρα με τη “δίψα” της κυρίας Χαϊτάουερ για (κομμάτια) Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ;» διερωτήθηκε η κυρία Κράους, αναφερόμενη στην αγάπη της εν διαστάσει συζύγου του εντολέα της για τα ρούχα υψηλής ραπτικής. «Μπορεί να αρρωστήσει αύριο και τότε τέρμα το πάρτι» είπε η δικηγόρος για τον πρωταγωνιστή του «Οργισμένου ειδώλου» και του «Ιρλανδού».

    H συγκεκριμένη ακροαματική διαδικασία εντάσσεται στη διαμάχη του πρώην ζευγαριού σχετικά με το πόσα χρήματα υποχρεούται να καταβάλλει ο σταρ του Χόλιγουντ στην 66χρονη, μέχρι να τεθούν σε ισχύ οι όροι του «προγαμιαίου» συμφωνητικού που υπέγραψαν το 2004, τη χρονιά που ανανέωσαν τους όρκους τους μετά από μια (ακόμα) μεγάλη κρίση στον γάμο τους. Σύμφωνα με τη New York Post ο Ντε Νίρο συμμετείχε τηλεφωνικά στη διαδικασία, ενώ η Χαϊτάουερ εμφανίστηκε με video link.

    Τι ισχυρίζεται η Χαϊτάουερ

    Ο δικηγόρος της Χαϊτάουερ, Κέβιν ΜακΝτόνα, υποστήριξε στο δικαστήριο ότι από τότε που κατατέθηκε η αίτηση διαζυγίου το 2018, ο Ντε Νίρο μειώνει σταδιακά και χωρίς καμία αιτιολογία το ποσό που στέλνει στην εν διαστάσει σύζυγό του και προορίζεται, μεταξύ άλλων, για την κάλυψη των εξόδων των πιστωτικών της καρτών. Αυτά τα ποσά, όπως επισήμανε ο δικηγόρος, έχουν μειωθεί από $375.000 τον μήνα που ήταν κάποτε σε «μόλις» $100.000 (η κατάθεση του Ιανουαρίου). Η δικηγόρος του Ντε Νίρο υποστήριξε πάντως ότι τα χρόνια μετά τον χωρισμό τους, η 66χρονη ξοδεύει όλο και περισσότερα χρήματα. Μόνο το 2019, η Χαϊτάουερ ξόδεψε 1,67 εκατ. δολάρια. Στις αγορές εκείνης της χρονιάς περιλαμβάνεται και ένα… διαμάντι αξίας 1,2 εκατ. από το κοσμηματοπωλείο Kwiat.

    Όπως εξήγησε η Κράους, ο Ντε Νίρο δεν επιθυμεί η εν διαστάσει σύζυγός του και τα δύο παιδιά τους να μετακομίσουν από το διαμέρισμά τους στο Μανχάταν, αξίας 20 εκατ. δολαρίων, προκειμένου αυτό να πουληθεί, να μοιραστεί η αξία του και κατόπιν ο ηθοποιός να τους αγοράσει ένα νέο σπίτι αξίας 6 εκατομμυρίων, σύμφωνα πάντα με τους όρους του συμφωνητικού. «Αν όμως χρειαστεί να επιλέξουμε ανάμεσα στην πώληση του διαμερίσματα ή τη συνεχιζόμενη κάλυψη των απαιτήσεων της κ. Χαϊτάουερ που χαρακτηρίζονται από υπερβολή, σπατάλη και απληστία, τότε θα προτιμήσουμε το πρώτο».

    Από τη μεριά του ο ΜακΝτόνα υποστήριξε ότι μέχρι να τεθεί σε ισχύ η συμφωνία, ο Ντε Νίρο οφείλει να συνεχίσει να δίνει χρήματα στην 66χρονη ώστε να διατηρήσει τον τρόπο ζωής στον οποίο είχε συνηθίσει όσο ήταν παντρεμένοι. Επίσης χαρακτήρισε μυθεύματα τους ισχυρισμούς του Ντε Νίρο περί οικονομικών δυσκολιών, λέγοντας ότι ο σταρ μετακινείται συχνά με ιδιωτικά τζετ και ελικόπτερα για να επισκεφθεί φίλους του.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλευρά του Ντε Νίρο απέρριψε τους ισχυρισμούς για τις μετακινήσεις με ελικόπτερο, και η πλευρά της Χαϊτάουερ διέψευσε τους ισχυρισμούς περί της αγοράς του διαμαντιού το 2019.

    Ο δικαστής Μάθιου Κούπερ επισήμανε πάντως στο δικαστήριο πόσo… παράλογα ακούγονται τα συγκεκριμένα ποσά για τους κοινούς θνητούς. «Δεν υπάρχει τίποτα συνηθισμένο σχετικά με αυτά τα έξοδα. Για το 99,9999 τοις εκατό των ανθρώπων στον πλανήτη, όλα αυτά είναι υπερβολικά σε σχεδόν αδιανόητο βαθμό… Θέλω να βοηθήσω την κυρία Χαϊτάουερ και τον κύριο Ντε Νίρο να τραβήξουν χωριστούς δρόμους. ‘Ετσι κι αλλιώς θα βγουν από αυτήν την ιστορία πλουσιότεροι από τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που περπατούν στη Γη».

    ΠΑΤΡΑ: Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν τη Μ. Πέμπτη 29 Απριλίου και το Μ. Σάββατο 1η Μαΐου

    Κηδεία

    Την  πολυαγαπημένη  μας

    ΕΙΡΗΝΗ  ΝΙΚ. ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ
    ΕΤΩΝ    79

    Θανούσα κηδεύουμε  την  Μ. Πέμπτη  29-4-2021 & ώρα 12  μεσ.  από τον   Ι. Ν.  Κοιμήσεως της Θεοτόκου Άνω Οβρυάς.

    Η ταφή θα γίνει στο  Νεκροταφείο Φίλια Καλαβρύτων.

    Ο  ΣΥΖΥΓΟΣ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ, ΑΝΝΑ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΕΤΡΙΧΙΑΝΟΣ

    ΟΙ  ΑΔΕΛΦΟΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ & ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΙΑΚΑΣ

    ΟΙ  ΕΓΓΟΝΟΙ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΟΙ  ΑΝΕΨΙΟΙ

    ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ

    —————————————
    ΚΗΔΕΙΑ

    Τον  πολυαγαπημένο  μας

    ΧΡΗΣΤΟ  ΣΩΤ. ΚΑΝΤΖΑΡΗ
    ΕΤΩΝ    94

    Θανόντα  κηδεύουμε την Μ. Τετάρτη  28-4-2021 & ώρα  5.30 μ. μ.  από τον Ιερό Ναό  Παμμεγίστων Ταξιαρχών Πιτίτσης Ρίου.
    Η  ΣΥΖΥΓΟΣ : ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΤΟΥ

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ & ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ & ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ & ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

    ΟΙ  ΑΔΕΛΦΟΙ

    ΙΩΑΝΝΗΣ  & ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΤΖΑΡΗ, ΔΗΜΗΤΡΑ ( χήρα ) ΝΙΚ. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΡΓΥΡΩ ( χήρα ) ΧΑΡ. ΖΕΡΔΕΒΑ

    ΟΙ  ΕΓΓΟΝΟΙ     ΟΙ  ΔΙΣΕΓΓΟΝΟΙ

    ΟΙ  ΑΝΕΨΙΟΙ     ΟΙ  ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ

    * Γραφείο Τελετών και μνημοσύνων Σαμιώτη
    Πανεπιστημίου 83, Ζαβλάνι, πλησίον Α’ Δημοτικού Νεκροταφείου Πάτρας – Τηλ. 2610 454184, Fax: 2610 450732, Κιν. 6944 320495. Εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο, τηλ. 2610 455 151.

    ——–

    ΚΗΔΕΙΑ

    Τον  πολυαγαπημένο  μας

    ΙΩΑΝΝΗ   ΓΕΩΡΓ.  ΚΟΡΔΑ
    ΕΤΩΝ    82
    Θανόντα  κηδεύουμε  το  Μ. Σάββατο  1-5-2021  & ώρα 10.30 π. μ.  από τον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Νεκροταφείο Αγριλιάς Ερυμάνθου.

    ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΤΟΥ

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    ΟΙ   ΑΔΕΛΦΟΙ

    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΚΟΡΔΑΣ, ΜΑΡΙΑ ( χήρα ) ΓΕΩΡΓ. ΚΟΛΥΠΕΡΑ, ΑΝΔΡΕΑΣ & ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΑ

    ΟΙ  ΑΝΕΨΙΟΙ    ΟΙ  ΛΟΙΠΟΙ  ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ

     

    * Γραφείο Τελετών και μνημοσύνων Σαμιώτη
    Πανεπιστημίου 83, Ζαβλάνι, πλησίον Α’ Δημοτικού Νεκροταφείου Πάτρας – Τηλ. 2610 454184, Fax: 2610 450732, Κιν. 6944 320495. Εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο, τηλ. 2610 455 151.

    ;

    Μαρίνα Πατούλη: Δεν έχω χωρίσει, όλες οι σχέσεις περνούν κρίση – Τον Γιώργο τον αγαπώ

    Στην κρίση που περνάει ο γάμος της με τον Γιώργο Πατούλη, αναφέρθηκε η Μαρίνα Πατούλη, υπογραμμίζοντας ότι “αυτό το δύσκολο Πάσχα” προσδοκά μία “Ανάσταση στις ζωές μας” αυτό το “δύσκολο Πάσχα”.Η Μαρίνα Πατούλη, ως πρόεδρος του δικτύου SDG 17 Greece, βρέθηκε σήμερα στο Αμαλιείο Οικοτροφείο, για μία πασχαλινή δράση προσφοράς υπέρ των γυναικών που έχουν υποστεί βία.

    Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για τον γάμο της, υπογράμμισε ότι “ένα κύμα αγάπης κυρίως από τις γυναίκες, με αγκάλιασε όλο αυτό το διάστημα που περνάω το προσωπικό μου πρόβλημα” για να προσθέσει πως “είμαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα της ισότητας των δύο φύλων, της έμφυλης βίας, της κακοποίησης των γυναικών, που δεν σημαίνει μόνο σωματική βία…”.

    “Σε ό,τι αφορά στο προσωπικό μου θέμα, καλό είναι αυτές τις μέρες, τις Άγιες ημέρες, όλοι να μπούμε σε μια διαδικασία περισυλλογής, ενδοσκόπησης”, είπε η Μαρίνα Πατούλη και συνέχισε λέγοντας: “Δεν έχω χωρίσει, όλες οι σχέσεις περνούν κρίση. Εγώ θέλω να δώσω αισιόδοξο μήνυμα σε όλες τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα μέσα από τον γάμο τους, ότι θα πρέπει να πιστεύουμε πάνω απ’ όλα στο ότι ο Θεός μας δίνει δύναμη, να αγωνιζόμαστε για την οικογένεια και τα παιδιά μας, να πιστεύουμε στον εαυτό μας και πάντα να προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τα προβλήματά μας με ένα αίσθημα αισιοδοξίας”.

    Εξήγησε στη συνέχεια ότι η ίδια προσπαθεί να αντλεί δύναμη “μέσα από την κοινωνική προσφορά, μέσα από την προσφορά στις γυναίκες και να παίρνω έμπνευση από την αγάπη του παιδιού μου”. “Τον Γιώργο τον αγαπώ και με αυτό το πείσμα θεωρώ ότι θα περάσουμε αυτό το δύσκολο Πάσχα, προσδοκώντας μία Ανάσταση, Ανάσταση στις ζωές μας”, κατέληξε η Μαρίνα Πατούλη.

    Τα μυστικά των 60ρηδων για καλύτερο σεξ

    Senior Couple Walking In Summer Countryside

    Οι άνθρωποι των 60, των 70, των 80, έχουν δικαίωμα στην ενεργή σεξουαλική ζωή και απολαμβάνουν μεγαλύτερη ικανοποίηση στις σχέσεις, καλύτερη σωματική και πνευματική υγεία, υψηλότερη ποιότητα ζωής ακόμη και μακροζωία. Υπάρχουν όμως κάποια ανασχετικά σε αυτές τις προκλήσεις. Οι περισσότεροι ενήλικες πάσχουν από χρόνιες παθήσεις, υποφέρουν από στυτική δυσλειτουργία, ή άλλα ορμονικά ζητήματα που επηρεάζουν τη διάθεση και την απόλαυση. Ωστόσο, υπάρχουν και άνθρωποι μιας κάποιας ηλικίας που αναφέρουν ότι το σεξ είναι πολύ καλό σε αυτήν την ηλικία ή ακόμη και καλύτερο από ποτέ! Πώς γίνεται αυτό;

    Ερευνητές στο Sonoma State University της Καλιφόρνια κάλεσαν παντρεμένους ενήλικες άνω των 50 να συμμετάσχουν μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο δικτυακό τόπο του NBC News. Περισσότερα από 9.000 άτομα πήραν μέρος, από όπου προέκυψαν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα, τα οποία έχουμε κατηγοριοποιήσει σε δύο κατηγορίες. Σε εκείνα τα στοιχεία που υποβαθμίζουν ή αναβαθμίζουν το σεξ.

    Στοιχεία και συμπεριφορές που μειώνουν τη συχνότητα και την ικανοποίηση στο σεξ

    – Διαφορές επιθυμίας
    Όταν κάποιος επιθυμεί το σεξ πολύ περισσότερο από τον άλλο, και ο άλλος αδιαφορεί.

    – Ανία
    Μετά από κάποιον καιρό, το ίδιο «φαγητό» δεν είναι θελκτικό.

    – Σιωπή – έλλειψη επικοινωνίας
    Όταν οι σύντροφοι δεν μιλούν για τις ανάγκες τους και σταματάνε να εμβαθύνουν συναισθηματικά.

    – Απουσία ρομαντισμού
    Όταν δεν υπάρχουν κεριά, μουσική, γέλιο, ή ψίθυροι, πριν και κατά τη διάρκεια του σεξ. Και όταν τα φιλιά ή τα ερωτικά παιχνίδια είναι λίγα ή μηδενικά.

    – Μοιρολατρία – μιζέρια
    Όταν ένας σύντροφος λέει, «εγώ είμαι πολύ μεγάλος για σεξ» τότε ο άλλος αισθάνεται αποξενωμένος.

    Συμπεριφορές και στοιχεία που βελτιώνουν συχνότητα και την σεξουαλική ικανοποίηση

    – Συγχρονισμός
    Όταν και οι δύο σύντροφοι έχουν περίπου παρόμοιες ανάγκες για σεξ.

    -Πειραματισμός
    Οτιδήποτε νέο και διαφορετικό διεγείρει την απελευθέρωση της ντοπαμίνης, του νευροδιαβιβαστή της σεξουαλικής έντασης. Στο ποια είναι αυτά, βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει.

    – Επικοινωνία
    Τα ηλικιωμένα ζευγάρια που είχαν καλή και βαθιά συναισθηματική συσχέτιση, απολάμβαναν περισσότερο το σεξ.

    – «Σ ‘αγαπώ»
    Μία φράση που ξεκλειδώνει και τις καρδιές αλλά και τα σώματα.

    – Διάρκεια
    Με την αύξηση της ηλικίας, παίρνει περισσότερο χρόνο για να ξεκινήσει καλά το σεξουαλικό παιχνίδι αλλά και η πράξη. Αυτό φαίνεται να το απολαμβάνουν αμφότεροι.

    – Ευτυχισμένο παρελθόν
    Τα ζευγάρια που ήταν φλογεροί εραστές στα νιάτα τους, συντηρούν αυτό και στα γεράματα.

    Στο κάτω κάτω της γραφής, αξίζει προσοχής το ότι ενώ η μελέτη αυτή επικεντρώνεται σε ζευγάρια άνω των 50 ετών, τα στοιχεία που συμβάλλουν στη σεξουαλική ικανοποίηση ή στην έλλειψη αυτής είναι ανεξάρτητα από την ηλικία.

    ΠΑΤΡΑ: Στην πλατεία Αγίας Σοφίας τεστ ράπιντ

    Με πρωτοβουλία της 6ης ΥΠΕ και σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ συνεχίζεται η διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων  προς το ευρύ κοινό σε κεντρικά σημεία της Πάτρας.

    Για αύριο Μ. Πέμπτη 29 Απριλίου προγραμματίζονται δειγματοληπτικοί έλεγχοι στο Επιμελητήριο Αχαϊας και στην πλατεία Αγίας Σοφίας για το ευρύ κοινό κατά τις πρωινές ώρες.

    Παράλληλα, κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα υποβάλλει σε δειγματοληπτικούς ελέγχους στελέχη του ΕΚΑΒ.

    ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΙΟΥ: Ζευγάρι “‘έφυγε” από κορονοϊό με διαφορά 24 ημερών – ΣΟΚ

    Βαρύ πένθος στη Ναύπακτο καθώς η Νικολίτσα Μαρίνου έφυγε από τη ζωή, 24 μέρες μετά τον σύζυγο της Κώστα Καρακώστα. Τραγωδία για μια απο τις αγαπητές οικογένειες της πόλης. Εχασε και η Νικολίτσα τη μάχη με τον κορωνοϊό, όπως ο αείμνηστος σύζυγος της.

    Η Νικολίτσα Μαρίνου, η αγαπητή καθηγήτρια και σύζυγος του αείμνηστου τεως αντιδημάρχου Κώστα Καρακώστα, άφησε την τελευταία της πνοή στο νοσοκομείο του Ρίου βυθίζοντας στο πένθος την πόλη της Ναυπάκτου .

    Η Νικολίτσα νόσησε από κορωνοϊό και εισήχθη στο νοσοκομείο πριν περίπου ενάμιση μήνα , μαζί με τον σύζυγό της.

    Ένα ζευγάρι που ήταν τόσο πολύ αγαπημένο, έφυγε τόσο άδικα από κοντά μας, με αυτόν τον απρόσμενο τρόπο.

    Η τραγική είδηση προκάλεσε μεγάλο πένθος στη Ναύπακτο καθώς η πολύτεκνη οικογένεια του Κώστα Καρακώστα και της Νικολίτσας Μούρτου ήταν ιδιαίτερα αγαπητή στην πόλη.

    Best Shop