Αρχική Blog Σελίδα 20956

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα… στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

    Την ώρα που η αγορά είναι κλειστή, την ώρα που καταστήματα συνοικιακά αλλά και του κέντρου έχουν κατεβάσει ρολά, τα μέτρα κατά του κορονοϊού, δεν τηρούνται έξω από τράπεζες και καταστήματα ταχυμεταφορών, κινητής τηλεφωνίας κλπ. Και φυσικά ΟΧΙ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ των πολιτών. Οι τράπεζες έχουν προβεί σε απολύσεις και κλείσιμο καταστημάτων τους, ιδιωτικές εταιρείες δεν προσλαμβάνουν προσωπικό για να εξυπηρετούν γρηγορότερα τον κόσμο, φοβούμενες το πρόστιμο… έχουν όριο συναλλασσομένων μέσα στο κατάστημα… και εκτός γίνεται χαμός! Και φυσικά οι πολίτες φορούν μάσκα, περιμένουν υπομονετικά, όταν όμως ο εξωτερικός χώρος του καταστήματος είναι μικρός ή περιορισμένος (στενά πεζοδρόμια κλπ) αναγκαστικά… στριμώχνονται! Το σχέδιο της κυβέρνησης και των λοιμωξιολόγων … πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων. Ιδού μερικές από τις σημερινές ουρές. Μάλλον έξω… δεν κολλάει! Μόνο μέσα κολλάει! Μόνο σήμερα άνδρες της Ομαδας ΔΙΑΣ βρέθηκαν 3 φορές στα ΕΛΤΑ στην Μαιζώνος. Αλήθεια, ποιος ελέγχει τις συγκεκριμένες εταιρείες;

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    ΕΛΤΑ courier Κόμβος Κουρτέση
    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

    Alpha Bank Κουρτέση

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

    ΕΛΤΑ Μαιζώνος

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Alpha Αγίου Ανδρέου

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Eurobank Αγίου Ανδρέου

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

    ACS Αγ. Ανδρέου

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Φαρμακειο Πλ,. Γεωργίου

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Vodafon Μαιζώνος

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Germanos Μαιζώνος

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Cosmote Γούναρη

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Eθνική Γούναρη

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Πειραιώς Μαιζώνος

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Πειραιώς Ακρωτηρίου

     

    ΠΑΤΡΑ: Κάναμε φωτορεπορτάζ και βρήκαμε καταστήματα... στα οποία ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ο κορονοιός! ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

     

    Vodafone Μαιζώνος, φωτό την Πέμπτη

    Κορoνοϊός: Ο Τζουντ Λο ήξερε

    O Άγγλος ηθοποιός πρωταγωνίστησε στο θρίλερ «Contagion» του 2011 με υπόθεση μια θανατηφόρα ασθένεια που ξεσπά και μια ομάδα γιατρών από όλο τον κόσμο που καλείται να αντιμετωπίσει την απειλή.

    Η Γκουίνεθ Πάλτροου υποδύεται την “Ασθενή Μηδέν” στην ταινία που απεικονίζει την ταχύτητα με την οποία μπορεί ένας ιός να γίνει παγκόσμια πανδημία.

    “Οι επιστήμονες με είχαν προειδοποιήσει”

    Μιλώντας τώρα, εννέα χρόνια μετά, σε μια επισκόπηση της καριέρας του, σε συνέντευξή του μέσω βίντεο στο GQ, ο Τζουντ Λο είπε ότι οι επιστήμονες στα γυρίσματα τον προειδοποίησαν ότι μια παρόμοια πανδημία ήταν «αναπόφευκτη».

    «Υπήρχε απολύτως η αίσθηση ότι αυτό επρόκειτο να συμβεί» είπε ο ηθοποιός. «Οι σπουδαίοι επιστήμονες στα γυρίσματα μαζί μας, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τον Σκοτ [Z. Μπερνς] τον σεναριογράφο και τον σκηνοθέτη Στίβεν [Σόντερμπεργκ] ήταν πολύ καταρτισμένοι και έμπειροι άνθρωποι που ήξεραν τι να περιμένουν.

    Και όλοι μας είπαν ότι αυτό θα συνέβαινε – και ότι το θέμα ήταν το πότε, όχι το αν θα συνέβαινε».

    Ο Τζουντ Λο, ο οποίος υποδύθηκε τον θεωρητικό συνωμοσίας Άλαν Κραμγουίντ στην ταινία, συνέχισε: «Ο τρόπος που το περιέγραψαν, ήταν ακριβώς όπως συνέβη. Αυτό που είναι τρομακτικό είναι να το μαθαίνεις σε γυρίσματα όπως αυτό, επειδή σε συμβουλεύουν ειδικοί» είπε.

    “Δεν με εξέπληξε πολύ”

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Τζουντ Λο ανησύχησε, όταν άκουσε πρώτη φορά για τον κορονοϊό στην Κίνα. «Όταν ξέσπασε το 2020 και ακούσαμε το τι συνέβαινε αρχικά στην Κίνα και πόσο γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο, ήχησε συναγερμός» είπε. «Δυστυχώς, δεν με εξέπληξε πολύ».

    Την περίοδο κυκλοφορίας της ταινίας, οι εισπράξεις της έφθασαν τα 136,5 εκατομμύρια δολάρια. Η ταινία «Contagion» επαινέθηκε από τους κριτικούς για την πλοκή της και από τους επιστήμονες για την ακρίβεια της.

    Τρομακτικές προβλέψεις της ταινίας

    Φέτος ήρθε ξανά στην επικαιρότητα, όταν σε πολλές χώρες κηρύχθηκε κατάσταση έκτακτης ανάγκης λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

    Θεωρείται ότι η ταινία εμπεριέχει τρομερά ακριβείς προβλέψεις για το πώς εκδηλώνεται και εξαπλώνεται ένας θανατηφόρος ιός και το πώς αντιδρούν οι πολίτες και οι κυβερνήσεις. Μπόρεσε ακόμη να προβλέψει την επικίνδυνα ταχεία εξάπλωση της παραπληροφόρησης και τη δυσπιστία ορισμένων ανθρώπων έναντι των εμπειρογνωμόνων.

    Ο Τζουντ Λο δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε από το πώς ο Στίβεν Σόντερμπεργκ και ο Σκοτ Μπερνς προέβλεψαν όχι μόνο μια παγκόσμια πανδημία – αλλά την επίδραση των θεωρητικών συνωμοσίας όπως ο χαρακτήρας που υποδύθηκε, που αποκτούν μεγάλο αριθμό διαδικτυακών ακόλουθων, ενώ σπέρνουν σύγχυση και παραπληροφόρηση.

    «Ο Σκοτ και ο Στίβεν είχαν κάνει τεράστια έρευνα και μου έστειλαν πραγματικά κάθε είδους συνδέσμους για διαφορετικούς χαρακτήρες στο διαδίκτυο, οι οποίοι συγκεντρώνουν ακόλουθους με παραληρήματα» είπε. «Αυτό που είναι εντυπωσιακό, ίσως περισσότερο από τον τρόπο με τον οποίο εξαπλώνεται ο ιός, είναι πώς άρχισαν να εμφανίζονται τέτοιοι χαρακτήρες» τόνισε.

    Το συγκινητικό μήνυμα που ηχογράφησε ο Ντιέγκο Μαραντόνα για τον μικρό του γιο

    Ένα συγκινητικό μήνυμα ηχογράφησε ο Μαραντόνα για τον «άγγελό του», τον μικρότερο γιο του, μερικές ώρες πριν φύγει από τη ζωή.

    Ο μύθος της στρογγυλής θεάς ζήτησε από τον πατριό του γιου του να προσέχει τον 7χρονο Ντιεγκίτο Φερνάντο, τον οποίο απέκτησε με την πρώην σύντροφό του, Veronica Ojeda.

    Το συγκινητικό μήνυμα που ηχογράφησε ο Ντιέγκο Μαραντόνα για τον μικρό του γιο

    Ο Μαραντόνα είπε στον Mario Baudry, σύντροφο της μητέρας του γιου του:

    «Πρόσεχέ την και πρόσεχε τον άγγελό μου, που είναι ασύγκριτος».

    Η Veronica εμφανίστηκε στην κηδεία του Μαραντόνα, πλάι στον μικρό Ντιεγκίτο.

    Ο Μαραντόνα άφησε πίσω του 5 παιδιά, μεταξύ αυτών και τις δύο μεγάλες κόρες του, καρπούς της σχέσης του με την πρώην σύζυγό του, Claudia Villafane, που ήταν παντρεμένοι μεταξύ 1984-2004.

    Ο Ντιεγκίτο ήρθε στη ζωή το 2013…

    Formula 1 : Θετικός στον κοροναϊό ο Χάμιλτον

    Ο βρετανός πιλότος της Mercedes και παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε θετικός στην Covid-19 όπως ανακοίνωσε η Formula 1 και επομένως θα χάσει τον επόμενο αγώνα του πρωταθλήματος το προσεχές Σαββατοκύριακο στο Μπαχρέιν.

    Ο Χάμιλτον την περασμένη εβδομάδα υποβλήθηκε σε τρία τεστ, στο πλαίσιο του προγραμματισμένου ελέγχου, και τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά, αλλά το πρωί της Δευτέρας ξύπνησε με ήπια συμπτώματα, ενώ ενημερώθηκε πως και μια επαφή του πριν από την άφιξη στο Μπαχρέιν βρέθηκε θετική.

    Υπεβλήθη σε νέο τεστ και επιβεβαιώθηκε πως προσεβλήθη από τον κοροναϊό.

    Πλέον παραμένει σε απομόνωση σε καλή κατάσταση, ενώ οι στενές επαφές του βρετανού πιλότου εξετάζονται και εκείνες για κοροναϊό.

     

     

    1η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

    Η 1η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε ως Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS το 1988, με απόφαση της Παγκόσμιας Οργάνωσης Υγείας (ΠΟΥ) και στη συνέχεια της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.

    Το AIDS είναι μία από τις φονικότερες επιδημίες στην παγκόσμια ιστορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΟΥ, από το 1981 που παρατηρήθηκε κλινικά στις ΗΠΑ, περί τα 75 εκατ. άνθρωποι έχουν προσβληθεί από το ιό HIV και πάνω από 32 εκατ. άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους (2018). Το 2018, 37,9 εκατ. άνθρωποι είναι φορείς του ιού HIV.

    Ο ιός HIV και το AIDS

    Ο ιός HIV στοχεύει στο ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου, καθιστώντας τον οργανισμό του ευάλωτο έναντι των λοιμώξεων και ορισμένων τύπων καρκίνου. Καθώς ο ιός καταστρέφει και εμποδίζει τη λειτουργία των ανοσοκυττάρων, τα μολυσμένα άτομα σταδιακά γίνονται ανοσοανεπαρκή. Η κατάσταση αυτή, οδηγεί σε αυξημένη ευαισθησία σε ευρύ φάσμα λοιμώξεων, καρκίνων και άλλων ασθενειών. Το πλέον προχωρημένο στάδιο της λοίμωξης από τον HIV είναι το Σύνδρομο Επίκτητης Ανοσοποιητικής Ανεπάρκειας (AIDS), το οποίο μπορεί να χρειαστεί από 2 έως 15 χρόνια για να αναπτυχθεί, ανάλογα με το άτομο. Το AIDS καθορίζεται από την ανάπτυξη ορισμένων καρκίνων, λοιμώξεων ή άλλων σοβαρών κλινικών συμπτωμάτων. Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, οι ομάδες ανθρώπων που διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης του HIV, είναι άνδρες που έχουν σεξουαλική επαφή με άνδρες, χρήστες ενδοφλέβιων εξαρτησιογόνων ουσιών, άτομα σε φυλακές και άλλα κλειστά περιβάλλοντα, διεμφυλικοί και εργαζόμενοι στην πορνεία και οι πελάτες τους.

    Θεραπεία για τις λοιμώξεις από τον HIV, δεν υπάρχει. Ωστόσο, τα αποτελεσματικά αντιρετροϊκά φάρμακα μπορούν να ελέγξουν τον ιό και να βοηθήσουν στην πρόληψη της μετάδοσης έτσι ώστε τα άτομα με HIV λοίμωξη να απολαμβάνουν υγιή, μακρά και παραγωγική ζωή. Μεταξύ του 2000 και του 2017, οι νέες μολύνσεις από τον HIV μειώθηκαν κατά 36% και οι θάνατοι που σχετίζονται με τον HIV μειώθηκαν κατά 38%, λόγω της θεραπείας με αντιρετροϊκά φάρμακα. Σημειωτέον ότι το 2005 λάμβαναν θεραπεία 2 εκατ. ασθενείς, 8 εκατ. το 2010, 21,7 εκατ. το 2017, ενώ ο στόχος για το 2020 είναι 30 εκατ. και για το 2030, 33 εκατ. άτομα. Η UNAIDS, η υπηρεσία του ΟΗΕ για την καταπολέμηση του AIDS, εκπέμπει αισιόδοξα μηνύματα για την τιθάσευση του ιού και τονίζει ότι «το τέλος της επιδημίας του AIDS δεν είναι πλέον απλώς ένα όραμα, μπορεί να γίνει πραγματικότητα έως το 2030».

    Η κατάσταση στην Ελλάδα

    Σύμφωνα με το σύστημα υποχρεωτικής δήλωσης, μέχρι και την 31η Οκτωβρίου του 2020, έχουν καταγραφεί στον ΕΟΔΥ 18.574 περιστατικά HIV λοίμωξης (82,61% άνδρες). Από το σύνολο των ατόμων αυτών, 4.414 έχουν εμφανίσει AIDS και 11.044 βρίσκονται υπό αντιρετροϊκή αγωγή. Ο συνολικός αριθμός των θανάτων ανέρχεται στους 3.078.

    Τους πρώτους δέκα μήνες του 2020 διαγνώστηκαν και δηλώθηκαν στον ΕΟΔΥ 471 νέα περιστατικά HIV λοίμωξης (4,4 ανά 100.000 πληθυσμού), εκ των οποίων τα 367 (77,92%) αφορούσαν σε άνδρες (περιλαμβάνονται και 2 διεμφυλικά άτομα) και τα 104 (22,08%) σε γυναίκες. Οι νέες διαγνώσεις HIV ανά 100.000 πληθυσμού για το δεκάμηνο του 2020, βρίσκονται σε χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με εκείνες που δηλώθηκαν τα αντίστοιχα χρονικά διαστήματα των 10 προηγούμενων ετών.

    Το 2020, όπως αναφέρει το sansimera.gr, τα περισσότερα περιστατικά που διαγνώσθηκαν και δηλώθηκαν στον ΕΟΔΥ αφορούσαν σε άτομα που μολύνθηκαν μέσω της απροφύλακτης σεξουαλικής επαφής, κυρίως μεταξύ ανδρών. Ειδικότερα, το πρώτο δεκάμηνο του συγκεκριμένου έτους το 42,04% (ν=198) των νέων HIV διαγνώσεων αφορούσε σε άνδρες που είχαν απροφύλακτες σεξουαλικές επαφές με άνδρες (MSM), ενώ το 19,75% (ν=93) μολύνθηκε μέσω απροφύλακτης ετεροφυλοφιλικής σεξουαλικής επαφής (HETERO). Η χρήση ενδοφλέβιων εξαρτησιογόνων ουσιών (PWID) δηλώθηκε ως πιθανός τρόπος μόλυνσης για το 11,46% (ν=54) των νέων περιστατικών. Επίσης, κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2020 δηλώθηκαν 2 περιστατικά κάθετης μετάδοσης του ιού, οι μητέρες των οποίων προέρχονται από την Υποσαχάριο Αφρική (το ένα παιδί γεννήθηκε στην Υποσαχάριο Αφρική το 2018 και διαγνώστηκε με HIV στη χώρα μας το 2020).

    Διαχρονικά, οι νέες διαγνώσεις HIV αφορούν στην πλειοψηφία τους σε άτομα ελληνικής εθνικότητας. Από το 2012 σημειώνεται μια σταδιακή μείωση των νέων περιστατικών HIV ελληνικής εθνικότητας (από 751 το δεκάμηνο του 2012 σε 276 το δεκάμηνο του 2020), κάτι που συμβαδίζει με την τάση που έχει παρατηρηθεί στο σύνολο των ετήσιων νέων διαγνώσεων. Οι νέες διαγνώσεις ατόμων αλλοδαπής εθνικότητας ελαττώνονται από το 2012 έως το 2015 (από 234 το δεκάμηνο του 2012 σε 128 το δεκάμηνο του 2015), ενώ από το 2016 μέχρι το 2019 (από 133 το δεκάμηνο του 2016 σε 233 το δεκάμηνο του 2019) καταγράφεται μια αύξηση. Το 2020 ο αριθμός των νέων διαγνώσεων φαίνεται να μειώνεται τόσο στα άτομα ελληνικής όσο και στα άτομα αλλοδαπής εθνικότητας. Από το 2017, η πλειοψηφία των νέων διαγνώσεων αλλοδαπής εθνικότητας, επί του συνόλου των νέων διαγνώσεων, αφορά σε άτομα προερχόμενα από την Υποσαχάριο Αφρική (από 10,16% το δεκάμηνο του 2017 σε 20,51% το 2019 και 15,71% το 2020).

    Συμπερασματικά, στην Ελλάδα, οι περισσότερες μεταδόσεις του ιού αποδίδονται στην απροφύλακτη σεξουαλική επαφή, κυρίως μεταξύ ανδρών. Η μείωση που παρατηρείται στις νέες διαγνώσεις HIV κατά το δεκάμηνο του 2020 θα πρέπει να ερμηνευτεί με προσοχή δεδομένων των συνθηκών της πανδημίας λόγω SARSCoV-2, η οποία ενδεχομένως να περιόρισε την πρόσβαση στον διαγνωστικό έλεγχο για HIV. Η εξαγωγή ασφαλέστερων συμπερασμάτων θα είναι εφικτή, αφού ολοκληρωθεί η αποστολή των δηλώσεων από τους υγειονομικούς φορείς της χώρας μέχρι το τέλος του έτους.

    Καραντίνα – Helpers – Πώς μπορείτε να βοηθήσετε

    Καλό μήνα σε όλους. Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και θέλουμε να κάνουμε μερικά παιδικά ματιά να λάμψουν από χαρά. Πέρα λοιπόν από την συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης από σήμερα και μέχρι τις 20 του μήνα θα συλλέγουμε και ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ . Τα παιδιά των οικογενειών που στηρίζει η ομάδα μας είναι ηλικιών από από 2 έως 14.
    Μόλις τελειώσει η συλλογή θα οργανώσουμε μια δράση για την αποστολή των παιχνιδιών μαζί με χριστουγεννιατικα γλυκά που θα μαζέψουμε τις τελευταίες μέρες.
    #SantaIsComingToTown #Καραντιναhelpers #staysafe
    No photo description available.
    Εδώ θα μάθετε πώς μπορείτε να βοηθήσετε : https://www.facebook.com/Karantinahelpers

    O Ντέιβιντ Λιντς ετοιμάζει σειρά στο Νέτφλιξ

    O Ντέιβιντ Λιντς έχει παραμείνει δραστήριος κατά τη διάρκεια του lockdown παρουσιάζοντας λακωνικά μετεωρολογικά δελτία και απαντώντας σε ερωτήσεις θαυμαστών του.

    Τώρα, σύμφωνα με δημοσιεύματα ο σκηνοθέτης ετοιμάζει μια ολοκαίνουργια σειρά με ανεπίσημο τίτλο «Wisteria» η οποία θα προβληθεί από το Νέτφλιξ.

    Ήδη από τον Σεπτέμβρη ο ίδιος είχε αφήσει υπονοούμενα για την νέα παραγωγή αναφέροντας αν δεν υπήρχε η Covid-19 θα είχε ξεκινήσει να ασχολείται με την δημιουργίας μιας νέας ταινίας.

    Οι φήμες για την συνεργασία με το Νέτφλιξ είχαν μάλιστα ξεκινήσει από το 2018, όταν σκηνοθέτης είχε εμφανιστεί στα γραφεία της εταιρείας ενώ στις αρχές του 2020 ο Λιντς παρουσίασε μέσω της πλατφόρμας μια μικρού μήκους πειραματική ταινία με τίτλο «What Would Jack Do?» όπου πρωταγωνιστούσε ο ίδιος παρέα με ένα μαϊμουδάκι.

     

    Τα γυρίσματα της νέας σειράς ακούγεται πως θα ξεκινήσουν τον Μάιο του 2021 στα Calvert Studios με παραγωγό την επί χρόνια συνεργάτη του Λιντς, Σαμπρίνα Σάδερλαντ.

    Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο ή το καστ της σειράς.

    TAGS

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Τη δυναμική της πένας τους δείχνουν τους τελευταίους 10 μήνες οι καρτουνίστες παγκοσμίως δημιουργώντας έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας που καταργεί το φράγμα της γλώσσας και «σπάει» το μαύρο των θανάτων με λίγο χρώμα. Σκίτσα διαφορετικών τεχνοτροπιών, διακινούμενα από και προς κάθε γωνιά της γης, μετατρέπουν τον καθημερινό καταιγισμό αρνητικών ειδήσεων σε έναν κοινό τόπο γέλιου κι ευαισθητοποίησης που στο τέλος της ημέρας εμψυχώνει και βοηθά να γίνει αντιληπτό ότι είμαστε όλοι στην ίδια – περίπου – βάρκα.

    Τώρα που ο κόσμος κλεισμένος στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού διψά για περιεχόμενο, σκιτσογράφοι και γελοιογράφοι με όχημα το Διαδίκτυο και με καμβά την κοινή εμπειρία της πανδημίας, με το δικό του ξεχωριστό ύφος ο καθένας, με λόγια ή χωρίς, μέσα από ευρηματικά σχέδια περίπλοκα ή απλά, που γίνονται viral σε μερικά μόνο λεπτά, αποδεικνύουν στην πράξη ότι δεν υπάρχει ακατάλληλη στιγμή για ένα χαμόγελο, ακόμα και όταν ο πλανήτης μετρά σχεδόν 1,5 εκατ. θανάτους από κορωνοϊό και 60 εκατ. κρούσματα. Ειδικά τώρα.

    Από τους πρώτους που ρίχτηκε με το μολύβι του στη μάχη εναντίον του αόρατου εχθρού ήταν ο Μίλι Μανάρα. Σε μία νύχτα του Μαρτίου, με τη χώρα του να μετρά μερικές εκατοντάδες νεκρούς, ο ιταλός σκιτσογράφος από ζωγράφος ερωτικών κόμικς έγινε υμνητής της εργαζόμενης γυναίκας στην πρώτη γραμμή του πολέμου, δημιουργώντας τις «ηρωίδες του λοκντάουν» για το ένθετο «Robinson» της εφημερίδας «La Reppublica».

    Στα σχέδιά του, που προκάλεσαν ιδιαίτερη αίσθηση σε παγκόσμιο επίπεδο την άνοιξη, όταν τα μάτια όλων ήταν στραμμένα στην περίπτωση της Ιταλίας, πρωταγωνιστούσαν όλες εκείνες οι γυναίκες που θαρραλέα αγωνίζονται από το πρωί ως το βράδυ, στα καταστήματα τροφίμων, στην ύπαιθρο, στα σώματα ασφαλείας, στους δρόμους ως καθαρίστριες, με ίσως πιο χαρακτηριστική από όλες τη νοσηλεύτριά του που στέκεται ατρόμητη μπροστά στον γίγαντα του κοροναϊού.

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Jean Plantu – Ο Μυστικός Δείπνος με τους περιορισμούς του κοροναϊού

    Τον έρωτα στα χρόνια του κορωνοϊού – που εκφράζεται μόνο ψηφιακά, με emojis – αποτυπώνει αριστoυργηματικά σε ένα από τα υπερρεαλιστικά σκίτσα του ο κουβανός καρτουνίστας Ανχελ Μπολιγάν, ενώ σε άλλα περιγράφει πώς φαίνονται από τη δική του οπτική γωνία συνθήκες που όλος ο κόσμος βιώνει, όπως είναι ο εγκλεισμός, η τηλεργασία, η μοναξιά, η φυσιολογική ανθρώπινη αγωνία για το επερχόμενο εμβόλιο, αλλά και η αγωνία μεγάλης μερίδας για το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών της 3ης Νοεμβρίου. Είναι κοινό μυστικό ότι οι απανταχού καρτουνίστες, από τη μέρα που εμφανίστηκε ο κορωνοϊός, δηλώνουν πιο παραγωγικοί από ποτέ. Για τους Αμερικανούς ειδικά όμως, η πηγή έμπνευσης πραγματικά δεν έχει ταβάνι, καθώς εκεί, η πρωτόγνωρη εμπειρία της πανδημίας συνδυάστηκε με την αμφιλεγόμενη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης από τη διακυβέρνηση Τραμπ, κάνοντας κυριολεκτικά αμέτρητες τις γελοιογραφίες που παράγονται σε ημερήσια βάση με στόχο να φτιάξουν, ει δυνατόν, το κέφι του έθνους.

    Γέφυρες επικοινωνίας

    «Στις μάσκες σας!» ή, όπως θα έλεγε ένας στρατηγός εν καιρώ πολέμου στον λόχο του, «στα όπλα σας!». Ετσι τιτλοφορείται το τελευταίο τεύχος του περιοδικού που εκδίδει το διεθνές δίκτυο Cartooning for Peace, θέλοντας να περάσει στους αναγνώστες το μήνυμα ότι μέχρι να έρθει το εμβόλιο η μάσκα είναι το μοναδικό όπλο απέναντι στον φονικό ιό. Στο εξώφυλλο ένα σκίτσο με ανθρώπους διαφορετικών εθνικοτήτων που όλοι ανεξαιρέτως φορούν την προστατευτική μάσκα και στις μέσα σελίδες, τα 120 πιο δυνατά σκίτσα από καρτουνίστες του Τύπου, τα οποία αποτυπώνουν την αβεβαιότητα που κρύβει η μέρα μετά την πανδημία για τις ζωές των ανθρώπων. Οι διεθνείς σκιτσογράφοι του δικτύου, προερχόμενοι από 67 κράτη, χαρακτηρίζουν τη δουλειά τους ως «βασικό εργαλείο για μια γέφυρα διαλόγου μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών και θρησκειών».

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Η ηρωίδα νοσηλεύτρια του Milo Manara

    Για να μιλήσει αποτελεσματικά ένα σκίτσο στην καρδιά πολλών, ένα σύνηθες εργαλείο είναι και η διεθνής γλώσσα άμεσης συνεννόησης που προσφέρουν εμβληματικά έργα τέχνης. «Η κραυγή» του Εντβαρτ Μουνκ πρόσφατα εμφανίστηκε στο Διαδίκτυο με την έξυπνη προσθήκη μάσκας στο πρόσωπο της φιγούρας που κραυγάζει. Ενα σκίτσο του γνωστού Ρικ της «Casablanca» κυκλοφόρησε, στον ιστότοπο του «New Yorker», με την παράφραση της θρυλικής του ατάκας «από όλα τα μπαρ σε όλες τις πόλεις του κόσμου, αυτή μπαίνει στο δικό μου, μετά τις 10 το βράδυ», σχολιάζοντας την κοινή εμπειρία της απογοήτευσης για το νυχτερινό lockdown στην εστίαση.

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    1. Η εξουσία που ασκούν οι αρνητές του ιού, από τον Χρήστο Παπανίκο{CR}{CR}2. Η… έξοδος του Μεσολογγίου το 2020 διά χειρός Soloup{CR}{CR}3. Η ηρωίδα νοσηλεύτρια του Μίλο Μανάρα{CR}{CR}4. Ο έρωτας στα χρόνια του κορωνοϊού από τον Ανχελ Μπολιγάν{CR}{CR}5. «Είπα: όχι πάνω από 6 στο τραπέζι!»: Ο Μυστικός Δείπνος με τους περιορισμούς του κορωνοϊού από τον Ζαν Πλαντί

    Αλλά και ο «Μυστικός Δείπνος» του Ντα Βίντσι, περνώντας από τα χέρια του γάλλου καρτουνίστα Ζαν Πλαντί, έχει πλέον, λόγω των περιοριστικών μέτρων, μόνο έξι συνδαιτυμόνες. Στην Ελλάδα, από τα πρώτα που έγιναν viral, σπάζοντας μάλιστα το φράγμα των συνόρων, ήταν το σκίτσο του Soloup, για την 25η Μαρτίου, στην εφημερίδα «Το Ποντίκι». «Ουσιαστικά αναφέρεται στον πίνακα του Βρυζάκη (1853) για την Εξοδο του Μεσολογγίου. Στη θέση όμως των πολιορκημένων είναι οι γιατροί που καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, ενώ οι εχθροί είναι τα στελέχη του κορωνοϊού», αναφέρει στα «ΝΕΑ» ο σκιτσογράφος, ο οποίος έχει ξεχωρίσει αυτήν την περίοδο πολλές γελοιογραφίες ελλήνων και ξένων συναδέλφων του, τις οποίες χαρακτηρίζει ιδιαίτερα έξυπνες και επιδραστικές.

    «Το χιούμορ βασίζεται στη μελαγχολία»

    «Είναι μια περίοδος μελαγχολική. Ομως το χιούμορ βασίζεται συχνά στη μελαγχολία, στο δράμα, στην αίσθηση αδυναμίας που νιώθει ο μέσος άνθρωπος απέναντι σε όλα αυτά που ζει. Είναι μια περίοδος που βγάζει ένα πικρό χιούμορ, ίσως και μια αγανάκτηση για τους παράλογους που δεν συμμετέχουν, που δεν αντιλαμβάνονται. Αυτοί είναι συνήθως οι στόχοι του χιούμορ αυτής της εποχής. Τώρα με τα social media συνειδητοποιώ ότι η εικόνα λειτουργεί με πολλαπλά μηνύματα. Βλέπω τον κόσμο να συγκινείται, να ενδιαφέρεται. Μου λένε συχνά “η γελοιογραφία να σατιρίζει την εξουσία”. Στην εποχή της πανδημίας, εξουσία είναι και ο διπλανός, ο συνάνθρωπος, που με την υπευθυνότητα ή την ανευθυνότητά του μπορεί να επηρεάσει τις εξελίξεις, τις ζωές των άλλων και την πορεία της χώρας» λέει στα «ΝΕΑ» ο σκιτσογράφος Χρήστος Παπανίκος που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο.

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Ο έρωτας στα χρόνια του κοροναϊού – Angel Boligan

    Τεράστια απήχηση στο Διαδίκτυο έχουν και τα άκρως καυστικά σκίτσα του Αρκά. Παρατηρώντας την εθνική μας συμπεριφορά εντός πανδημίας, ο έλληνας σκιτσογράφος μοιράζει γέλιο αλλά και κόκκινες κάρτες σε καθετί παράλογο βάζοντας τους χαρακτήρες του να μιλούν τη γλώσσα εκείνη που λέει η παροιμία ότι δεν έχει κόκαλα αλλά κόκαλα τσακίζει. Με μία φράση, οι βρετανοί καρτουνίστες του Modern Toss εξηγούν στην «Guardian» πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι τον ρόλο τους τον καιρό του κορωνοϊού: «Στον κόσμο αρέσει ότι υπάρχει κάποιος εκεί έξω που ψάχνει για λογαριασμό του τα σκουπίδια, τα μετατρέπει σε τέχνη και τον κάνει να γελάει».

    Της Μαρίας Μουρελάτου

    TAGS:

    Όντρεϊ Χέπμπορν : Ένα νέο ντοκιμαντέρ για την λαμπερή αλλά ταραχώδη ζωή της ηθοποιού

    Είδωλο του στυλ, μούσα του Givenchy, αγαπημένη του Χόλιγουντ και η γυναίκα που φόρεσε το πιο διάσημο μικρό μαύρο φόρεμα στην ιστορία της μόδας- οι περισσότεροι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν ένα πρότυπο φινέτσας και ομορφιάς.

    Σύμφωνα με το νέο ντοκιμαντέρ «Audrey: More Than An Icon» που μόλις κυκλοφόρησε η Χέπμπορν υπήρξε ωστόσο πολλά περισσότερα.

    Ως παιδί του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου η ηθοποιός ήρθε από νωρίς αντιμέτωπη με πολλές δυσκολίες.

    Η θλίψη και η ανασφάλεια ήταν αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής της. Σε νεαρή ηλικία ο πατέρας της εγκατέλειψε την οικογένεια τους αλλά η Χέπμπορν αργότερα τον συγχώρεσε.

    Χρόνια μετά, αφού είχε πρωταγωνιστήσει σε τεράστιες επιτυχίες όπως το Breakfast at Tiffany’s και το Roman Holiday, αποφάσισε να αφήσει Χόλιγουντ για να προστατεύσει την ιδιωτικότητά της ενώ τα τελευταία χρόνια της ζωής της αφιερώθηκε πλήρως στο έργο της φροντίδας παιδιών που είχαν ανάγκη.

    Η ομάδα που ανέλαβε την δημιουργία του ντοκιμαντέρ, οι ίδιοι άνθρωποι πίσω από το υποψήφιο για BAFTA «McQueen», πήραν από νωρίς την απόφαση να εστιάσουν στα πιο επώδυνα σημεία της ζωής της Χέπμπορν.

    Μεγάλο μέρος του ντοκιμαντέρ καταλαμβάνει και η αφήγηση σχετικά με τα μπαλετικά όνειρα της ηθοποιού.

    Η Χέπμπορν ήταν παθιασμένη με το μπαλέτο και έκανε μαθήματα κερδίζοντας μάλιστα μια υποτροφία για το Rambert Ballet School του Λονδίνου στα 16 της. Παρόλα αυτά το ύψος της στάθηκε τελικά εμπόδιο στα σχέδιά της.

    Την αφήγηση της ιστορίας αναλαμβάνει η ίδια η Χέπμπορν καθώς στο πρώτο στάδιο της παραγωγής οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ είχαν την τύχη να ανακαλύψουν ένα 9ωρο αρχείο συνεντεύξεών της.

    Όντρεϊ Χέπμπορν : Ένα νέο ντοκιμαντέρ για την λαμπερή αλλά ταραχώδη ζωή της ηθοποιού

    Στις κασσέτες αυτές από το 1993 η ίδια ακούγεται να μιλά για τον τρόπο που την «πέταξαν μέσα στη σόουμπιζ», για την τραυματική εμπειρία που είχε όταν απέβαλε, για τα διαζύγια της αλλά και την επιθυμία της να είχε μικρότερες πατούσες, μικρότερη μύτη, και ξανθά μαλλιά.

    Τα τελευταία τέσσερα χρόνια της ζωής της, όταν η Χέπμπορν αφιερώθηκε στο φιλανθρωπικό της έργο δουλεύοντας με τη Unicef, ο οργανισμός πενταπλασίασε το μέγεθός του.

    «Ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε τον κόσμο να δει την άλλη πλευρά της. Ναι, φορούσε όμορφα ρούχα αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Κοιτάζοντας πίσω στο σύνολο της ζωής της καταλαβαίνεις πόσα πολλά είχε να προσφέρει» αναφέρουν οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ που κάνει πρεμιέρα στις 30 Νοεμβρίoυ.

    TAGS

    Ο Σπανούλης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην Εθνική – Βίντεο

    Με μια λακωνική του δήλωση ο Βασίλης Σπανούλης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην Εθνική ομάδα για το Προλυμπιακό τουρνουά.

    Η μεγάλη είδηση από το φιλικό του Ολυμπιακού κόντρα στον Κολοσσό Ρόδου, βγήκε από τον Βασίλη Σπανούλη. Ο αρχηγός των «ερυθρόλευκων» ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Εθνική ομάδα και άφησε ορθάνοιχτο το παράθυρο λέγοντας λακωνικά, «θα δούμε».

     

    Ο Σπανούλης έχει αποσυρθεί από το 2015 από την Εθνική και πλέον μένει να δούμε αν θα υπάρξει η μεγάλη επιστροφή ενόψει του Προλυμπιακού τουρνουά.

    Πέραν της Εθνικής δήλωσε:

    Για την κίνηση του Ολυμπιακού με τα φιλικά φιλανθρωπικού χαρακτήρα: «Είναι σπουδαίο αυτό που γίνεται, αυτό που έκανε η ΚΑΕ Ολυμπιακός. Έγιναν και δωρεές σε νοσοκομεία. Όλοι να βοηθήσουμε για να ξεφύγουμε από την πανδημία. Δυστυχώς δεν αποτελεί εξαίρεση της πανδημίας. Μακάρι να περάσει αυτό και όλοι να βοηθήσουμε. Θα γίνουν και άλλα τέτοια παιχνίδια. Μακάρι να περάσει αυτό.

    Για τη συνέχεια: «Έχουμε ένα πολύ δύσκολο πρόγραμμα. Έχουμε δύσκολα παιχνίδια. Η ομάδα πρέπει να πετύχει, πρέπει να περάσουμε στα πλέι οφ. Κοιτάμε κάθε αγώνα ξεχωριστά».