Αρχική Blog Σελίδα 20963

    Καραντίνα – Helpers – Πώς μπορείτε να βοηθήσετε

    Καλό μήνα σε όλους. Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα και θέλουμε να κάνουμε μερικά παιδικά ματιά να λάμψουν από χαρά. Πέρα λοιπόν από την συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης από σήμερα και μέχρι τις 20 του μήνα θα συλλέγουμε και ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ . Τα παιδιά των οικογενειών που στηρίζει η ομάδα μας είναι ηλικιών από από 2 έως 14.
    Μόλις τελειώσει η συλλογή θα οργανώσουμε μια δράση για την αποστολή των παιχνιδιών μαζί με χριστουγεννιατικα γλυκά που θα μαζέψουμε τις τελευταίες μέρες.
    #SantaIsComingToTown #Καραντιναhelpers #staysafe
    No photo description available.
    Εδώ θα μάθετε πώς μπορείτε να βοηθήσετε : https://www.facebook.com/Karantinahelpers

    O Ντέιβιντ Λιντς ετοιμάζει σειρά στο Νέτφλιξ

    O Ντέιβιντ Λιντς έχει παραμείνει δραστήριος κατά τη διάρκεια του lockdown παρουσιάζοντας λακωνικά μετεωρολογικά δελτία και απαντώντας σε ερωτήσεις θαυμαστών του.

    Τώρα, σύμφωνα με δημοσιεύματα ο σκηνοθέτης ετοιμάζει μια ολοκαίνουργια σειρά με ανεπίσημο τίτλο «Wisteria» η οποία θα προβληθεί από το Νέτφλιξ.

    Ήδη από τον Σεπτέμβρη ο ίδιος είχε αφήσει υπονοούμενα για την νέα παραγωγή αναφέροντας αν δεν υπήρχε η Covid-19 θα είχε ξεκινήσει να ασχολείται με την δημιουργίας μιας νέας ταινίας.

    Οι φήμες για την συνεργασία με το Νέτφλιξ είχαν μάλιστα ξεκινήσει από το 2018, όταν σκηνοθέτης είχε εμφανιστεί στα γραφεία της εταιρείας ενώ στις αρχές του 2020 ο Λιντς παρουσίασε μέσω της πλατφόρμας μια μικρού μήκους πειραματική ταινία με τίτλο «What Would Jack Do?» όπου πρωταγωνιστούσε ο ίδιος παρέα με ένα μαϊμουδάκι.

     

    Τα γυρίσματα της νέας σειράς ακούγεται πως θα ξεκινήσουν τον Μάιο του 2021 στα Calvert Studios με παραγωγό την επί χρόνια συνεργάτη του Λιντς, Σαμπρίνα Σάδερλαντ.

    Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές άλλες λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο ή το καστ της σειράς.

    TAGS

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Τη δυναμική της πένας τους δείχνουν τους τελευταίους 10 μήνες οι καρτουνίστες παγκοσμίως δημιουργώντας έναν κοινό κώδικα επικοινωνίας που καταργεί το φράγμα της γλώσσας και «σπάει» το μαύρο των θανάτων με λίγο χρώμα. Σκίτσα διαφορετικών τεχνοτροπιών, διακινούμενα από και προς κάθε γωνιά της γης, μετατρέπουν τον καθημερινό καταιγισμό αρνητικών ειδήσεων σε έναν κοινό τόπο γέλιου κι ευαισθητοποίησης που στο τέλος της ημέρας εμψυχώνει και βοηθά να γίνει αντιληπτό ότι είμαστε όλοι στην ίδια – περίπου – βάρκα.

    Τώρα που ο κόσμος κλεισμένος στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού διψά για περιεχόμενο, σκιτσογράφοι και γελοιογράφοι με όχημα το Διαδίκτυο και με καμβά την κοινή εμπειρία της πανδημίας, με το δικό του ξεχωριστό ύφος ο καθένας, με λόγια ή χωρίς, μέσα από ευρηματικά σχέδια περίπλοκα ή απλά, που γίνονται viral σε μερικά μόνο λεπτά, αποδεικνύουν στην πράξη ότι δεν υπάρχει ακατάλληλη στιγμή για ένα χαμόγελο, ακόμα και όταν ο πλανήτης μετρά σχεδόν 1,5 εκατ. θανάτους από κορωνοϊό και 60 εκατ. κρούσματα. Ειδικά τώρα.

    Από τους πρώτους που ρίχτηκε με το μολύβι του στη μάχη εναντίον του αόρατου εχθρού ήταν ο Μίλι Μανάρα. Σε μία νύχτα του Μαρτίου, με τη χώρα του να μετρά μερικές εκατοντάδες νεκρούς, ο ιταλός σκιτσογράφος από ζωγράφος ερωτικών κόμικς έγινε υμνητής της εργαζόμενης γυναίκας στην πρώτη γραμμή του πολέμου, δημιουργώντας τις «ηρωίδες του λοκντάουν» για το ένθετο «Robinson» της εφημερίδας «La Reppublica».

    Στα σχέδιά του, που προκάλεσαν ιδιαίτερη αίσθηση σε παγκόσμιο επίπεδο την άνοιξη, όταν τα μάτια όλων ήταν στραμμένα στην περίπτωση της Ιταλίας, πρωταγωνιστούσαν όλες εκείνες οι γυναίκες που θαρραλέα αγωνίζονται από το πρωί ως το βράδυ, στα καταστήματα τροφίμων, στην ύπαιθρο, στα σώματα ασφαλείας, στους δρόμους ως καθαρίστριες, με ίσως πιο χαρακτηριστική από όλες τη νοσηλεύτριά του που στέκεται ατρόμητη μπροστά στον γίγαντα του κοροναϊού.

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Jean Plantu – Ο Μυστικός Δείπνος με τους περιορισμούς του κοροναϊού

    Τον έρωτα στα χρόνια του κορωνοϊού – που εκφράζεται μόνο ψηφιακά, με emojis – αποτυπώνει αριστoυργηματικά σε ένα από τα υπερρεαλιστικά σκίτσα του ο κουβανός καρτουνίστας Ανχελ Μπολιγάν, ενώ σε άλλα περιγράφει πώς φαίνονται από τη δική του οπτική γωνία συνθήκες που όλος ο κόσμος βιώνει, όπως είναι ο εγκλεισμός, η τηλεργασία, η μοναξιά, η φυσιολογική ανθρώπινη αγωνία για το επερχόμενο εμβόλιο, αλλά και η αγωνία μεγάλης μερίδας για το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών της 3ης Νοεμβρίου. Είναι κοινό μυστικό ότι οι απανταχού καρτουνίστες, από τη μέρα που εμφανίστηκε ο κορωνοϊός, δηλώνουν πιο παραγωγικοί από ποτέ. Για τους Αμερικανούς ειδικά όμως, η πηγή έμπνευσης πραγματικά δεν έχει ταβάνι, καθώς εκεί, η πρωτόγνωρη εμπειρία της πανδημίας συνδυάστηκε με την αμφιλεγόμενη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης από τη διακυβέρνηση Τραμπ, κάνοντας κυριολεκτικά αμέτρητες τις γελοιογραφίες που παράγονται σε ημερήσια βάση με στόχο να φτιάξουν, ει δυνατόν, το κέφι του έθνους.

    Γέφυρες επικοινωνίας

    «Στις μάσκες σας!» ή, όπως θα έλεγε ένας στρατηγός εν καιρώ πολέμου στον λόχο του, «στα όπλα σας!». Ετσι τιτλοφορείται το τελευταίο τεύχος του περιοδικού που εκδίδει το διεθνές δίκτυο Cartooning for Peace, θέλοντας να περάσει στους αναγνώστες το μήνυμα ότι μέχρι να έρθει το εμβόλιο η μάσκα είναι το μοναδικό όπλο απέναντι στον φονικό ιό. Στο εξώφυλλο ένα σκίτσο με ανθρώπους διαφορετικών εθνικοτήτων που όλοι ανεξαιρέτως φορούν την προστατευτική μάσκα και στις μέσα σελίδες, τα 120 πιο δυνατά σκίτσα από καρτουνίστες του Τύπου, τα οποία αποτυπώνουν την αβεβαιότητα που κρύβει η μέρα μετά την πανδημία για τις ζωές των ανθρώπων. Οι διεθνείς σκιτσογράφοι του δικτύου, προερχόμενοι από 67 κράτη, χαρακτηρίζουν τη δουλειά τους ως «βασικό εργαλείο για μια γέφυρα διαλόγου μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών και θρησκειών».

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Η ηρωίδα νοσηλεύτρια του Milo Manara

    Για να μιλήσει αποτελεσματικά ένα σκίτσο στην καρδιά πολλών, ένα σύνηθες εργαλείο είναι και η διεθνής γλώσσα άμεσης συνεννόησης που προσφέρουν εμβληματικά έργα τέχνης. «Η κραυγή» του Εντβαρτ Μουνκ πρόσφατα εμφανίστηκε στο Διαδίκτυο με την έξυπνη προσθήκη μάσκας στο πρόσωπο της φιγούρας που κραυγάζει. Ενα σκίτσο του γνωστού Ρικ της «Casablanca» κυκλοφόρησε, στον ιστότοπο του «New Yorker», με την παράφραση της θρυλικής του ατάκας «από όλα τα μπαρ σε όλες τις πόλεις του κόσμου, αυτή μπαίνει στο δικό μου, μετά τις 10 το βράδυ», σχολιάζοντας την κοινή εμπειρία της απογοήτευσης για το νυχτερινό lockdown στην εστίαση.

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    1. Η εξουσία που ασκούν οι αρνητές του ιού, από τον Χρήστο Παπανίκο{CR}{CR}2. Η… έξοδος του Μεσολογγίου το 2020 διά χειρός Soloup{CR}{CR}3. Η ηρωίδα νοσηλεύτρια του Μίλο Μανάρα{CR}{CR}4. Ο έρωτας στα χρόνια του κορωνοϊού από τον Ανχελ Μπολιγάν{CR}{CR}5. «Είπα: όχι πάνω από 6 στο τραπέζι!»: Ο Μυστικός Δείπνος με τους περιορισμούς του κορωνοϊού από τον Ζαν Πλαντί

    Αλλά και ο «Μυστικός Δείπνος» του Ντα Βίντσι, περνώντας από τα χέρια του γάλλου καρτουνίστα Ζαν Πλαντί, έχει πλέον, λόγω των περιοριστικών μέτρων, μόνο έξι συνδαιτυμόνες. Στην Ελλάδα, από τα πρώτα που έγιναν viral, σπάζοντας μάλιστα το φράγμα των συνόρων, ήταν το σκίτσο του Soloup, για την 25η Μαρτίου, στην εφημερίδα «Το Ποντίκι». «Ουσιαστικά αναφέρεται στον πίνακα του Βρυζάκη (1853) για την Εξοδο του Μεσολογγίου. Στη θέση όμως των πολιορκημένων είναι οι γιατροί που καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, ενώ οι εχθροί είναι τα στελέχη του κορωνοϊού», αναφέρει στα «ΝΕΑ» ο σκιτσογράφος, ο οποίος έχει ξεχωρίσει αυτήν την περίοδο πολλές γελοιογραφίες ελλήνων και ξένων συναδέλφων του, τις οποίες χαρακτηρίζει ιδιαίτερα έξυπνες και επιδραστικές.

    «Το χιούμορ βασίζεται στη μελαγχολία»

    «Είναι μια περίοδος μελαγχολική. Ομως το χιούμορ βασίζεται συχνά στη μελαγχολία, στο δράμα, στην αίσθηση αδυναμίας που νιώθει ο μέσος άνθρωπος απέναντι σε όλα αυτά που ζει. Είναι μια περίοδος που βγάζει ένα πικρό χιούμορ, ίσως και μια αγανάκτηση για τους παράλογους που δεν συμμετέχουν, που δεν αντιλαμβάνονται. Αυτοί είναι συνήθως οι στόχοι του χιούμορ αυτής της εποχής. Τώρα με τα social media συνειδητοποιώ ότι η εικόνα λειτουργεί με πολλαπλά μηνύματα. Βλέπω τον κόσμο να συγκινείται, να ενδιαφέρεται. Μου λένε συχνά “η γελοιογραφία να σατιρίζει την εξουσία”. Στην εποχή της πανδημίας, εξουσία είναι και ο διπλανός, ο συνάνθρωπος, που με την υπευθυνότητα ή την ανευθυνότητά του μπορεί να επηρεάσει τις εξελίξεις, τις ζωές των άλλων και την πορεία της χώρας» λέει στα «ΝΕΑ» ο σκιτσογράφος Χρήστος Παπανίκος που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο.

    Οι καρτουνίστες της πανδημίας

    Ο έρωτας στα χρόνια του κοροναϊού – Angel Boligan

    Τεράστια απήχηση στο Διαδίκτυο έχουν και τα άκρως καυστικά σκίτσα του Αρκά. Παρατηρώντας την εθνική μας συμπεριφορά εντός πανδημίας, ο έλληνας σκιτσογράφος μοιράζει γέλιο αλλά και κόκκινες κάρτες σε καθετί παράλογο βάζοντας τους χαρακτήρες του να μιλούν τη γλώσσα εκείνη που λέει η παροιμία ότι δεν έχει κόκαλα αλλά κόκαλα τσακίζει. Με μία φράση, οι βρετανοί καρτουνίστες του Modern Toss εξηγούν στην «Guardian» πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι τον ρόλο τους τον καιρό του κορωνοϊού: «Στον κόσμο αρέσει ότι υπάρχει κάποιος εκεί έξω που ψάχνει για λογαριασμό του τα σκουπίδια, τα μετατρέπει σε τέχνη και τον κάνει να γελάει».

    Της Μαρίας Μουρελάτου

    TAGS:

    Όντρεϊ Χέπμπορν : Ένα νέο ντοκιμαντέρ για την λαμπερή αλλά ταραχώδη ζωή της ηθοποιού

    Είδωλο του στυλ, μούσα του Givenchy, αγαπημένη του Χόλιγουντ και η γυναίκα που φόρεσε το πιο διάσημο μικρό μαύρο φόρεμα στην ιστορία της μόδας- οι περισσότεροι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στο πρόσωπο της Όντρεϊ Χέπμπορν ένα πρότυπο φινέτσας και ομορφιάς.

    Σύμφωνα με το νέο ντοκιμαντέρ «Audrey: More Than An Icon» που μόλις κυκλοφόρησε η Χέπμπορν υπήρξε ωστόσο πολλά περισσότερα.

    Ως παιδί του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου η ηθοποιός ήρθε από νωρίς αντιμέτωπη με πολλές δυσκολίες.

    Η θλίψη και η ανασφάλεια ήταν αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής της. Σε νεαρή ηλικία ο πατέρας της εγκατέλειψε την οικογένεια τους αλλά η Χέπμπορν αργότερα τον συγχώρεσε.

    Χρόνια μετά, αφού είχε πρωταγωνιστήσει σε τεράστιες επιτυχίες όπως το Breakfast at Tiffany’s και το Roman Holiday, αποφάσισε να αφήσει Χόλιγουντ για να προστατεύσει την ιδιωτικότητά της ενώ τα τελευταία χρόνια της ζωής της αφιερώθηκε πλήρως στο έργο της φροντίδας παιδιών που είχαν ανάγκη.

    Η ομάδα που ανέλαβε την δημιουργία του ντοκιμαντέρ, οι ίδιοι άνθρωποι πίσω από το υποψήφιο για BAFTA «McQueen», πήραν από νωρίς την απόφαση να εστιάσουν στα πιο επώδυνα σημεία της ζωής της Χέπμπορν.

    Μεγάλο μέρος του ντοκιμαντέρ καταλαμβάνει και η αφήγηση σχετικά με τα μπαλετικά όνειρα της ηθοποιού.

    Η Χέπμπορν ήταν παθιασμένη με το μπαλέτο και έκανε μαθήματα κερδίζοντας μάλιστα μια υποτροφία για το Rambert Ballet School του Λονδίνου στα 16 της. Παρόλα αυτά το ύψος της στάθηκε τελικά εμπόδιο στα σχέδιά της.

    Την αφήγηση της ιστορίας αναλαμβάνει η ίδια η Χέπμπορν καθώς στο πρώτο στάδιο της παραγωγής οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ είχαν την τύχη να ανακαλύψουν ένα 9ωρο αρχείο συνεντεύξεών της.

    Όντρεϊ Χέπμπορν : Ένα νέο ντοκιμαντέρ για την λαμπερή αλλά ταραχώδη ζωή της ηθοποιού

    Στις κασσέτες αυτές από το 1993 η ίδια ακούγεται να μιλά για τον τρόπο που την «πέταξαν μέσα στη σόουμπιζ», για την τραυματική εμπειρία που είχε όταν απέβαλε, για τα διαζύγια της αλλά και την επιθυμία της να είχε μικρότερες πατούσες, μικρότερη μύτη, και ξανθά μαλλιά.

    Τα τελευταία τέσσερα χρόνια της ζωής της, όταν η Χέπμπορν αφιερώθηκε στο φιλανθρωπικό της έργο δουλεύοντας με τη Unicef, ο οργανισμός πενταπλασίασε το μέγεθός του.

    «Ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε τον κόσμο να δει την άλλη πλευρά της. Ναι, φορούσε όμορφα ρούχα αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Κοιτάζοντας πίσω στο σύνολο της ζωής της καταλαβαίνεις πόσα πολλά είχε να προσφέρει» αναφέρουν οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ που κάνει πρεμιέρα στις 30 Νοεμβρίoυ.

    TAGS

    Ο Σπανούλης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην Εθνική – Βίντεο

    Με μια λακωνική του δήλωση ο Βασίλης Σπανούλης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην Εθνική ομάδα για το Προλυμπιακό τουρνουά.

    Η μεγάλη είδηση από το φιλικό του Ολυμπιακού κόντρα στον Κολοσσό Ρόδου, βγήκε από τον Βασίλη Σπανούλη. Ο αρχηγός των «ερυθρόλευκων» ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο επιστροφής του στην Εθνική ομάδα και άφησε ορθάνοιχτο το παράθυρο λέγοντας λακωνικά, «θα δούμε».

     

    Ο Σπανούλης έχει αποσυρθεί από το 2015 από την Εθνική και πλέον μένει να δούμε αν θα υπάρξει η μεγάλη επιστροφή ενόψει του Προλυμπιακού τουρνουά.

    Πέραν της Εθνικής δήλωσε:

    Για την κίνηση του Ολυμπιακού με τα φιλικά φιλανθρωπικού χαρακτήρα: «Είναι σπουδαίο αυτό που γίνεται, αυτό που έκανε η ΚΑΕ Ολυμπιακός. Έγιναν και δωρεές σε νοσοκομεία. Όλοι να βοηθήσουμε για να ξεφύγουμε από την πανδημία. Δυστυχώς δεν αποτελεί εξαίρεση της πανδημίας. Μακάρι να περάσει αυτό και όλοι να βοηθήσουμε. Θα γίνουν και άλλα τέτοια παιχνίδια. Μακάρι να περάσει αυτό.

    Για τη συνέχεια: «Έχουμε ένα πολύ δύσκολο πρόγραμμα. Έχουμε δύσκολα παιχνίδια. Η ομάδα πρέπει να πετύχει, πρέπει να περάσουμε στα πλέι οφ. Κοιτάμε κάθε αγώνα ξεχωριστά».

    ΠΑΤΡΑ – ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ: Ετσι μπήκε το ΙΧ μέσα στο πρακτορείο ΟΠΑΠ – ΦΩΤΟ

    Συνελήφθη, χθες τα ξημερώματα, στην Πάτρα, από αστυνομικούς του Τμήματος
    Άμεσης Δράσης Πατρών, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι δεν συμμορφώθηκε σε
    σήμα των αστυνομικών για έλεγχο, ενώ παράλληλα προσπάθησε με βία να διαφύγει του ελέγχου.

    Επιπλέον, αναζητείται για να συλληφθεί ακόμη ένας ημεδαπός άνδρας για τα
    προαναφερόμενα αδικήματα.

    Σημειώνεται ότι, ο συλληφθείς νωρίτερα την ίδια ημέρα, επέβαινε σε
    αυτοκίνητο που οδηγούσε ο άνδρας που αναζητείται, ο οποίος προσέκρουσε
    με το όχημά του σε τρία σταθμευμένα αυτοκίνητα και σε πρακτορείο ΟΠΑΠ,
    ενώ στη συνέχεια εγκατέλειψαν πεζοί τον τόπο του τροχαίου ατυχήματος.

    Τι προκαλεί πρήξιμο στα μάτια;

    Ενώ μπορούμε να ρίξουμε το φταίξιμο για τις ενοχλητικές σακούλες κάτω από τα μάτια μας στα γονίδιά μας και την ανατομία, είναι οι καθημερινές μας συνήθειες αυτές που τις κάνουν να δείχνουν χειρότερα.

    Το πρήξιμο κάτω από τα μάτια προκύπτει επειδή οι δομές που υποστηρίζουν τα βλέφαρα αποδυναμώνονται. Το δέρμα λεπταίνει, οι μύες χαλαρώνουν και το κανονικό λίπος που υποστηρίζει το μάτι μπορεί να κατέβει στο κάτω βλέφαρο. Υγρά μπορεί να συγκεντρωθούν σε αυτήν την περιοχή από κατακράτηση νερού, κακή λεμφική αποστράγγιση και κακή μυϊκή λειτουργία. Κι ενώ μπορούμε να ρίξουμε το φταίξιμο για τις ενοχλητικές σακούλες κάτω από τα μάτια μας στα γονίδιά μας και την ανατομία, είναι οι καθημερινές μας συνήθειες αυτές που τις κάνουν να δείχνουν χειρότερα.

    Τι προκαλεί πρήξιμο στα μάτια;

    *Η έλλειψη ύπνου

    Όταν δεν έχουμε κοιμηθεί αρκετά, είναι πιθανό να χασμουρηθούμε περισσότερο, σωστά; Όταν χασμουριόμαστε όμως, προκαλούμε τα μάτια μας να δακρύσουν, γεγονός που οδηγεί σε πρήξιμο. Αυτό το υπερβολικό υγρό γύρω από τα μάτια αποδυναμώνει την ελαστικότητα του περιβάλλοντος ιστού, προκαλώντας επίσης επιτάχυνση των ρυτίδων.

    *Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο

    Το νάτριο στα τρόφιμα ενθαρρύνει την κατακράτηση νερού (και) κάτω από τα μάτια, με αποτέλεσμα την υπερβολική διόγκωση του ιστού των ματιών. Αυτό το πρήξιμο ενθαρρύνει την ταχύτερη φθορά στους συνδετικούς ιστούς. Καλό είναι λοιπόν να αποφεύγουμε τις τροφές που είναι πλούσιες σε αλάτι, όπως το πρόχειρο φαγητό και τα συσκευασμένα σνακ.

    *Η λάθος εφαρμογή της κρέμας ματιών

    Πρέπει να αποφεύγουμε την εφαρμογή της κρέμας ματιών πολύ κοντά στη γραμμή των βλεφαρίδων. Κάθε φορά που ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας, οι βλεφαρίδες μας απλώνουν μικροσκοπικές ποσότητες του προϊόντος, που ενδέχεται τελικά να καταλήξουν στα μάτια μας. Προφανώς οτιδήποτε εισέλθει στα μάτια μπορεί να είναι ερεθιστικός παράγοντας και να προκαλέσει διόγκωση και πρήξιμο. Το δέρμα μας μπορεί να απορροφήσει συγκεκριμένη ποσότητα. Μετά την απορρόφηση, το προϊόν που μένει στην επιδερμίδα μπορεί να περάσει στα μάτια και να προκαλέσει πρήξιμο, καθώς και να λειτουργήσει ως επιπλέον βάρος για τον ευαίσθητο ιστό κάτω από τα μάτια.

    Τα σωστά βήματα εφαρμογής της κρέμας ματιών

    1. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε πολλή ποσότητα, αφού περισσότερο προϊόν δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο αποτέλεσμα. Η ποσότητα ενός μπιζελιού για κάθε μάτι αρκεί.
    2. Εφαρμόζουμε την κρέμα μόνο με τον παράμεσό μας ή το μικρό δαχτυλάκι, αφού έχουν λιγότερη δύναμη από τα υπόλοιπα δάχτυλα κι έτσι δεν θα ασκήσουμε πίεση στην ευαίσθητη αυτή περιοχή.
    3. Απλώνουμε την κρέμα έτσι ώστε να πάει παντού (όχι πολύ κοντά στο μάτι, φυσικά) και δεν παραλείπουμε την περιοχή κάτω από το φρύδι.
    4. Εφαρμόζουμε την κρέμα με ταμποναριστές κινήσεις μέχρι να απορροφηθεί η περισσότερη ποσότητα από το προϊόν.
    5. Την αφήνουμε να απορροφηθεί πλήρως, για μισή ώρα ή περισσότερο.

    *Αφυδάτωση

    Η αφυδάτωση μπορεί να προκύψει από την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, καφεϊνούχων ροφημάτων, την έλλειψη ύπνου, το ξηρό κλίμα και την ανεπαρκή πρόσληψη υγρών. Φροντίζουμε λοιπόν να περιορίσουμε το αλκοόλ και την καφεΐνη, να κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ και να καταναλώνουμε άφθονο νερό.

    Αφιέρωμα της L’Équipe στον Μαρτίνς : Φιλόδοξος και πετυχημένος

    Τα κατορθώματα του Πέδρο Μαρτίνς με τον Ολυμπιακό μόνο απαρατήρητα δεν περνούν στο εξωτερικό.

    Δεν είναι μόνο οι τίτλοι που έχει κερδίσει στην Ελλάδα, αλλά και οι μεγάλες νίκες στην Ευρώπη σε συνδυασμό με το εξαιρετικό ποδόσφαιρο που αποδίδουν οι Ερυθρόλευκοι υπό τις οδηγίες του.

    Έτσι λοιπόν, και με αφορμή το πολύ σημαντικό παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στη Μαρσέιγ απόψε (22:00) για το Champions League, η κορυφαία γαλλική εφημερίδα L’Équipe φιλοξενεί αφιέρωμα στον προπονητή των Πειραιωτών.

    Αυτή μάλιστα δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πορτογάλος φιγουράρει στις σελίδες της L’Équipe, κάτι που αν μη τι άλλο τον τιμά ιδιαίτερα.

    Τίτλος του αφιερώματος είναι: «Ο άνθρωπος που πίστευε» και μεταξύ άλλων στο κείμενο αναφέρεται:

    «Ο φιλόδοξος προπονητής του Ολυμπιακού συνεχίζει την παράδοση των Πορτογάλων που πετυχαίνουν στην Ελλάδα. Ως ποδοσφαιριστής ήταν ένας σοβαρός και αξιόπιστος μέσος στη σκιά μιας χρυσής γενιάς και του Πάουλο Σόουζα. Σήμερα είναι ένας ακόμη πετυχημένος πορτογάλος προπονητής στο εξωτερικό, ο πρώτος τεχνικός που αρχίζει τρίτη διαδοχική σεζόν στον πάγκο του Ολυμπιακού στον 21ο αιώνα». Αφιέρωμα της L’Équipe στον Μαρτίνς : Φιλόδοξος και πετυχημένοςΑφιέρωμα της L’Équipe στον Μαρτίνς : Φιλόδοξος και πετυχημένος

     

    Ο Βράνιες δεν ξεχνάει την Καρλέουσα: «Είναι απελπισμένη, είμαι με νεότερη και καλύτερη»

    Περισσότερο… μιλάει και λιγότερο παίζει ο Όγκνιεν Βράνιες στην Άντερλεχτ -οι… κακές γλώσσες θα πουν ότι κάτι ανάλογο έκανε και στην ΑΕΚ. Είχε χρόνο, λοιπόν, για μια ακόμα φορά, να βγει στα ΜΜΕ της χώρας του και να αναφερθεί στην πολύκροτη υπόθεση της σχέσης του με την… σeξοβόμβα Γελένα Καρλέουσα.

    Ο Βόσνιος πρώην αμυντικός της ΑΕΚ ξεκαθάρισε ότι δεν έχει να της πει το παραμικρό για ό,τι συνέβη, έριξε τα… καρφιά του για τις αναρτήσεις που βγήκαν στα social media, ενώ τόνισε ότι πέρασε ωραία μαζί της και δεν την κατηγορεί πλέον για τίποτα.

    Το καλύτερο, ωστόσο, το κράτησε για το τέλος, καθώς αποκάλυψε ότι έχει σχέση με μια «νεότερη και καλύτερη» γυναίκα. Πώς την «πετσόκοψε» έτσι…

    Είπε λοιπόν ο Βράνιες:

    Για την σχέση του με την Καρλέουσα: «Δεν μπορώ να πω ότι δεν πέρασα ωραία. Τώρα πλέον δεν την κατηγορώ για τίποτα, γιατί καταλαβαίνω πως ήθελε να το σώσει. Δεν μπορεί να κατηγορεί εμένα, επειδή βρήκε ο σύζυγός της τα μηνύματά μας. Αυτή ανταποκρίθηκε σε μένα. Δεν έπρεπε να με συκοφαντεί και να λέει είμαι έτσι, έτσι, έτσι και έπρεπε να το λύσει η ίδια με την οικογένειά της».

    Ο Βράνιες δεν ξεχνάει την Καρλέουσα: «Είναι απελπισμένη, είμαι με νεότερη και καλύτερη»

    Για το τι θα έκανε αν την έβλεπε στο δικαστήριο: «Τίποτα, απλά θα την προσπερνούσα, γιατί είναι τόσο απελπισμένη και ψεύτρα, που δεν θα ήθελα να με ενοχλήσει ξανά. Δεν έχω λάβει κάποια αγωγή της εγώ μέχρι σήμερα».

    Για το αν μετανιώνει για την τροπή που πήραν τα πράγματα: «Θα έκανα επτά φορές χειρότερα πράγματα, για να την τιμωρήσω».

    Για τις αναρτήσεις στα social media: «Τα social media είναι τα χειρότερα. Με ενοχλεί, όταν γράφεται ότι κάνει κάτι κάποιος, ότι εγώ δεν είμαι κανένας και ένα τίποτα. Είναι αστείο. Με ένα τηλέφωνο θα τα είχαμε λύσει όλα αυτά. Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε μεταξύ μας για το πώς έγιναν τα πράγματα. Και η οικογένειά μου πέρασε μια κόλαση απ’ όλη αυτή την κατάσταση».

    Για τη νέα του σχέση με την Καταρίνα Γκρούγιτς: «Είμαι με την Καταρίνα τώρα, αλλά δεν θέλω να την σχολιάσω. Είναι υπέροχη. Είναι νεότερη και καλύτερη».

    Ακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο της νεότερης και καλύτερης… Για την ιστορία, δηλώνει τραγουδίστρια:

    Ο Βράνιες δεν ξεχνάει την Καρλέουσα: «Είναι απελπισμένη, είμαι με νεότερη και καλύτερη»

    Ο Βράνιες δεν ξεχνάει την Καρλέουσα: «Είναι απελπισμένη, είμαι με νεότερη και καλύτερη»

    Ο Βράνιες δεν ξεχνάει την Καρλέουσα: «Είναι απελπισμένη, είμαι με νεότερη και καλύτερη»

     

    Σάλος με το πάρτι της Rita Ora εν μέσω καραντίνας – Η δημόσια συγνώμη

    Η τραγουδίστρια είπε να το γιορτάσει… μυστικά παρά το lockdown σε εστιατόριο του δυτικού Λονδίνου

    Η Rita Ora κατηγορείται ότι έσπασε το lockdown και το περασμένο Σάββατο έκανε πάρτι γενεθλίων με 30 καλεσμένους. Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής «Sun» 30 φίλοι της πήγαν κρυφά και μυστικά σε εστιατόριο στο δυτικό Λονδίνο.

    Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το πάρτι κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Μαζί της στο πάρτι ήταν η Cara και Poppy Delevingne καθώς και η αδερφή της Έλενα. Μεταξύ των προσκεκλημένων ήταν και ο Vas Morgan.

    Κατά τη διάρκεια της νύχτας αστυνομικοί βρισκόντουσαν έξω από το εστιατόριο ενώ προπάθησαν να μπουν από τη μεταλλική πόρτα.

    Η Rita Ora έφυγε από το κτίριο φορώντας μίνι φούστα και μάσκα στο πρόσωπο. «Η Rita και η αδερφή της έφτασαν πρώτες. Ήταν ξεκάθαρο πως περίμεναν κόσμο», είπε ανώνυμη πηγή για να συνεχίσει: «Υπήρχαν πολλοί καλεσμένοι όλοι ντυμένοι με τα καλά τους. Έμπαιναν από την πίσω πόρτα και σεκιουριτάδες ήταν στην μπροστινή πόρτα και φυλούσαν τσίλιες. Όλο αυτό κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες».