Αρχική Blog Σελίδα 21

    Φοινικούντα: Στην τελική ευθεία για την εξιχνίαση του διπλού φονικού

    Παρά τη σύλληψη των δυο νεαρών, η ανάκριση για το διπλό φονικό της Φοινικούντας δεν έχει ολοκληρωθεί, με τη Δικαιοσύνη να προσπαθεί να διαλευκάνει όλες τις πτυχές της υπόθεσης.

    Στην τελική ευθεία

    Γι’ αυτό κλήθηκε και κατέθεσε, για 4η φορά, ο ανιψιός του δολοφονημένου ιδιοκτήτη του κάμπινγκ, όπως πρώτο αποκάλυψε το LIVE NEWS.

    Ο 33χρονος ανιψιός θεωρείται «πρόσωπο κλειδί» για τη διαλεύκανση της υπόθεσης, καθώς είναι ο μοναδικός αυτόπτης μάρτυρας της διπλής δολοφονίας και τυγχάνει να γνωρίζει τον έναν από τους δύο συλληφθέντες.

    Αυτό σημαίνει πως η ανακρίτρια μπορεί να αντλήσει σημαντικές πληροφορίες από εκείνον, όπως και από τα αποτελέσματα της άρσης απορρήτου που έχει στα χέρια της.

    Τα χτυπήματα

    Ακριβώς έναν μήνα μετά το στυγερό έγκλημα, το Live News έφερε στο φως νέο βίντεο ντοκουμέντο που ακούγονται καθαρά οι 6 πυροβολισμοί που έριξε ο δράστης της διπλής δολοφονίας.

    Μέσα σε μόλις 11 δευτερόλεπτα, ο δολοφόνος μπαίνει στη ρεσεψιόν και πυροβολεί 2 φορές. Μία στο κεφάλι και μία στο στήθος τον 68χρονο ιδιοκτήτη. Έπειτα τρέχει πίσω από τον επιστάτη και τον πυροβόλησε 3 φορές πισώπλατα.

    Ρίχνει ακόμη μία, που θεωρητικά πήγαινε για τον ανιψιό, αλλά τελικά σφηνώθηκε σε τροχόσπιτο.

    Πώς κατάφεραν να βρουν στόχο;

    Έριξε 6 σφαίρες και οι πέντε πρώτες βρήκαν στόχο. Εξαιρετικά απίθανο εκτιμά εγκληματολόγος για έναν μη επαγγελματία δολοφόνο.

    Δύο νεαροί που ισχυρίζονται πως δεν έχουν πιάσει ποτέ όπλο στη ζωή τους είναι πραγματικά άξιο απορίας πώς κατάφεραν να βρουν στόχο και μάλιστα εν κινήσει, καθώς το δεύτερο θύμα έτρεχε πανικόβλητο μέσα στο σκοτάδι.

    Σκότωσε το πρώτο θύμα και 6 δευτερόλεπτα μετά έριξε την πρώτη βολή και στο δεύτερο, κάτι που δείχνει πως μέλημα του δολοφόνου ήταν να σκοτώσει και όχι να ψάξει για λεφτά, τα οποία άλλωστε υπήρχαν στο πρώτο συρτάρι του γραφείου. Τα 1.500 ευρώ έμειναν άθικτα.

    Από το πόσο γρήγορα έγιναν όλα, φαίνεται και το πόσο αδίστακτος ήταν ο δολοφόνος, αλλά και πόσο σίγουρος ποιους έπρεπε να εκτελέσει και πού.

    Οι Αρχές έχουν κάνει ήδη δύο φορές αυτοψία στον χώρο του εγκλήματος, επιχειρώντας να αντλήσουν και άλλα στοιχεία για την υπόθεση.

    «Δεν έχουμε κάποιο αποτέλεσμα γιατί έχουν αποφασίσει οι δικαστικοί λειτουργοί να κάνουν αυτήν την ανάλυση, που γίνεται ψηφιακά από την ΕΛ.ΑΣ., μάλλον χειροκίνητα. Δεν την έχουν παραγγείλει ακόμα, δεν την έχουν ξαναστείλει στην ΕΛ.ΑΣ. και λένε και οι αστυνομικοί ότι δεν γίνεται αυτή η ανάλυση η ψηφιακή χειροκίνητα, είναι πολύ σύνθετες οι κλήσεις, τα δεδομένα πρέπει να μπουν σε ειδικά προγράμματα. Δεν φαίνεται να έχει υπάρξει αυτό», λέει, μεταξύ άλλων, ο δημοσιογράφος Βασίλης Λαμπρόπουλος, για την υπόθεση.

    Αγγελική Νικολούλη: Το «ευχαριστώ» για τον θάνατο της μητέρας της – Χωρίς «Φως στο Τούνελ» την Παρασκευή

    Η Αγγελική Νικολούλη διανύει μία εβδομάδα πένθους αφού πριν λίγες μέρες η αγαπημένη της μητέρα έφυγε από την ζωή και χθες, Τετάρτη (5/11/2025), την αποχαιρέτησε για τελευταία φορά στην κηδεία της στον Πύργο Ηλείας. Στην τελευταία της δημοσίευση μάλιστα ευχαριστεί τον κόσμο για τη στήριξη του και ενημερώνει ότι η εκπομπή της «Φως στο Τούνελ» δεν θα προβληθεί αύριο Παρασκευή (7/11/2025).

    Η μητέρα της Αγγελικής Νικολούλη, Διονυσίας Λόξα, ήταν 98 ετών και μητέρα τριών παιδιών, της Μαρίας, του Νίκο και της Αγγελική Νικολούλη. Η γνωστή δημοσιογράφος λοιπόν χρειάζεται κάποιες μέρες να ηρεμήσει και να πενθήσει τον χαμό της μητέρας της, γι’ αυτό και θα κάνει ένα μικρό διάλειμμα από το «Φως στο Τούνελ»

    Συγκεκριμένα το μήνυμα της: «Φίλοι μου, θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους εσάς, που σταθήκατε διακριτικά δίπλα μου αυτές τις δύσκολες ημέρες. Η απώλεια της μητέρας μου άφησε ένα μεγάλο κενό, όμως η αγάπη και η στήριξη που δέχτηκα από τόσους ανθρώπους, γνωστούς και άγνωστους, έγιναν ένα απαλό φως μες στο σκοτάδι του πόνου.

    Ζητώ την κατανόηση σας γιατί το «Τούνελ» δεν θα προβληθεί αυτή την εβδομάδα. Τα φώτα θα τα ανάψουμε πάλι την Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου, με νέες υποθέσεις και έρευνες. Σας ευχαριστώ όλους, με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη, Αγγελική».

    Αυτή είναι η χώρα που αγαπά περισσότερο τον γυμνισμό

    Μπορεί οι Γερμανοί να έχουν τη φήμη των πιο ενθουσιωδών γυμνιστών της Ευρώπης, όμως μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι Δανοί όχι μόνο δέχονται πιο εύκολα το γυμνό σώμα σε δημόσιους χώρους, αλλά είναι και πιο πιθανό να έχουν εμφανιστεί κάπου γυμνοί.

    Η έρευνα της YouGov σε έξι χώρες της Δυτικής Ευρώπης, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ισπανία, δείχνει ότι οι Δανοί ήταν οι πιο πιθανό να θεωρήσουν απολύτως φυσιολογικό να είναι κανείς γυμνός σε δημόσιους χώρους και να το έχουν κάνει πράξη.

    Η μεγάλη πλειοψηφία σε όλες τις χώρες θεωρεί απολύτως φυσιολογικό να γδυθεί κανείς σε ειδικούς χώρους για γυμνισμό, όπως ιδιωτικά κάμπινγκ ή οργανωμένες παραλίες, με ποσοστά που φτάνουν το 84-94% για τα ιδιωτικά κλαμπ και 77-91% για τις παραλίες. Ωστόσο, το 17% των Γάλλων και Ιταλών διαφώνησε.

    Σε πιο «κανονικούς» δημόσιους χώρους, όπως πισίνες ή πάρκα, ο γυμνισμός δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Παρ’ όλα αυτά, το 35% των Δανών θεωρεί αποδεκτό να γδυθεί σε μια παραλία που δεν είναι γυμνιστών και το 87% πιστεύει ότι είναι φυσιολογικό να είναι κανείς γυμνός στον κήπο του.

    Οι Δανοί ήταν επίσης πιο ανοιχτοί στην ιδέα του γυμνισμού σε εξοχικές περιοχές, ενώ στις άλλες χώρες η πλειοψηφία θεωρεί ότι το γυμνό περπάτημα στη φύση είναι απαράδεκτο, με το ποσοστό εκείνων που αντιτίθενται να αγγίζει το 58% στη Γερμανία μέχρι 78% στη Βρετανία.

    Όσον αφορά το μπάνιο γυμνών σε θάλασσα, λίμνες ή ποτάμια, οι Δανοί ήταν μακράν οι πιο ανεκτικοί, με το 64% να δηλώνει ότι είναι απολύτως φυσιολογικό, έναντι μόλις 25% των Ιταλών, 31% των Γάλλων, 32% των Βρετανών και 49% των Γερμανών.

    Η πρακτική που ακολουθεί τη θεωρία

    Πάνω από τους μισούς Δανούς έχουν τουλάχιστον μία φορά εμφανιστεί γυμνοί σε έναν από αυτούς τους χώρους ως ενήλικες, έναντι 45% των Γερμανών και 44% των Ισπανών. Στον αντίποδα, μόλις 31% των Γάλλων, 25% των Βρετανών και 22% των Ιταλών παραδέχτηκαν ότι έχουν γδυθεί δημόσια κάποια στιγμή στη ζωή τους.

    Οι Δανοί είναι πιο πιθανό να έχουν γδυθεί στον κήπο τους ή να έχουν κάνει μπάνιο γυμνοί, με ποσοστά 36-37%, έναντι 27-29% των Ισπανών, 20-29% των Γερμανών, 19% των Γάλλων, 13-14% των Βρετανών και 11-12% των Ιταλών.

    Οι Γερμανοί, από την άλλη, παραμένουν οι πρωταθλητές του γυμνισμού σε χώρους ειδικά διαμορφωμένους για αυτό, σύμφωνα με την παράδοση της Freikörperkultur (FKK) που ξεκινά από τα τέλη του 19ου αιώνα. Παρά τη μικρή μείωση της δημοτικότητας τα τελευταία χρόνια, η χώρα παραμένει από τις πιο φιλελεύθερες στον κόσμο για το γυμνό σώμα σε νόμιμα καθορισμένους χώρους.

    Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 12% των Δανών έχει γδυθεί σε τέτοιους ειδικούς χώρους, περισσότερο από τους Βρετανούς (6%), αντίστοιχα με τους Γάλλους (14%) και τους Ιταλούς (11%), αλλά λιγότερο από τους Ισπανούς (22%) και τους Γερμανούς (25%).

    Τέλος, οι Δανοί ήταν πιο διατεθειμένοι να συμμετάσχουν σε δημόσιες εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν γυμνό σώμα: το 50% δήλωσε ότι θα γδύνονταν σε δημόσιο χώρο, έναντι 42% των Γερμανών, 38% των Ισπανών, 34% των Γάλλων και 29% των Βρετανών και Ιταλών. Οι άνδρες ήταν πιο δεκτικοί από τις γυναίκες σε όλες τις χώρες. Στη Δανία, οι νεότερες γενιές είναι πιο ανοιχτές στον γυμνισμό, ενώ στη Γερμανία το αντίθετο: μόνο το 31% των νέων 18-34 ετών δήλωσε ότι θα γδύνονταν σε δημόσιο χώρο, σε σύγκριση με 46-48% των άνω των 50 ετών.

    Γυναίκα δουλεύει ως μοντέλο χεριών για μεγάλες εταιρείες και βγάζει 2.271 ευρώ την ημέρα

    Μία 35χρονη γυναίκα από τη Νέα Υόρκη, εργάζεται ως μοντέλο χεριών διαφημίζοντας προϊόντα διάσημων εταιρειών και εισπράττει μεγάλα ποσά.

    Σύμφωνα με το ladbible, η Avisha Tewani, η οποία ισχυρίζεται ότι έχει τα «πιο όμορφα χέρια στον κόσμο», ξεκίνησε την καριέρα της στον κλάδο των μοντέλων χεριών, αφού βοήθησε ένα μέλος της οικογένειάς της σε μια φωτογράφιση για βέρες και δαχτυλίδια αρραβώνων.

    Γυναίκα δουλεύει ως μοντέλο χεριών για μεγάλες εταιρείες και βγάζει 2.271 ευρώ την ημέρα
    Το μοναδικό προαπαιτούμενο είναι να διατηρεί τα χέρια της σε καλή κατάσταση

    Μετά από αυτή τη δουλειά είχε πολλές προτάσεις για διαφημίσεις προϊόντων με τα χέρια της. Άρπαξε την ευκαιρία και από τότε έχει συνεργαστεί με εταιρείες κολοσσούς, όπως Chanel, Starbucks, Coca Cola, Absolut Vodka και Kylie Cosmetics.

    Ανάλογα με τον πελάτη της, μια δουλειά μπορεί να πληρώνει από μερικές εκατοντάδες έως μερικές χιλιάδες, ενώ η  αμοιβή της για μία μόνο ημέρα μπορεί να φτάσει και τα 2.271 ευρώ.

    Το μοναδικό προαπαιτούμενο είναι να διατηρεί τα χέρια της σε καλή κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να στερηθεί ορισμένες δραστηριότητες στη ζωή της, όπως το να κάνει ποδήλατο για να αποφύγει ατυχήματα, πρέπει να φοράει γάντια όταν πλένει τα πιάτα για να μην χαλάσει το μανικιούρ της, ενώ έπρεπε να εγκαταλείψει και το μποξ.

    Με αφορμή το γεγονός ότι ένα μόνο μέρος του σώματός της μπορεί να της εξασφαλίζει ένα τέτοιο εισόδημα, άρχισε να κάνει το μοντέλο και για τα πόδια, τα αυτιά και το λαιμό.

    Η οικογένειά της της είπε ότι τα «μακριά δάχτυλα και τα μακριά νύχια» της θα μπορούσαν να την κάνουν μια μεγάλη προσωπικότητα στον κλάδο του μόντελινγκ χεριών και της πρότειναν να επικοινωνήσει με έναν ατζέντη.

    Από τότε που υπέγραψε συμβόλαιο με έναν ατζέντη τον Αύγουστο του 2020, τα πράγματα «εξελίχθηκαν ραγδαία» για την Avisha.

    Ωστόσο, η ίδια κατάλαβε ότι η δουλειά της μπορεί να φαίνεται απλή και εύκολη στα μάτια του κόσμου, αλλά στην πραγματικότητα είναι δύσκολη, ειδικά το κομμάτι με τις φωτογραφίες.

    Μία φωτογράφηση μπορεί να διαρκέσει έως και 12 ώρες, με τη συμμετοχή έως και 35 ατόμων. «Ο πελάτης δεν ξέρει ακριβώς τι ψάχνει. Βασίζεται σε εσένα για να δείξεις τη δημιουργικότητά σου και να κάνεις το προϊόν να φαίνεται ελκυστικό, να δείξεις τη μάρκα και να βεβαιωθείς ότι τα χέρια σου φαίνονται ωραία», δήλωσε η Avisha.

    Γυναίκα δουλεύει ως μοντέλο χεριών για μεγάλες εταιρείες και βγάζει 2.271 ευρώ την ημέρα
    Μία από τις αγαπημένες της δουλειές ήταν μια διαφήμιση για την Chanel για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όπου έπρεπε να κρατάει ένα περιστέρι

    Μία από τις αγαπημένες της δουλειές ήταν μια διαφήμιση για την Chanel για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όπου έπρεπε να κρατάει ένα περιστέρι.

    Επίσης, επεσήμανε πως το χρώμα του δέρματός της την έχει βοηθήσει στη δουλειά: «το να είσαι άτομο με μεσαίο χρώμα δέρματος είναι πολύ καλό για τη βιομηχανία αυτή τη στιγμή. Πολλά πράγματα αλλάζουν και πολλοί πελάτες αναζητούν την ασαφή εμφάνιση ή το μεσαίο χρώμα δέρματος. Παίρνω περισσότερες δουλειές, για τις οποίες είμαι πολύ ευγνώμων».

    #MeToo και στο Ιράν: Νεαρή γυναίκα κατήγγειλε γνωστό ηθοποιό για βιασμό – Η κοινή γνώμη είναι υπέρ του, αφέθηκε ελεύθερος και έφυγε στο εξωτερικό

    Αναστάτωση προκαλεί στο Ιράν η καταγγελία μιας νεαρής γυναίκας για σεξουαλική κακοποίηση από τον δημοφιλή ηθοποιό και πρώην ποδοσφαιριστή Πεγμάν Τζαμσιντί. Η υπόθεση, που έχει χαρακτηριστεί ως «ιρανικό MeToo», διχάζει την κοινή γνώμη και επαναφέρει στο προσκήνιο τη συζήτηση για τη θέση της γυναίκας στη χώρα.

    Η νεαρή γυναίκα, που επέλεξε να παραμείνει ανώνυμη, κατηγορεί τον 48χρονο Τζαμσιντί για βιασμό στο σπίτι του. Υποστηρίζει ότι της προσφέρθηκαν μεγάλα χρηματικά ποσά προκειμένου να αποσύρει την καταγγελία της. Παρά τη σοβαρότητα των ισχυρισμών, η κοινή γνώμη φαίνεται να στηρίζει σε μεγάλο βαθμό τον ηθοποιό, κάνοντας λόγο για «δολοφονία χαρακτήρα» και «συνωμοσίες».

    Ο γνωστός ηθοποιός αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και ταξίδεψε στο εξωτερικό «για οικογενειακούς λόγους», όπως υποστήριξε. Σε δήλωσή του έκανε λόγο για «βρώμικη εκστρατεία συκοφαντίας» και «ψεύδη», τονίζοντας ότι σύντομα θα επιστρέψει στο Ιράν. Το καλλιτεχνικό περιβάλλον παραμένει διχασμένο, με ένα σκηνοθέτη από την Τεχεράνη να δηλώνει πως δεν μπορεί να τον φανταστεί ένοχο, αλλά  και πως «εντελώς αθώος δεν είναι».

    Η υπόθεση έρχεται σε μια περίοδο όπου το ιρανικό #MeToo αρχίζει να αποκτά φωνή, παρά τα κοινωνικά ταμπού και τα νομικά εμπόδια. Η συζήτηση γύρω από τη σεξουαλική βία ενισχύθηκε μετά το 2022, όταν ξέσπασαν μαζικές διαδηλώσεις με το σύνθημα «Γυναίκα, ζωή, ελευθερία», με αφορμή τον θάνατο της Μαχσά Αμινί στα χέρια της Αστυνομίας Ηθών.

    Μία ψυχολόγος από την Τεχεράνη, μιλώντας στο Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, σημειώνει ότι η υπόθεση ακολουθεί το γνώριμο μοτίβο όπου ο άνδρας παρουσιάζεται ως θύμα και η γυναίκα φοβάται για τη φήμη της. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει, η γυναικεία φωνή στο Ιράν γίνεται όλο και πιο δυνατή και οι κοινωνικές ανισότητες πλέον συζητούνται ανοιχτά.

    Ελάχιστες επώνυμες γυναίκες στηρίζουν δημόσια την καταγγέλλουσα. Ανάμεσά τους η ηθοποιός Μαριάμ Χονταραμί, η οποία έγραψε στο Instagram ότι «σε μια κοινωνία εχθρική προς τις γυναίκες, θεωρείται έγκλημα να μιλάς για την προσωπική σου οδύνη».

    Λίγο μετά τη δημοσιοποίηση της συνέντευξης της καταγγέλλουσας στην εφημερίδα Hammihan από τη δημοσιογράφο Ελαλέχ Μοχαμαντί, οι Αρχές μπλόκαραν την πρόσβαση στην ιστοσελίδα. Στο μεταξύ, μια ακόμη γυναίκα που ζει στο Παρίσι κατήγγειλε και εκείνη τον Τζαμσιντί για σεξουαλική βία.

    Μένει να φανεί αν η υπόθεση θα οδηγηθεί στα δικαστήρια. Σύμφωνα με το ισλαμικό δίκαιο του Ιράν, ο βιασμός μπορεί να επιφέρει ακόμη και τη θανατική ποινή, ωστόσο υπάρχει και η δυνατότητα «συγχώρεσης» από το θύμα.

    H Λένα Δροσάκη για την Πάτρα

    Κάνει θραύση φέτος ως Νάνσυ στη σειρά του Αντέννα «Σέρρες» η πατρινή ηθοποιός
    Λένα Δροσάκη η οποία τον περασμένο Μάιο έκλεισε τα 41 χρόνια της. Και σε συνέντευξη
    της την περασμένη εβδομάδα (στο περιοδικό Gala) αναφέρθηκε στα χρόνια της στην Πάτρα,
    με αφορμή το «Κρυφτό», την εξαιρετική θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί
    αυτή την περίοδο. Εστιάζοντας στις πρώτες αντιδράσεις του περιβάλλοντος της όταν ανακοίνωσε ότι ήθελε ν’ ακολουθήσει την υποκριτική τέχνη, είπε:
    «Ναι, υπήρχε και στη δική μου γενιά… Τι θα πει ο κόσμος που θέλεις να γίνει ηθοποιός; Τι
    θα πει ο κόσμος που θα βγεις τέτοια ώρα τη νύχτα, κορίτσι πράμα (γελάει); Τα έχω ακούσει
    αλλά έτσι ήταν η κοινωνία στην Πάτρα όπου μεγάλωσα. Είπα κάποια στιγμή ότι φτάνει με
    το τι θα πει ο κόσμος. Γιατί, που ήταν αυτός ο κόσμος να με στηρίξει όταν εγώ περνούσα δύσκολα;». Σωστή…

    «Νέα γενιά» ανείσπρακτων οφειλών από κλήσεις στον Δήμο Πατρέων

    Εξακολουθεί ν’ απασχολεί πολλά νοικοκυριά στην Πάτρα το θέμα των οφειλών από παλαιές ανείσπρακτες κλήσεις. Και αυτό γιατί, κάθε μήνα, μέσω της ρύθμισης
    στην οποία έχουν υπαχθεί οι περισσότεροι , ένα σημαντικό ποσό απ’ τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς καταλήγει στα ταμεία του Δήμου.  Πόσα χρήματα, όμως, εισπράττει κάθε χρόνο ο Δήμος απ’ τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας; Περισσότερα από 700.000 ευρώ. Για παράδειγμα, το οικονομικό έτος 2023, ο Δήμος απ’ τα πρόστιμα του ΚΟΚ, του Ν.Δ. 805/71 και του Α.Ν. 170/67 (άρθρο 31 Ν. 2130/93) βεβαίωσε 783.182 ευρώ και εισέπραξε μόνο τα 654.192, γεγονός που δείχνει ότι ήδη οικοδομείται μια «νέα γενιά» ανείσπρακτων οφειλών. Κατά τα λοιπά, το ζήτημα εξακολουθεί συχνά πυκνά ν’ αποτελεί πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης με την δημοτική αρχή Πελετίδη, πάντως να θυμίζει διαρκώς ότι «οι πολίτες καλούνται να πληρώσουν, χωρίς όμως οι παρατάξεις της μειοψηφίας να λένε κουβέντα για το νόμο που ψήφισε η κυβέρνηση της Ν.Δ. και τα κόμματά τους, που επιβάλλει οι οφειλές να καθίστανται άμεσα απαιτητές, γεγονός που συνεπάγεται δέσμευση λογαριασμών και φορολογικής ενημερότητας, χωρίς να δίνεται η δυνατότητα στα Δημοτικά Συμβούλια να διαγράφουν προσαυξήσεις και χρέη σε αδύναμες οικονομικά ομάδες. Είναι προφανές ότι δεν ενδιαφέρονται για τους δημότες και το πώς θα τα βγάλουν πέρα με τις υποχρεώσεις τους. Ενδιαφέρονται μόνο να καλλιεργούν εντυπώσεις και να προβάλλονται καθημερινά».

    Το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας κατασκευάζει μεγάλο υπερσύγχρονο σταθμό – Δείτε το σημείο

    Δεν είναι μόνο ο νέος σταθμός του υπεραστικού ΚΤΕΛ της Αχαΐας που ολοκληρώνεται οσονούπω στην Πάτρα, στην οδό Νόρμαν και Όθωνος Αμαλίας.
    Είναι και το νέο αμαξοστάσιο του Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών που κατασκευάζεται
    στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου. Ένας τεράστιος χώρος, όπως μαθαίνουμε,
    υπερσύγχρονος, που θα πληροί προδιαγραφές παρόντος και μέλλοντος και
    που θα καταδεικνύει την εναρμόνιση της εταιρείας αστικών συγκοινωνιών
    της αχαϊκής πρωτεύουσας με την καινοτομία και τη νέα εποχή. Ο πρόεδρος του
    Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών κ. Γιάννης Ρήγας είναι καθημερινά εκεί. Το θεωρεί το πιο
    αγαπημένο του «παιδί» και σύντομα θα είναι σε φάση ολοκλήρωσης.

    Πάτρα: Επικίνδυνη η οδήγηση στη Γούναρη – Κανένα μέτρο δεν λαμβάνεται

    Τα  παρανόμως σταθμευμένα οχήματα στην οδό Γούναρη αναγκάζουν τους διερχόμενους οδηγούς να κινούνται στο αντίθετο ρεύμα. Είναι προφανές ότι μάλλον… λίγο νοιά-
    ζει τους ιθύνοντες το πρόβλημα που υπάρχει και ο κίνδυνος. Και κωφεύουν στις πολλές και συνεχείς διαμαρτυρίες οδηγών αλλά και στα αλλεπάλληλα ρεπορτάζ.
    Δεν εξηγείται αλλιώς η αδράνεια που παρατηρείται και καταγράφεται με έντονα γράμματα. Το πρόβλημα συνεχίζεται χωρίς την παραμικρή αντίδραση, είτε από την Τροχαία είτε από τον Δήμο. Οι δε κίτρινες διαγραμμίσεις που είχαν τοποθετηθεί πριν μήνες, στις αρχές του φθινοπώρου, δεξιά και αριστερά της κεντρικής λεωφόρου της Πάτρας λειτούργησαν ως
    απλές «διακοσμητικές» γραμμές για όσους οδηγούν, παρανομούν και παρκάρουν αδιαφορώντας για την ύπαρξή τους.

    Αδιαφορώντας επίσης και για το γεγονός ότι από τον κεντρικό δρόμο περνούν από  λεωφορεία έως και φορτηγά, σ’ ένα σύνολο τεράστιου όγκου κινούμενων ΙΧ και
    δικύκλων καθημερινά και σε όλη τη διάρκεια της μέρας. Το αποτέλεσμα είναι η μόνιμη κυκλοφοριακή συμφόρηση και κυρίως η αναγκαστική κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος ή δυστυχήματος. Και το χειρότερο είναι ότι πρόκειται για μία κατάσταση που αφορά και τις δύο πλευρές της οδού και κυρίως το
    τμήμα από Μαιζώνος μέχρι Αγίου Ανδρέου. Αυτό αποτελεί μία ισχυρή ένδειξη και για τον σκοπό του παράνομου παρκαρίσματος. Πέρα από λίγες εξαιρέσεις που μπορεί να αφορούν οδηγούς που άφησαν για λίγο το ΙΧ για να «πεταχτούν» σε ένα γραφείο ή για μια δουλειά,
    στην πλειονότητα των περιπτώσεων αφορά εκείνους που σταθμεύουν για να απολαύσουν έναν καφέ ή ποτό τα βράδια στα μαγαζιά του πεζόδρομου της Ρήγα Φεραίου.
    Σημειωτέον, τα βράδια η κατάσταση γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνη. Ελπίζουμε επιτέλους οι
    αρμόδιοι (ΕΛ.ΑΣ. και Δήμος) να πράξουν το αυτονόητο.

    Πάτρα: Τέσσερα χρόνια με κατεστραμμένη Μαρίνα

    Μας χωρίζουν πλέον 27 ημέρες από το να συμπληρωθούν τέσσερα ολόκληρα χρόνια από τότε που η κακοκαιρία του 2021 προκάλεσε τεράστιες ζημιές στη Μαρίνα της Πάτρας, καταστρέφοντας ολοκληρωτικά τρεις ξύλινες εξέδρες, χώρια από τα υπόλοιπα προβλήματα που άφησε πίσω της. Σε αυτά τα τέσσερα χρόνια έγιναν διεκδικήσεις, διαφωνίες και συμφωνίες μεταξύ Δήμου και Υπουργείων για το ύψος της απαιτούμενης χρηματοδότησης ώστε να γίνουν οι αποκαταστάσεις. Καθυστέρησαν να δοθούν τα χρήματα, ποσό
    της τάξης των 800.000 ευρώ, αλλά εν τέλει δόθηκαν.

    Και από τότε έχουμε γίνει θεατές ενός «πήγαιν’ έλα» μεταξύ Δήμου και Εργολάβου. Πότε ο εργολάβος «εξαφανίστηκε», όπως είχε γραφτεί, πότε διαφώνησε με έναν όρο ο οποίος
    εν τέλει άλλαξε και πότε κάποιο έγγραφο δεν ήταν σωστό
    και έπρεπε να ξαναφτιαχτεί. Αλλά και πάλι, ενώ όλα αυτά διευθετήθηκαν, έχει περάσει
    παραπάνω από ένας χρόνος χωρίς τίποτα να έχει ξεκινήσει.
    Οι εργασίες μία θα άρχιζαν την περασμένη Άνοιξη και θα τελείωναν Ιούνιο, μία θα ξεκινούσαν Σεπτέμβριο και θα είχαν ήδη ολοκληρωθεί. Κι ακόμα δεν έχει μπει ούτε «καρφάκι» στη Μαρίνα η οποία εξακολουθεί να είναι σε χειρότερο χάλι από το 2021. Και ελπίζουμε να μην έχουμε μία ακόμα κακοκαιρία που θα αποτελειώσει το κακό και έπειτα θα θέλουμε περισσότερα χρήματα, γιατί αυτά που θα υπάρχουν δεν θα φτάνουν για τις
    πρόσθετες ζημιές.