Προβληματική συνεχίζει να είναι η λειτουργία του ΚΕΠ – Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών που στεγάζεται εντός του παλιού λιμανιού της Πάτρας. Όπως είδε το thebest.gr που επισκέφθηκε το ΚΕΠ στις 10 το πρωί της Τρίτης 22 Ιουνίου 2021, επιτρεπόταν η είσοδος μόνο σε πολίτες που είχαν κλείσει ραντεβού για να εξυπηρετηθούν ενώ πολίτες που δεν το γνώριζαν και είχαν σπεύσει στο σημείο για διάφορες ανάγκες του όπως επικαιροποίηση στοιχείων τους, εκτύπωση πιστοποιητικού εμβολιασμού, κ.α. πήραν την απάντηση από τους υπαλλήλους πως θα έπρεπε να κλείσουν ραντεβού ή θα έπρεπε να περιμένουν έξω στη ζέστη και μόνο αν υπήρχε κάποιο κενό, θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν.
Τα τηλέφωνα για ραντεβού είναι 2610 243 400 και 26210 243 401 και καλό είναι ιδιαίτερα αν κάποιος έρχεται από περιοχή εκτός κέντρου της πόλης να πάρει πρώτα τηλέφωνο για να μην πάει τζάμπα έως εκεί ιδιαίτερα αυτές τις μέρες που θα κάνει αφόρητη ζέστη. Πάντως οι αρμόδιοι θα πρέπει να σκεφτούν πως σκοπός τους ακριβώς είναι να εξυπηρετούν τους πολίτες και όχι να τους αποφεύγουν και να τους διώχνουν με δικαιολογίες όπως «μπλόκαρε το σύστημα» ή δεν έχετε κλείσει ραντεβού.