ΠΑΤΡΑ: Στα Δικαστήρια η Κανακάρη, αλλά μας απειλεί η Οθωνος;

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    Σκηνές… απείρου κάλλους αναμένεται να ζήσουμε στην Πάτρα το προσεχές χρονικό διάστημα με έργα να βρίσκονται σε εξέλιξη που αναμφισβήτητα ταλαιπωρούν τους κατοίκους, κάποια άλλα να μοιάζουν… ατελείωτα (Ανω Πόλη – Τριών Ναυάρχων) και παράλληλα να καταφθάνουν τα υπόλοιπα έργα του σχεδίου – μαμούθ για το ιστορικό κέντρο, όπως οι αντιδρομήσεις και η πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος. Η καθημερινότητα στο κέντρο της  Πάτρας αναμένεται να αλλάξει. Προ ημερών στο δημοτικό συμβούλιο υπερψηφίστηκαν οι κυκλοφοριακές αλλαγές, όπως προτείνονται σε ειδική μελέτη που εκπονήθηκε και περιγράφει τι θα αλλάξει για την κίνηση των οχημάτων σε κεντρικούς δρόμους της πόλης.

     

    Με ορίζοντα το 2026, στο κέντρο της Πάτρας αναμένεται να αντιδρομηθούν οι οδοί Κορίνθου, Κανακάρη, Μαιζώνος (από την Αράτου έως την Καρόλου), Ζαΐμη, Αράτου, Κωνσταντινουπόλεως, ενώ θα αμφιδρομηθεί η Αγίας Σοφίας. Με βάση τα παραπάνω, οι οδικοί άξονες που θα παραμείνουν ως έχουν είναι η Αγίου Ανδρέου που θα συνεχίσει να λειτουργεί ως έξοδος από την πόλη και η Οθωνος Αμαλίας που θα λειτουργεί ως είσοδος.

     

    GYMALL

    Αυτό που θα πρέπει να προβληματίσει την δημοτική αρχή, είναι αφενός μεν η δικαστική προσφυγή των κατοίκων της Κανακάρη για τις αντιδρομήσεις και αφετέρου… τι θα γίνει στην Οθωνος Αμαλίας της οποίας η κίνηση έχει επιβαρυνθεί με την λειτουργία του ποδηλατόδρομου. Κάτι το οποίο επεσήμανε και ο πρώην Πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάφος και επικεφαλής παράταξης Βασίλης Αϊβαλής: Όπως είπε… «ο μελετητής δεν έχει λάβει υπόψη του στις μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου της μελέτης του τον ποδηλατόδρομο της Οθωνος-Αμαλίας. Μια Οθωνος-Αμαλίας που η μελέτη (χωρίς την ύπαρξη του ποδηλατόδρομου) βγαίνει ιδιαίτερα επιβαρυμένη, από τις προτεινόμενες κυκλοφοριακές αλλαγές. Ηδη από την ώρα που κατασκευάστηκε ο ποδηλατόδρομος παρατηρούνται μικρά κυκλοφοριακά επεισόδια στην παραλιακή Οθωνος-Αμαλίας με ολιγόλεπτα μποτιλιαρίσματα. Τι θα συμβεί μόλις αλλάξει ο κυκλοφοριακός χάρτης της πόλης και η Μαιζώνος θα πάψει να λειτουργεί ως είσοδος; Θα μπορέσει από το 2026 η Κορίνθου να απορροφήσει τον φόρτο κίνησης οχημάτων προς το κέντρο της  Πάτρας ή θα επιβαρυνθεί επιπλέον η Οθωνος-Αμαλίας»;

     

    Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο. Και σίγουρα όλες οι παρατηρήσεις που έχουν γίνει από την αντιπολίτευση (υπάρχουν αντίστοιχες παρεμβάσεις από Κώστα Σβόλη και Πέτρο Ψωμά) θα πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν. Κάποιοι ήδη προαναγγέλλουν ότι θα είναι ένα πείραμα που στην πράξη θα αποτύχει. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα αποτελέσει την ταφόπλακα για το κυκλοφοριακό της πολης. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση Σβόλη: «Οφείλει να γνωρίζει η δημοτική αρχή ότι αν το εγχείρημα της αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη δεν συνοδεύεται με σύγχρονα και πειστικά επιστημονικά δεδομένα κι έχοντας ως δεδομένο την επικείμενη πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος, εγκυμονεί ο κίνδυνος της αποτυχίας, που μάλιστα θα είναι και μη αναστρέψιμη»! Από την πλευρά της πάντως η αντιδήμαρχος Αναστασία Τογιοπούλου καθησυχάζει: «Εχουμε τις μελέτες, ο Δήμος δεν θα κάνει κάτι που θα καταστρέψει την πόλη. Στοχεύουμε στην βελτίωση του κυκλοφοριακού και θα το πετύχουμε»!

     

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    9 στους 10 Έλληνες κρίνουν θετικά το gov.gr: Τι λένε για την πλατφόρμα

    Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά αποδοχής του Gov.gr, που θεωρείται...

    Προχωρά ο δρόμος που φέρνει πιο κοντά τη Λευκάδα -Πότε θα ολοκληρωθεί

    Πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή του βρίσκεται το μεγάλο έργο...

    Το ζεύγος Σούνακ είναι πλουσιότερο από τον Κάρολο! Σούπερ σταρ, ένας Ρομά, επιχειρηματίες, στη λίστα των Βρετανών κροίσων

    Ο αποκαλούμενος «βασιλιάς των ξενοδοχείων για μετανάστες» κι ένας...