ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΓΟΣ : “Θα επέστρεφα στον Δήμο Πατρέων μόνο ως Δήμαρχος”

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφημερίδα ΠΟΛΙΤΕΙΑ)

    Ο Γιώργος Βέργος δεν είναι μια τυχαία προσωπικότητα. Γεννημένος το 1965 στην Πάτρα, αριστούχος του Πρότυπου αλλά και της Ιατρικής Σχολής Πατρών, στη συνέχεια. Ειδικεύτηκε στην  Ορθοπαιδική στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» Πατρών και έκανε μεταπτυχιακά στην Ελβετία και την Βόρειο Ιταλία σε: Παιδορθοπαιδική, Αρθροσκοπική Χειρουργική γόνατος-ώμου, Αθλητιατρική. Ως Ιατρός έχει περάσει από Απόλλωνα, Παναχαϊκή, Ολυμπιάδα, Θρίαμβο, ΝΕΠ, ΕΑΠ, Έσπερο, αλλά και τον Ολυμπιακό Πειραιώς. Ασχολήθηκε και με τον Δήμο.

    Επί 8 έτη εκλεγμένος και με θητεία σε δημοτική αρχή που χαρακτηρίστηκε από έργο που άφησε στον Κοινωνικό Τομέα, στο ίδρυμα αποκατάστασης ΑμεΑ, στη Δημοτική Μουσική την οποία αναβάθμισε δημιουργώντας την πρώτη Μπάντα Κρουστών. Όραμά του ήταν η δημιουργία Δημοτικής Βυζαντινής – Παραδοσιακής χορωδίας και η ολοκλήρωση του Οργανισμού της Δημοτικής Μουσικής. Ήταν από κείνους που κάποιοι έλεγαν: «ιδού ο επόμενος Δήμαρχος». Αλλά, εγκατέλειψε τα «κοινά». Και σήμερα μας αποκαλύπτει το «γιατί».

    Μιλώντας για «στεγανά» και «κατεστημένα» που «δεν αφήνουν έναν ικανό άνθρωπο της προσφοράς, να δώσει…». Ξεκαθαρίζει, όμως, πως είναι «παρών», ως υποψήφιος Δήμαρχος με πολλαπλή κομματική στήριξη…

      

    Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

    • Το πέρασμά σας από τα αυτοδιοικητικά έμεινε ανεξίτηλο στο χρόνο. Να θυμηθούμε… πότε, πώς και γιατί, κάνατε αυτή την κάθοδό σας στο Δήμο Πατρέων και τι θεωρείτε πως αφήσατε στο πέρασμά σας;

    Στα αυτοδιοικητικά του Δήμου Πατρέων εμφανίστηκα το 1998, όταν ο Ευάγγελος Φλωράτος μου έκανε τιμητική πρόσκληση. Τέσσερα χρόνια διετέλεσα δημοτικός σύμβουλος της συμπολίτευσης και εν συνεχεία για άλλα τέσσερα χρόνια υπηρέτησα την παράταξη από την αντιπολίτευση, ως το 2006.Ο λόγος που κατέβηκα υποψήφιος, τότε, ήταν γιατί πίστευα ότι μπορούσα να βοηθήσω την πόλη μου από οποιοδήποτε πόστο θα μου ανέθεταν και νομίζω πως η εν γένει πορεία μου σ’ όλους τους τομείς, αυτό απέδειξε. Γιατί, και θετική προσφορά, και ουσιαστική δράση, είχα στον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης και στον Κοινωνικό Τομέα, όπου δραστηριοποιήθηκα, καθώς και στην Δημοτική Μουσική που ανέλαβα Πρόεδρός της, οργανώνοντάς την όσο καλύτερα γινόταν, δημιουργώντας  έναν υγιή και αξιόλογο οργανισμό, χωρίς χρέη – όπως είχε προηγουμένως – και με μεγάλη αξιοπιστία και έξωθεν βροντερή παρουσία και πρωτόγνωρη ποιότητα.

     

    «ΣΤΕΓΑΝΑ» ΚΑΙ «ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ» 

    • Γιατί δεν επιμείνατε σε μια αυτοδιοικητική πορεία, που μάλιστα φάνταζε πολλά υποσχόμενη για εσάς;

    Ο μοναδικός και σημαντικός λόγος που από τότε που έφυγα από τα κοινά και μέχρι σήμερα δεν έχω ξανά ασχοληθεί, είναι ότι κατά τη διάρκεια της 8ετους πορείας μου διαπίστωσα πως υπάρχουν πολλά στεγανά και πολλά κατεστημένα στα Δημοτικά δρώμενα, που δεν επιτρέπουν σε έναν ικανό άνθρωπο της προσφοράς να δώσει και να δημιουργήσει όσα μπορεί. Κι επειδή είμαι άνθρωπος ο οποίος θέλω και μπορώ, όταν ασχοληθώ, να πραγματοποιήσω το όραμά μου για την πόλη μας, χωρίς να έχω εμπόδια και κομματικά κολλήματα, σοφώς προτίμησα να ξεκουραστώ… 

    • Αν χρειαστεί, θα το πράξετε στο μέλλον ή το αποκλείετε;
    GYMALL

    Η μόνη περίπτωση να ασχοληθώ εκ νέου με τα κοινά στο μέλλον,  θα ήταν να μου προταθεί να κατέβω ως υποψήφιος Δήμαρχος στο Δήμο Πατρέων, με πολλαπλή κομματική στήριξη και με ανθρώπους που εκτιμώ και θα επιλέξω προσωπικά, από όλες τις παρατάξεις, που μπορούν πραγματικά να αλλάξουν την όμορφη Πάτρα μας.

    • Από την θητεία σας σίγουρα βγάλατε συμπεράσματα για τις διαχρονικές παθογένειες της πόλης. Ποιες είναι; 

    Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η πόλη μας υστερεί σε σημαντικά έργα υποδομής και εκσυγχρονισμού,  αλλά και σε έργα βιτρίνας και προβολής της. Βασική αιτία γι’αυτό είναι ότι διαχρονικά χάθηκαν σημαντικές ευκαιρίες και κεφάλαια, καθώς υπήρξε έντονη κομματική εμπλοκή και οικονομική διαπλοκή μη ικανών ατόμων, χωρίς να αξιοποιηθεί, πλην του κρατικού κορβανά και η ιδιωτική πρωτοβουλία, όπως έπρεπε. Όλα αυτά δεν άφησαν την πόλη να πάει μπροστά και να αλλάξει, ενώ προσωπικά πιστεύω ακόμη ότι και οι μέχρι σήμερα δημοτικοί ταγοί, δεν διαθέτουν μια ιδιαίτερη και υψηλή αισθητική και μία διάθεση να εκσυγχρονιστεί, να καταστεί λειτουργικότερη και να ομορφύνει η Πάτρα μας. 

    • Τι ΠΡΕΠΕΙ και τι ΜΠΟΡΕΙ να αλλάξει στην Πάτρα, άραγε;

    Την Πάτρα δεν μπορεί να την αλλάξει ένας άνθρωπος μόνος του. Οφείλουν όλοι οι Πατρινοί να αλλάξουν νοοτροπία και να εμπιστευτούν την πόλη σε έναν ηγέτη με όραμα, αξιόλογο, ικανό, καταρτισμένο, ηθικό, με ανοιχτούς ορίζοντες ο οποίος θα θέλει πραγματικά να βάλει τέλος σε όλα τα κακώς κείμενα, θα αξιοποιήσει όλες τις υπάρχουσες παραμέτρους  και θα αναβαθμίσει κοινωνικά και πολιτιστικά την πόλη, σεβόμενος και χρησιμοποιώντας άρτια το Δημοτικό εργασιακό δυναμικό, ώστε να καταστεί η Πάτρα μία σύγχρονη, λειτουργική, όμορφη πόλη, η οποία θα υπηρετεί πρώτα τους πολίτες της και μετά θα γίνει πόλος έλξης για όλους τους επισκέπτες.

     

     ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΟΡΩΔΙΑ

    ????????????????????????????????????

    • Η Μουσική, και δη η Βυζαντινή, τι ρόλο παίζει στη ζωή σας; Αλλά και η χορωδία «ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΩΚΑΕΥΣ» που έχετε ιδρύσει; 

    Πιστεύω ότι λίγοι γνωρίζουν τις σπουδές μου στη μουσική, που είναι ανάλογες χρονικά με τις Ιατρικές μου σπουδές. Μετά  12 χρόνια σπουδώνστην Ευρωπαϊκή μουσική μέχρι πτυχίου Σύνθεσης, ασχολήθηκα με την Βυζαντινή μουσική, πήρα το πτυχίο Ιεροψάλτου και παρακολούθησα επί 2ετία μαθήματα για το Δίπλωμα. Εκεί κατάλαβα πόσο υπερτερεί η Βυζαντινή της Ευρωπαϊκής μουσικής, όντας κομμάτι της Ελληνικής μας Παράδοσης, την αγάπησα ιδιαίτερα και αποφάσισα ναιδρύσω την χορωδία  «Θεόδωρος Φωκαεύς».

    Η χορωδία μας, μετά την οικογένειά μου που υπερλατρεύω και είναι ό,τι πολυτιμότερο έχω στην ζωή μου, είναι η δεύτερη οικογένειά μου, που στηρίζεται στον εξαίρετο φίλο και χοράρχη μας  Χαράλαμπο Θεοτοκάτο, αλλά και τους θαυμάσιους χορωδούς μας. Όλοι μαζί έχουμε επιτύχει πολλά πράγματα μέχρι σήμερα και έχουμε δημιουργήσει ένα αξιοζήλευτο μουσικό σύνολο, έναν μοναδικό Βυζαντινό χορό, γνωστό, καταξιωμένο και πολυβραβευμένο σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη, που διαφημίζει την Αποστολική πόλη των Πατρών σε όλο τον κόσμο.

    • Άραγε καλλιεργούμε, σήμερα, τον πολιτισμό στον βαθμό που θα έπρεπε ή μήπως θέλουμε πολλή δουλειά ακόμη; 

    Νομίζω πως γίνεται σημαντική προσπάθεια στον πολιτιστικό στίβο και σήμερα στον τόπο μας. Η Ελλάδα είναι άλλωστε η κοιτίδα του παγκόσμιου πολιτισμού, η χώρα που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού στον κόσμο. Πρέπει και μπορούμε να καταβάλλουμε και μεγαλύτερο πολιτιστικό αγώνα στις μέρες μας  και ιδιαίτερα στον μουσικό χώρο, καθώς η μουσική χαροποιεί, διασκεδάζει, χαλαρώνει τον άνθρωπο. Ειδικά η Βυζαντινή μουσική, που είναι εξ’ ολοκλήρου Ελληνική μουσική, πρέπει να προβληθεί περισσότερο, ώστε να διαφυλαχθεί η Ελληνοχριστιανική μουσική μας παράδοση.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Eπιστήμονες αποκάλυψαν το πρόσωπο γυναίκας Νεάντερταλ ηλικίας… 75.000 ετών

    Μία συναρπαστική, τρισδιάστατη ανακατασκευή ενός… μακρινού συγγενούς μας , που έζησε...

    Λονδίνο: Επανεξελέγη δήμαρχος ο Σαντίκ Καν

    Ο Σαντίκ Καν επανεξελέγη δήμαρχος του Λονδίνου για τρίτη ιστορική θητεία, αφού είναι...

    Πάσχα: Τι να προσέξετε σε περίπτωση υπερφαγίας

    Η νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας συχνά μας κάνει να...

    ΠΑΤΡΑ – ΒΙΝΤΕΟ: Στην Αχαϊα το Αγιο Φως με… ηλεκτρικό ταξί! ΦΩΤΟ

    Με ηλεκτρικό ταξί (φωτό) έφθασε στις 22.40 το Αγιο...