«Όταν ήμουν μικρή, πάντα ονειρευόμουν να είμαι το κορίτσι που θα θαυμάζουν όλοι» έχει παραδεχτεί η Ντέμι Ρόουζ, η οποία έβαλλε σκοπό της ζωής της να το πετύχει και το πέτυχε.
Οι 15,4 εκατ. followers της στο Instagram σχεδόν καιροφυλακτούν για την επόμενη αποκαλυπτική ανάρτηση που θα μοιράσει η «Βρετανίδα Καρντάσιαν» όπως την αποκαλούν, για προφανέστατους λόγους.

Η 25χρονη σέξι Βρετανίδα μοντέλο, μετά τις Μαλδίβες όπου βρισκόταν στα τέλη Νοεμβρίου, έδωσε το στίγμα της μέσω Instagram από την εξωτική Τανζανία.
Η πληθωρική influencer, με αυτοπεποίθηση και στυλ πόζαρε ως άλλη Λάρα Κροφτ στο Εθνικό Πάρκο Serengeti της αφρικανικής χώρας και σαρκαστικά σχολίασε στη λεζάντα της ανάρτησή της: «Ποια Λάρα;».
Οι υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν αυτή την περίοδο στην ανατολική Αφρική, έδωσαν την ευκαιρία στη σέξι Ντέμι Ροουζ να μοιραστεί πολλά ακόμα αποκαλυπτικά στιγμιότυπα από το ταξίδι της στην Τανζανία. Κάπως έτσι, οι πιστοί της followers δεν μένουν ποτέ παραπονεμένοι.
Σοκ προκαλεί η αποκάλυψη ότι πίσω από τη δολοφονία ενός ηλικιωμένου άντρα στη Θεσσαλονίκη, είναι δυο μικρά παιδιά.
Ο 86χρονος, στις 2 Δεκεμβρίου, έπεσε θύμα ληστείας μέσα στο σπίτι του, στο κέντρο της πόλης με τους δράστες να τον χτυπούν και να χάνει τη ζωή του, μετά από μάχη τεσσάρων ημερών στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο.
Ο παππούς τους κατάλαβε, με αποτέλεσμα οι ανήλικοι να ορμήξουν πάνω του και να τον ξυλοκοπήσουν άγρια με μπουνιές, κλωτσιές και πολλά χτυπήματα στο κεφάλι. Στη συνέχεια του άρπαξαν περίπου 250 ευρώ και εξαφανίστηκαν.
Από τις έρευνες προέκυψε ότι, πίσω από τη ληστεία και το έγκλημα κρύβονταν δυο παιδιά μόλις 12 και 14 ετών.
Όπως αποκαλύπτεται, ρόλο τσιλιαδόρου είχαν η 45χρονη γιαγιά και ο 40χρονοςπαππούς των παιδιών.
Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης σάρωσαν τις κάμερες της περιοχής και μετά από 12 ημέρες κατάφεραν να ταυτοποιήσουν και στη συνέχεια να συλλάβουν τα παιδιά, που ομολόγησαν και περιέγραψαν όλο το σκηνικό της φρίκης.
Συναγερμός νωρίς το πρωϊ της Παρασκευής στην Πυροσβεστική υπηρεσία όταν έλαβε σήμα για φωτιά σε σπίτι, στην οδό Ικονίου , στην περιοχή της Τέρψης. Αμέσως μεγάλες δυνάμεις της Πυροσβεστικής κινητοποιήθηκαν καθώς ενημερώθηκαν πως υπήρχε και φιάλη υγραερίου στον χώρο.
Οι πυροσβέστες μπήκαν στο σπίτι και άμεσα μετέφεραν εκτός την φιάλη πριν εκραγεί, ενώ έσβησαν και την φωτιά που είχε κάψει ένα στρώμα, σύμφωνα με πληροφορίες.
Η ανησυχία των περιοίκων ήταν έντονη και σχεδόν όλη η γειτονιά είχε βγεί από τα σπίτια για να δει τι συνέβη και παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την επέμβαση των ανδρών της Πυροσβεστικής.
Εξαιρετικά θολό και επικίνδυνο παραμένει το τοπίο σχετικά με τη διαγραφή οφειλών από Τέλη Κυκλοφορίας προηγούμενων ετών τόσο για τους ιδιοκτήτες οχημάτων όσο και για το οικονομικό επιτελείο καθώς οι μεν πρώτοι κινδυνεύουν να αυξήσουν τα χρέη τους προς την Εφορία και οι δε δεύτεροι τρέμουν στην ιδέα παραγραφής των χρεών που μπορεί να εκτροχιάσουν τον Προϋπολογισμό και μάλιστα εν μέσω κορωνοϊού…
Το θέμα της παραγραφής των χρεών από Τέλη Κυκλοφορίας προέκυψε μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) για μια συγκεκριμένη υπόθεση χρεών από Τέλη Κυκλοφορίας παλαιών ετών σύμφωνα με την οποία παραγράφονται τα συγκεκριμένα χρέη που έχουν προκύψει μετά την πενταετία.
Ωστόσο η απόφαση αφορά μόνο στη συγκεκριμένη υπόθεση και σύμφωνα με το ρεπορτάζ του newsauto.gr το οικονομικό επιτελείο αναμένει να καθαρογραφεί η απόφαση του ΣτΕ και κατόπιν να αναλάβει δράση το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ώστε να αποφανθεί τι μέλλει γενέσθαι.
Οικονομικοί κύκλοι τονίσουν πως μέχρι να συμβούν όλα τα παραπάνω, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που χρωστούν Τέλη Κυκλοφορίας καλό θα είναι να τα διευθετήσουν και σε καμία περίπτωση μην αναμένουν να παραγραφούν τα χρέη τους καθώς στελέχη του υπουργείου Οικονομικών επισημαίνουν ξεκάθαρα ότι: «Τα χρέη προς την Εφορία παραγράφονται μετά την 20ετία!».
Πάντως σε περίπτωση που η απόφαση του ΣτΕ ισχύσει και άλλους που χρωστούν Τέλη Κυκλοφορίας από παλαιά έτη και το υπουργείο Οικονομικών διαγράψει τα συγκεκριμένα χρέη τότε είναι πολύ πιθανό να προκληθεί ακόμη ένας επιπλέον «εκτροχιασμός» στον Προϋπολογισμό, αφού σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση που πραγματοποιήθηκε το 201, τα χρέη ανέρχονταν σε πάνω από 252 εκατ. ευρώ, με τις εκτιμήσεις να ανεβάζουν το λογαριασμό σε άνω των 300. εκατομμυρίων ευρώ..
Τροχαίο ατύχημα με έναν τραυματία σημειώθηκε τπρίν λίγο στο κέντρο της Πάτρας. Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με δίκυκλο στη διασταύρωση των οδών Φιλοποίμενος και Κανακάρη.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να τραυματιστεί ελαφρά ο οδηγός του δικύκλου.
Συνελήφθησαν, απογευματινές ώρες χθες, δύο αλλοδαποί, ηλικίας 29 και 57 ετών, στον επιβατικό σταθμό του νὀτιου λιμένα Πατρών.
Συγκεκριμένα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε από στελέχη του Τμήματος Αλλοδαπών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών πριν τον απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου με προορισμό το εξωτερικό, η 29χρονη κατείχε και επέδειξε κλαπέν ταξιδιωτικό έγγραφο, με σκοπό την παράνομη έξοδό της από τη χώρα, με την άμεση συνέργεια του 57χρονου, ο οποίος τη συνόδευε και θα ταξίδευε μαζί της.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πάτρας που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκε το εν λόγω έγγραφο.
Το Πεκίνο σχεδιάζει να διανείμει 100 εκατομμύρια δόσεις των εμβολίων των κινεζικών εταιρειών Sinopharm και Sinovac, τα οποία χορηγούνται σε δύο δόσεις, όπως αποκάλυψε στον κινεζικό Τύπο υπό καθεστώς ανωνυμίας αξιωματούχος, που γνωρίζει τα όσα ειπώθηκαν στην τηλεδιάσκεψη καθώς η κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε επίσημες ανακοινώσεις.
Πάντως, η εκστρατεία για την προώθηση των εμβολιασμών κατά του κορωνοϊού αναμένεται να ξεκινήσει εντός των ημερών στην Κίνα, ίσως με μικρές διαφορές στην ημερομηνία έναρξης από επαρχία σε επαρχία. Στην σχετική τηλεδιάσκεψη δόθηκε εντολή στους υπεύθυνους υγειονομικούς αξιωματούχους τα πρώτα 50 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Ιανουαρίου ενώ η ολοκλήρωση της δεύτερης δόσης θα πρέπει να έχει επιτευχθεί μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου.
Στόχος της επιχείρησης των μαζικών εμβολιασμών στην Κίνα μέχρι τις αρχές του Φεβρουαρίου είναι να αποφευχθεί η εξάπλωση μετάδοσης της νόσου Covid – 19 πριν την Σεληνιακή Κινεζική Πρωτοχρονιά, που το 2021 είναι στις 12 Φεβρουαρίου (Έτος του Βοδιού), καθώς είναι αργία για μία εβδομάδα και εκατομμύρια Κινέζοι ταξιδεύουν αυτές τις μέρες για να συναντηθούν με συγγενικά τους πρόσωπα. Η αργία ξεκινά από τις 11 Φεβρουαρίου.
Στην Κίνα η Πρωτοχρονιά είναι περίοδος υψηλού ρίσκου για την μετάδοση ασθενειών λόγω της μαζικής μετακίνησης των πολιτών. Το 2003 το σοβαρό οξύ αναπνευστικό σύνδρομο (SARS) εξαπλώθηκε γρήγορα σε πολλές περιοχές της χώρας καθώς εκατομμύρια Κινέζοι ταξίδεψαν για να δουν τους συγγενείς τους την Πρωτοχρονιά ενώ το 2019 οι Αρχές «έκλεισαν» την Ουχάν, επίκεντρο της πανδημίας στην κεντρική Κίνα για να αποφύγουν ένα παρόμοιο φαινόμε
Σύμφωνα με πληροφορίες του epixeiro.gr, τρεις είναι οι υποψήφιες περιοχές για την επένδυση της Next.e.GΟ στην Ελλάδα, όπου θα κατασκευαστεί τόσο το εργοστάσιο της εταιρείας, το οποίο σε πρώτη φάση θα έχει τη δυνατότητα να παράγει έως 30.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ανά έτος, όσο και το Κέντρο Τεχνολογίας και Καινοτομίας για ερευνητικούς σκοπούς. Οι συγκεκριμένες πληροφορίες αναφέρουν πως προκρίνεται, μέχρι στιγμής, η περιοχή της Καβάλας (λόγω και της ύπαρξης του λιμανιού), ενώ «υποψήφια» είναι επίσης η Κοζάνη και γενικότερα η Πτολεμαΐδα (ώστε να αξιοποιηθεί και το project της απολιγνιτοποίησης). Μια τρίτη περιοχή που εξετάζεται είναι εκείνη του Αστακού.
Στόχος, όπως αναφέρουν οι πηγές, δεν είναι μόνο να δημιουργηθεί ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά να αναπτυχθεί ένα ολόκληρο cluster με άλλες εταιρείες, που θα γειτνιάζουν με το εργοστάσιο και θα το εφοδιάζουν με τις απαραίτητες πρώτες ύλες. Οι επιχειρήσεις αυτές θα είναι κυρίως ελληνικές, αλλά προβλέπεται και η συνεργασία με εταιρείες από γειτονικά κράτη.
Έτσι, αν και υπολογίζεται πως θα δημιουργηθούν 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας, υπάρχει η προοπτική, μαζί με τις έμμεσες, να φτάσουν τις 5.000. Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή το project στοχεύει στην υπογραφή του σχετικού μνημονίου συνεργασίας. Από τη στιγμή που θα υπογραφεί αυτό και θα γίνει η τελική επιλογή του χώρου, το πλάνο «προβλέπει» πως το έργο θα ολοκληρωθεί σε 24 μήνες.
Οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως «υπάρχουν ενδείξεις ότι το project θα προχωρήσει, γιατί υπάρχει βούληση από όλες τις πλευρές, και από εκείνη των επενδυτών». Φυσικά, ξεχωριστά, βάσει και της τροπολογίας για τις στρατηγικές επενδύσεις στον χώρο της ενέργειας, υπάρχει και η στόχευση για σταθμούς αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, για επενδύσεις και σε αυτόν τον τομέα. Για αυτό το θέμα «υπάρχουν ήδη υποψήφιοι επενδυτές».
Η εγκατάσταση θα έχει παραγωγική ικανότητα έως και 30.000 αυτοκίνητα ετησίως, ενώ το ύψος της επένδυσης στη φάση εκκίνησης φτάνει στο ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ. Το project της Next.e.GΟ χαρακτηρίζεται ως «ελκυστικό», διότι τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν θα βρίσκονται μέσα στον αστικό ιστό, με χαμηλές ταχύτητες και με χαμηλό κόστος, οπότε θα είναι προσιτά και για την ελληνική αγορά αλλά και για εκείνη των Βαλκανίων.
Όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στη σημερινή τηλεδιάσκεψη, «το θέμα δεν είναι μόνο η κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου αλλά ένας διαφορετικός τρόπος να οραματιζόμαστε πώς θα γίνεται η παραγωγή στην εποχή του internet of things. Και επίσης, μας επιτρέπει να ολοκληρώσουμε το έργο σε ένα πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα παραδοσιακά χρονοδιαγράμματα κατασκευής βιομηχανικών μονάδων παραγωγής αυτοκινήτων».
«Η Ελλάδα επιστρέφει δυναμικά στον επενδυτικό χάρτη των μεγάλων εταιρειών. Μια νέα προοπτική ανοίγεται για την χώρα μας με την συμφωνία αυτή. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας για την υλοποίηση της, αλλά και για την διευκόλυνση και άλλων επιχειρηματικών προοπτικών που αναζωπυρώνουν τον κλάδο της Βιομηχανικής παραγωγής στη χώρα μας» σημείωσε, με τη σειρά του, ο Υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία Κώστας Φραγκογιάννης.
Την ίδια στιγμή, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών, υπεύθυνος για την Οικονομική Διπλωματία και Πρόεδρος του Enterprise Greece, Γιάννης Σμυρλής, ανέφερε πως «η συμφωνία υπογραμμίζει όχι μόνο τη δυνατότητα της χώρας μας να προσελκύει επενδύσεις υψηλής ποιότητας αλλά και τη δέσμευση της κυβέρνησης να συνδυάσει και να εφαρμόσει ένα στρατηγικό σχέδιο που θα δημιουργήσει το σωστό επιχειρηματικό οικοσύστημα», στοχεύοντας και στη σταδιακή μετατροπή της Ελλάδας σε χώρα αναφοράς για την ηλεκτροκίνηση.