Αρχική Blog Σελίδα 14

    Η ιστορία της Μάργκοτ Κίντερ: Η «Λόις Λέιν» του Superman βρέθηκε άστεγη να ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια και έγινε ακτιβίστρια για την ψυχική υγεία

    Η Μάργκοτ Κίντερ κατάφερε με μία μόνο σκηνή να μπει στις καρδιές του τηλεοπτικού κοινού. Πιο συγκεκριμένα, όταν «πέταξε» πάνω από τον ουρανό της Μητρόπολης φορώντας το νυχτικό της, στο πλευρό του Κρίστοφερ Ριβ, στην ταινία Superman του 1978.

    Η Λόις Λέιν, όπως ονομαζόταν ο χαρακτήρας της, ήταν ένας συνδυασμός μια μαχητικής δημοσιογράφου και μιας τρυφερής, ευάλωτης γυναίκας.

    Η ηθοποιός έπαιξε σε τέσσερις ταινίες του franchise, βρέθηκε σε αμέτρητα εξώφυλλα και εμφανίστηκε σε πολλές τηλεοπτικές συνεντεύξεις, με τον κόσμο να μην χορταίνει τη γοητεία της.

    Την ώρα που οι θαυμαστές της όμως, τη θαύμαζαν μέσα από τον ρόλο της δίπλα σε έναν από τους πιο ποθητούς σταρ του Χόλιγουντ, η ίδια πάλευε από μικρή με «τις πτήσεις του μυαλού» της, όπως τις αποκαλούσε.

    Η διάγνωσή της με διπολική διαταραχή ήρθε αργότερα, αλλά από παιδί ζούσε με έντονες ψυχικές διακυμάνσεις που, τη δεκαετία του ’90, την οδήγησαν μέχρι το να μείνει άστεγη και να νοσηλευτεί στην Καλιφόρνια, όπου έψαχνε φαγητό στα σκουπίδια.

    Η ίδια χαρακτήρισε αυτό το περιστατικό «το πιο δημόσιο ξέσπασμα στην ιστορία», λέγοντας στο People το 1996 πως ένιωθε σαν «εκείνες τις γυναίκες που μιλούν σε εξωγήινους στις γωνίες της Νέας Υόρκης».

    Αργότερα, έγινε παθιασμένη υπέρμαχος της ψυχικής υγείας, αν και ήταν αντίθετη στα παραδοσιακά φάρμακα. Συνέχισε να βιώνει έντονες εναλλαγές μέχρι τον θάνατό της τον Μάιο του 2018, ο οποίος κρίθηκε αυτοκτονία από υπερβολική δόση ναρκωτικών και αλκοόλ, αφού τη βρήκε φίλη της στο Λίβινγκστον της Μοντάνα. «Είναι ανακούφιση που βγήκε η αλήθεια», είπε η μοναχοκόρη της, Μάγκι, μετά την επίσημη ανακοίνωση. «Είναι σημαντικό να είμαστε ανοιχτοί και ειλικρινείς, για να μη βαραίνει το στίγμα πάνω σ’ αυτό».

    Πολλοί απέδωσαν την «πτώση» της στο «κατάρα του Σούπερμαν», αφού και ο Κρίστοφερ Ριβ έμεινε παράλυτος από ατύχημα και πέθανε το 2004. Ωστόσο, η ίδια η Κίντερ μιλούσε ανοιχτά για τις δυσκολίες της. «Η ζωή μου ήταν υπέροχη και μεγαλειώδης, διακοπτόμενη από περίεργες εκρήξεις τρέλας», είχε πει στο People.

    Η ιστορία της Μάργκοτ Κίντερ: Η «Λόις Λέιν» του Superman βρέθηκε άστεγη να  ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια και έγινε ακτιβίστρια για την ψυχική υγεία

    Γεννημένη σε μια οικογένεια με πέντε παιδιά, μεγάλωσε σε δώδεκα πόλεις στον βορειοδυτικό Καναδά. Από παιδί ένιωθε πως ο εγκέφαλός της «έβλεπε τη ζωή αλλιώς». «Το έλεγα “κρατώ τα τέρατα μέσα”», είχε πει. «Ήξερα πως δεν ήταν κοινωνικά αποδεκτό να μιλάς σε ένα σχολικό χορό για το πώς “ομογενοποιήθηκες με κουκουνάρια”». Η πρώτη της απόπειρα αυτοκτονίας έγινε στα 14, όταν την άφησε το αγόρι της. «Δεν σκέφτηκε κανείς να με στείλει σε ψυχολόγο. Ήμουν απλώς μια έφηβη με ραγισμένη καρδιά», είπε.

    Παρά την έλλειψη στήριξης, στράφηκε στην υποκριτική. «Κανείς δεν με ενθάρρυνε να γίνω ηθοποιός», είπε στο Rolling Stone. «Ήξερα μόνο ότι δεν ήθελα να μείνω σε μικρή πόλη, να παντρευτώ και να κάνω παιδιά. Ήθελα να φάω τα πάντα από το πιάτο του κόσμου, αλλά τα μάτια μου ήταν μεγαλύτερα από το στομάχι μου».

    Μετά από έναν χρόνο στο πανεπιστήμιο, έφυγε για Τορόντο και ξεκίνησε καριέρα, που την οδήγησε στο Λος Άντζελες για το σίριαλ Nichols με τον Τζέιμς Γκάρνερ το 1971. Έπαιξε και στο Ninety-two in the Shade, που σκηνοθέτησε ο συγγραφέας Τόμας ΜακΓκουάν. Παρά το ότι ήταν παντρεμένος, ανέπτυξαν σχέση, απέκτησαν την κόρη τους το 1975 και παντρεύτηκαν το 1976.

    Η ιστορία της Μάργκοτ Κίντερ: Η «Λόις Λέιν» του Superman βρέθηκε άστεγη να  ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια και έγινε ακτιβίστρια για την ψυχική υγεία

    «Αποφάσισα για πρώτη φορά να αφοσιωθώ σε έναν άντρα, να γίνω σύζυγος και μητέρα», είπε. «Αλλά δεν το έκανα ολοκληρωτικά. Έκλαιγα σε ντουλάπες. Ήταν ένα μεγάλο μάθημα». Λίγο αργότερα, επέστρεψε στο Χόλιγουντ, πήρε τον ρόλο της Λόις Λέιν και η φήμη της εκτοξεύτηκε. Ωστόσο, αυτο΄την κατέβαλε. «Έπρεπε να φορώ ένα ψεύτικο πρόσωπο. Δεν ήμουν καλή σε αυτό και με γέμιζε άγχος και πανικό», είπε.

    Η Μάργκοτ Κίντερ έζησε μια έντονη ζωή, με πάρτι, σχέσεις με διάσημους, από τον Πιερ Τριντό μέχρι τον Ρίτσαρντ Πράιορ, και μια φήμη για εκκεντρικότητα. «Δεν έκανα ποτέ τίποτα με μέτρο», είπε στο Rolling Stone το 1981.

    Η διάγνωση της με διπολική διαταραχή ήρθε το 1988, αλλά αρνήθηκε τη θεραπεία. «Είναι δύσκολο να πείσεις κάποιον σε μανία ότι κάτι δεν πάει καλά», εξήγησε. Ένα ατύχημα το 1990 στη Βανκούβερ επιδείνωσε την κατάστασή της. Η αποκατάσταση και οι επεμβάσεις την οδήγησαν σε οικονομική καταστροφή και εθισμό.

    Μέσα σε δέκα χρόνια παντρεύτηκε και χώρισε τρεις φορές, ενώ το 1996, ύστερα από μια μανιακή κρίση, βρέθηκε να κοιμάται σε αυλές στο Λος Άντζελες, χωρίς ταυτότητα και σε απόλυτη παραίσθηση. Μετά από νοσηλεία, μίλησε ανοιχτά σε συνέντευξη με την Μπάρμπαρα Γουόλτερς και έγινε ακτιβίστρια.

    Η ιστορία της Μάργκοτ Κίντερ: Η «Λόις Λέιν» του Superman βρέθηκε άστεγη να  ψάχνει φαγητό στα σκουπίδια και έγινε ακτιβίστρια για την ψυχική υγεία
    Πηγή: Shutterstock

    Στα τελευταία της χρόνια, ζούσε στη Μοντάνα, περιτριγυρισμένη από σκυλιά και φίλους, λέγοντας πως είχε βρει ηρεμία. Παρέμεινε αντίθετη στα φάρμακα και υποστήριζε τις εναλλακτικές θεραπείες.

    Ωστόσο, οι δυσκολίες δεν έλειψαν από τη ζωή της. Το σπίτι της έγινε καταφύγιο για εξαρτημένους, που τελικά της έκλεβαν πράγματα και έκαναν χρήση μεθαμφεταμίνης στο υπόγειο.

    Η Μάργκοτ Κίντερ πέθανε στις 13 Μαΐου 2018, στα 69 της. Η κόρη της, συγκινημένη, είπε: «Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη θλίψη. Αυτό που την έκανε τόσο ξεχωριστή ήταν πως έκανε ό,τι έκανε ενώ έδινε αυτές τις μάχες».

    Ειρήνη Μουρτζούκου: Η άγνωστη απόπειρα δολοφονίας βρέφους στα 16 της, το χρονικό θανάτων των μωρών και οι καταθέσεις που την «έκαψαν»

    Η Ειρήνη Μουρτζούκου σε λιγότερο από 48 ώρες αναμένεται να οδηγηθεί στον ανακριτή για να απολογηθεί  για τις δολοφονίες 4 βρεφών.

    Η 25χρονη έχει ομολογήσει τις δολοφονίες της αδερφής, των δύο παιδιών της και του μωρού μιας φίλης της.

    Ωστόσο το protothema.gr αποκαλύπτει και μία ακόμη απόπειρα δολοφονίας όταν η Μουρτζούκου ήταν 16 ετών, μόλις 2 χρόνια μετά τη δολοφονία της αδερφής της.

    Η απόπειρα δολοφονίας το 2016

    Το 2016 η Ειρήνη Μουρτζούκου έμενε μαζί με τα αδέρφια, τη μητέρα και τον τότε σύντροφό της. Στο σπίτι όπου έμεναν φιλοξενούσαν και μία γυναίκα- γνωστή του σύντροφου της μητέρας της- μαζί με το μωρό της.

    Στις 06/10 της ίδιας χρονιάς το μεσημέρι μεταφέρθηκε στο Καραμανδάνειο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών το βρέφος με επεισόδιο αιφνίλειας.

    Σύμφωνα με τους γιατρούς που εξέτασαν το βρέφος κατά την εισαγωγή του στο Νοσοκομείο, αυτό ήταν ευερέθιστο, υπνηλικό και παρουσίαζε ήπια ωχρότητα.

    Οι καταθέσεις της οικογένειας αναφέρουν ότι ήταν όλοι στο σπίτι αλλά σε διαφορετικά δωμάτια, ενώ το μωράκι ήταν στο δωμάτιο της Ειρήνης. Όταν η μητερα του βρέφους βγήκε στη βεράντα να απλώσει ρούχα, η Ειρήνη πήγε στο δωμάτιο της. Μετά από τουλάχιστον 3 με 5 λεπτά, η μητέρα, η οποία ακόμη βρισκόταν στο μπαλκόνι, άκουσε την Μουρτζούκου να φωνάζει πως κάτι έπαθε το βρέφος.

    Αμέσως η μητέρα έτρεξε στο δωμάτιο όπου είδε το βρέφος στο καρότσι του, χωρίς να έχει τις αισθήσεις του και τα χείλη του ήταν μελανά. Άμεσα κλήθηκε το ΕΚΑΒ και το βρέφος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Καραμανδάνειο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων.

    Σύμφωνα με τη μητέρα του βρέφους, κατά τη διακομιδή του στο Νοσοκομείο, αυτό ανέκτησε τις αισθήσεις του. Το βρέφος έμεινε στο νοσοκομείο μέχρι και τις 11/10 του 2016.

    Μετά από αυτό το περιστατικό η μητέρα πήρε το μωρό της, έφυγε από το σπίτι και διέκοψε κάθε επικοινωνία με τα άτομα, με τα οποία συμβίωνε εκεί, καθώς θεώρησε την Ειρήνη υπαίτια για το επεισόδιο που εμφάνισε το βρέφος της.

    Σύμφωνα με διορισθέντα από την Υπηρεσία μας Αναπληρωτή Καθηγητή Παιδιατρικής Παιδιατρικής Νευρολογίας: Το βρέφος εμφάνισε δύο επεισόδια απώλειας συνείδησης, αδιευκρίνιστης αιτιολογίας.

    Τα επεισόδια δεν οφείλονται σε επιληψία ή άλλη νευρολογική διαταραχή. Επίσης δεν εμπίπτουν στα πλαίσια κάποιας άλλης παθολογικής οντότητας

    Ο θάνατος του μωρού της φίλης της

    Στις 4 Φεβρουαρίου του 2021, στις 06:00 διακομίστηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το φρέφος της φίλης της Ειρήνης στο Καραμανδάνειο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών, χωρίς τις αισθήσεις του.

    xrwma-mourtzoukou-anakritis


    Σύμφωνα με την εφημερεύουσα παιδίατρο: 
    «Το βρέφος ήταν παγωμένο, άσφυγμο, με μυδρίαση και ισοηλεκτρική γραμμή στο ηλεκτροκαρδιογράφημα – Κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο συνεχίστηκε η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση για 30 λεπτά με αρνητικό αποτέλεσμα».

    Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή που εξέτασε τη σορό του, ο θάνατός του επήλθε συνεπεία διάμεσης πνευμονίτιδας της παιδικής ηλικίας

    Το χρονικό θανάτου του βρέφους

    Στις 3 Φεβρουαρίου του 2021, το βράδυ, η φίλη της Μουρτζούκου της ζήτησε να μείνει με το μωρό της για να μπορέσει να πάει βόλτα με τον τότε σύντροφό της.

    Στις 21:30, η μητέρα τάισε το βρέφος, το έβαλε να ρευτεί και στις 22:00 του έδωσε το φάρμακό του (αντιεπιληπτική αγωγή για επεισόδιο που είχε εμφανίσει το βρέφος στο παρελθόν).

    Μετά από λίγο το κοίμισε και το έβαλε στο καρότσι του. Το βρέφος ήταν ευδιάθετο χωρίς να παρουσιάζει κάποια αδιαθεσία. Στις 23:50 η μητέρα έφυγε από το σπίτι με τον σύντροφό της. Λίγο νωρίτερα, είχε φύγει από το σπίτι και η σύντροφος της Μουρτζούκου.

    mourtzoukou1
    Πηγή: SOOC/ Menelaos Michalatos


    Σύμφωνα με την κατάθεση της δεύτερης, το βρέφος ήταν καλά και κοιμόταν.

    Λίγο μετά τις 04:30 και ενώ μιλούσαν τηλεφωνικά, η Ειρήνη είπε στη σύντροφό της ότι άκουσε έναν ήχο από το βρέφος και έκλεισε. Μετά από περίπου 10 λεπτά, όταν την πήρε τηλέφωνο η σύντροφός της, της είπε ότι το βρέφος είχε πεθάνει.

    Στη συνέχει η Μουρτζούκου έστειλε φωτογραφίες του νεκρού βρέφους τόσο στη σύντροφό της όσο και στη μητέρα της. Το βρέφος είχε κλειστά τα μάτια του και το χρώμα του προσώπου του ήταν πιο σκούρο σαν μελανιασμένο.


    Το τηλεφώνημα της συντρόφου της και το ασθενοφόρο που… δεν άργησε

    Ταυτόχρονα, η κοπέλα της κάλεσε τον σύντροφο της μητέρας του μωρού και του είπε κλαίγοντας: «Τρέξε γρήγορα στο σπίτι αυτή κάτι έκανε στο μωρό και πέθανε». Τότε εκείνος πήρε τηλέφωνο την Μουρτζούκου, η οποία τον καθησύχασε και του είπε: «δεν έχει γίνει κάτι με το παιδί, είναι καλά, μην ανησυχείς».

    Όταν όμως την ξανακάλεσε του είπε να μην μεταβούν στο σπίτι αλλά στο Καραμανδάνειο – Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών. Η Μουρτζούκου υποστήριξε ότι το βρέφος έκανε έναν παράξενο ήχο και από τότε έμεινε με ανοιχτά μάτια, ενώ το ασθενοφόρο που κάλεσε η ίδια καθυστέρησε 30 λεπτά.

    Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ, στις 05:47 της 4ης Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η κλήση (προς το ΕΚΑΒ), το ασθενοφόρο αφίχθη στο σπίτι στις 05:55 ώρα και στις 06:00 το μωρό ήταν ήδη στο νοσοκομείο.

    Σύμφωνα με την εφημερεύουσα παιδίατρο: «Το βρέφος ήταν παγωμένο, άσφυγμο, με μυδρίαση και ισοηλεκτρική γραμμή στο ηλεκτροκαρδιογράφημα.

    Κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο συνεχίστηκε η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση για 30 λεπτά με αρνητικό αποτέλεσμα».

    Όταν έφτασε στο νοσοκομείο η μητέρα, οι γιατροί την ενημέρωσαν ότι προσπαθούσαν να επαναφέρουν το βρέφος στη ζωή. Έπειτα από λίγο οι γιατροί της ανακοίνωσαν ότι το βρέφος απεβίωσε.

    Στο άκουσμα του θανάτου του βρέφους, η μητέρα λιποθύμησε. Όταν επανήλθε την πλησίασε η Μουρτζούκου, τη χτύπησε στην πλάτη και της είπε: «μην ανησυχείς είμαι εγώ εδώ».

    Σύμφωνα με τον σύντροφο της μητέρας, η Μουρτζούκου στο νοσοκομείο ήταν πολύ ψύχραιμη σαν να μην είχε συμβεί τίποτα. Όταν οι αστυνομικοί πήγαν στο νοσοκομείο μιας και είχε φτάσει εκεί ένα νεκρό μωρό, η Ειρήνη ζήτησε από τη  μητέρα να πει ψέματα στην αστυνομία, πως το βράδυ είχε πάει για δουλειά, γιατί αλλιώς θα έμπλεκε.

    Ο θάνατος του πρώτου της μωρού

    Στις 19 Ιουνίου του 2022, στην 01:40 το ξημέρωμα, φιακομίστηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το πρώτο μωρό της Ειρήνης χωρίς τις αισθήσεις του.

    Σύμφωνα με τους εφημερεύοντες γιατρούς το βρέφος ήταν άσφυγμο, απνοϊκό, σε μυδρίαση με ισοηλεκτρική γραμμή. Κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο συνεχίστηκε η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση που είχαν αρχίσει οι διασώστες του ΕΚΑΒ, για 20 επιπλέον λεπτά με αρνητικό αποτέλεσμα.

    Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή που εξέτασε το νεκρό βρέφος, ο θάνατός του επήλθε συνεπεία «διάμεσης πνευμονίτιδας της παιδικής ηλικίας».

    Το χρονικό του θανάτου

    Η Ειρήνη μετά τη γέννηση του παιδιού της φιλοξενούνταν από ένα ζευγάρι από το Μπαγκλαντές. Σύμφωνα με τις καταθέσεις του άντρα που τη φιλοξενούσε, η Ειρήνη κοιμόταν σε άλλο δωμάτιο από το μωρό και κάθε πρωί έφευγε με το βρέφος, το άφηνε στη μάνα της και αργά το βράδυ γυρνούσε μαζί του.

    Αυτή η κατάσταση είχε προκαλέσει τη δυσαρέσκεια του άντρα, που την παρότρυνε να μην βγάζει από το σπίτι το βρέφος, γιατί είχε μόλις γεννηθεί. Στις 18 Ιουνίου 2022 το πρωί, η Ειρήνη μετέφερε το βρέφος στη μητέρα της. Κατά το χρονικό διάστημα από τις 21:00 έως και τις 22:00 είχε πάρει το μωρό για να επιστρέψει στο σπίτι.

    Η Μουρτζούκου κατέιθεσε ότι στις 23:00 επέστρεψε στο σπίτι, τάισε το βρέφος, το έβαλε να ρευτεί και έπειτα από 10 λεπτά περίπου το κοίμισε.

    Ειρήνη Μουρτζούκου: Η άγνωστη απόπειρα δολοφονίας βρέφους στα 16 της, το χρονικό θανάτων των μωρών και οι καταθέσεις που την «έκαψαν»

    Ωστόσο, τόσο ο άντρας που τη φιλοξενούσε όσο και μία γειτόνισσα κατέθεσαν διαφορετικά το τι σύνεβη. Στις καταθέσεις τους ανέφεραν ότι η Μουρτζούκου επέστρεψε στο σπίτι κατά το χρονικό διάστημα από τις 23:30 ώρα έως τις 00:00. Συγκεκριμένα, οι δυο τους βρίσκονταν στην κοινή αυλή των σπιτιών τους, όταν επέστρεψε.

    Η Ειρήνη διερχόμενη από την αυλή εισήλθε απευθείας στο σπιτιού, όπου την ακολούθησε και ο άντρας που τη φιλοξενούσε. Η γειτόνισσα παρατήρησε ότι το βρέφος ήταν μέσα στο καρότσι σκεπασμένο. Όταν εισήλθε στο σπίτι ο άντρας, ρώτησε την Ειρήνη πώς ήταν το βρέφος και της ζήτησε να το δει.

    Εκείνη του απάντησε ότι το βρέφος ήταν καλά, αλλά δεν τον άφησε να το δει, με την πρόφαση ότι θα το ξυπνούσε.

    Αμέσως, πήγε στο δωμάτιο της μαζί με το βρέφος. Ο άντρας ανέφερε ότι το βρέφος ήταν σκεπασμένο με ένα κουβερτάκι μέχρι το κεφάλι και δεν μπορούσε να δει ούτε το κεφάλι του μέσα στο καρότσι. Του έκανε εντύπωση, γιατί η Μουρτζούκου δεν είχε ξανακάνει κάτι παρόμοιο.

    Οι αντιφάτικες καταθέσεις

    Στις 00:30 ο άντρας χτύπησε την πόρτα του δωματίου της, την ρώτησε αν ήταν καλά αλλά εκείνη δεν του απάντησε. Έπειτα, πήγε στο δωμάτιό του να κοιμηθεί.

    Στη 01:00 ο άντρας ξύπνησε από έναν ήχο που άκουσε. Σηκώθηκε και προσπάθησε να καταλάβει από πού προερχόταν αυτός ο ήχος.

    Όπως πέρασε μπροστά από την πόρτα του δωματίου της Μουρτζούκου, την άκουσε να μιλάει στο τηλέφωνο και να κλαίει. Τη ρώτησε τι είχε γίνει και εκείνη απάντησε κλαίγοντας ότι μιλούσε με τη μητέρα της. Στην μητέρα της, είπε ότι το βρέφος δεν ανέπνεε και ότι είχε γίνει μαύρο. Συγκεκριμένα, της είπε «είναι μωροπαγωμένο και μαύρο».

    Τότε, η μητέρα της, της είπε «πάλι τα ίδια Ειρήνη. Αν έχεις κάνει κάτι στο μωρό θα σε σκοτώσω». Αμέσως, ο άντρας άνοιξε το φως του δωματίου και είδε το βρέφος ανάσκελα στο κρεβάτι, με τα χέρια ανοιχτά. Πλησίασε το βρέφος και είδε ότι τα χείλια γύρω από το στόμα του βρέφους ήταν πιο σκούρα.

    Τότε, ξανά ρώτησε τη Μουρτζούκου να του πει τι έπαθε το βρέφος και εκείνη του απάντησε ότι πέθανε. Σε αντίθεση με όλα αυρά η Μουρτζούκου εξεταζόμενη ενόρκως δήλωσε ότι στην 01:10 ενώ κοιμόταν στο κρεβάτι μαζί με το βρέφος, αντιλήφθηκε ότι αυτό δυσκολευόταν να αναπνεύσει.

    Στη 01:20 αντιλαμβανόμενη ότι η κατάσταση του βρέφους χειροτέρευε, αποφάσισε να καλέσει το ΕΚΑΒ. Την ίδια στιγμή εισήλθε στο δωμάτιο της και ο άντρας, ο οποίος την παρότρυνε να πάνε στο νοσοκομείο. Στη 01:32 περίπου, ασθενόφορο του ΕΚΑΒ προσήλθε στο σπίτι, παρέλαβε το βρέφος και το μετέφερε στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας.

    Στη 01:40 το βρέφος παραλήφθηκε από τους εφημερεύοντες γιατρούς και σύμφωνα με τους ίδιους αυτό ήταν άσφυγμο, απνοϊκό, σε μυδρίαση με ισοηλεκτρική γραμμή. Σύμφωνα με τους γιατρούς ήταν νεκρό.

    Κατά την εισαγωγή του στο Κέντρο Υγείας, συνεχίστηκε η καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση που είχαν αρχίσει οι διασώστες του ΕΚΑΒ για 20 επιπλέον λεπτά, με αρνητικό όμως αποτέλεσμα.

    Στις 02:00 ώρα οι γιατροί του νοσοκομείου ανακοίνωσαν στην Μουρτζούκου ότι το βρέφος είχε αποβιώσει. Όταν ρωτήθηκε για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες το βρέφος έφτασε σε αυτήν την κατάσταση, απάντησε ότι βρισκόταν σε άλλο δωμάτιο και όταν πήγε να ταΐσει το βρέφος, το βρήκε σε αυτήν την κατάσταση.

    Ο θάνατος του δεύτερου μωρού της Μουρτζούκου

    Στις 17 Οκτωβρίου του 2023, στις 05:15 το ξημέρωμα πέθανε εντός του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Αθηνών «Η Αγία Σοφία», το δεύτερο μωρό της Ειρήνης Μουρτζούκου.

    Σύμωνα με τον ιατροδικαστή που εξέτασε τη σορό του βρέφους, διαπιστώθηκε ως αιτία θανάτου: «αιφνίδιος θάνατος νεογνού παθολογικής αιτιολογίας Ιστορικό επιληψίας».

    Τότε η Ειρήνη πάλι έμενε με τη μάνα, τον σύντροφό και τα παιδιά τους. Στις 14 Σεπτεμβρίου του 2023, η Ειρήνη είναι μόνη της3 με το βρέφος. Σύμφωνα με τη μητέρα της Μουρτζούκου, το μωρό κοιμόταν και δεν είχε παρουσιάσει κάτι ανησυχητικό σχετικά με την υγεία του.

    mourtzoukou-eurokinissi-xrwma


    Κάποια στιγμή, όταν εκείνη επέστρεψε στο σπίτι, βρήκε την κόρη της να κρατάει το βρέφος κάτω από τρεχούμενο νερό στην κουζίνα.

    Αμέσως, πήρε το βρέφος από τα χέρια της και διαπίστωσε ότι το βρέφος ήταν ημιλιπόθυμο και μελανιασμένο.

    Το βρέφος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας και όπως δήλωσε η μητέρα του, είχε παρουσιάσει προσήλωση του βλέμματος και έλλειψη αισθήσεων. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι το μωρό ήταν ξερό.

    Το χρονικό του θανάτου του δεύτερου μωρού της Μουρτζούκου

    Σύμφωνα με τους διασώστες του ΕΚΑΒ, όταν παρέλαβαν το βρέφος, αυτό ανέπνεε κανονικά και όπως τους ενημέρωσε η Μουρτζούκου, καθώς αυτή τάιζε το βρέφος, εκείνο έλειψε.

    Το βρέφος μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας και στη συνέχεια, συνοδεία γιατρού, στο Καραμανδάνειο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών.

    Οι γιατροί του Κέντρου Υγείας δεν διαπίστωσαν τα συμπτώματα που είχε δηλώσει η μητέρα του βρέφους. Αντιθέτως, το βρέφος ήταν υγιέστατο, με σωστή θερμοκρασία και χωρίς προσήλωση του βλέμματος.

    Ωστόσο, το βρέφος μεταφέρθηκε στο Καραμανδάνειο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Πατρών για περαιτέρω ιατρικό έλεγχο. Την ημέρα εισαγωγής του στο νοσοκομείο (15-9-2023), το βρέφος παρουσίασε επεισόδιο με έντονη σιελόρροια και βλαιδοτροφία, το οποίο αντιμετωπίστηκε άμεσα από την εφημερεύουσα νοσηλεύτρια.

    Την 17-9-2023 το βρέφος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» στην Αθήνα για περαιτέρω ιατρικό έλεγχο και τοποθετήθηκε σε θάλαμο, ο οποίος βρισκόταν απέναντι από το γραφείο των νοσηλευτών (στάση νοσηλευτών) και στον οποίο νοσηλεύονταν ένα ακόμη βρέφος, με εισαγγελική παραγγελία, στο οποίο είχε διατεθεί από το νοσοκομείο αποκλειστική νοσοκόμα όλο το 24ωρο.

    Εντός του θαλάμου είχαν αφαιρεθεί οι διαχωριστικές κουρτίνες μεταξύ των κρεβατιών των δύο βρεφών. Στις 7 Οκτωβρίου 2023, στις 20:30 κλήθηκαν οι νοσηλευτές από τη Μουρτζούκου, καθώς σύμφωνα με την ίδια το βρέφος δεν ήταν καλά.

    mourtzoukou_new2_arthrou


    Σύμφωνα με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, το βρέφος ήταν χλωμό στην όψη και παρουσίασε επεισόδιο με συσπάσεις άνω και κάτω άκρων, χαλάρωση κορμού, προσήλωση βλέμματος με νυσταγμοειδείς κινήσεις των οφθαλμών και ταχυπνοία.

    Δύο μέρες μετά (9/10/23) στις 18:00 κλήθηκαν οι νοσηλευτές από τη Μουρτζούκου, καθώς σύμφωνα με την ίδια το βρέφος δεν ήταν καλά.

    Σύμφωνα με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, το βρέφος παρουσίασε επεισόδιο με συσπάσεις άνω και κάτω άκρων με προσήλωση βλέμματος και αυξημένος σφιγμός (σύμφωνα με το μόνιτορ που ήταν συνδεδεμένο το βρέφος).

    Την ίδια μέρα στις 22:00 με 23:00 κλήθηκαν πάλι οι νοσηλευτές από τη Μουρτζούκου, καθώς σύμφωνα με την ίδια το βρέφος παρουσίασε εκ νέου σπασμούς.

    Σύμφωνα με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου το βρέφος παρουσίασε προσήλωση βλέμματος, αιφνίδια μυϊκού τόνου, τονικοκλονικές κινήσεις άνω και κάτω άκρων, ενώ το χρώμα του δέρματος ήταν ροδαλό.

    Τρεις μέρες μετά, στις (12/10/23) στο διάστημα 20:40 με 22:00 κλήθηκαν οι νοσηλευτές από την Ειρήνη, καθώς σύμφωνα με την ίδια το βρέφος δεν ήταν καλά.

    Σύμφωνα με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, το βρέφος παρουσίασε επεισόδιο με προσήλωση βλέμματος, μυϊκή χαλαρότητα και αχρωτία.

    Η αποκλειστική νοσοκόμα, που ήταν επιφορτισμένη με τη φύλαξη του έτερου βρέφους που νοσηλευόταν στον ίδιο θάλαμο, δεν ήταν παρούσα σε κανένα εκ των τριών προαναφερθέντων επεισοδίων, καθώς κάθε φορά έλλειπε από το θάλαμο για σύντομο χρονικό διάστημα.

    Πέντε μέρες μετά στις 17 Οκτωβρίου στις 04:00 κλήθηκαν οι νοσηλευτές από τη Μουρτζούκου, καθώς σύμφωνα με την ίδια το βρέφος δεν ήταν καλά.

    Σύμφωνα με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου, το βρέφος ήταν άσφυγμο, αινοικό, ακίνητο και αχνό, καθώς επίσης το μόνιτορ που ήταν συνδεδεμένο το βρέφος εξέπεμπε ήχο, ο οποίος συνάδει με πτώση καταγραφών κάτω του ορίου. Το βρέφος παρουσίαζε εικόνα θανάτου.

    Με την συμβολή των εφημερευόντων ιατρών προσπάθησαν να επαναφέρουν το βρέφος χωρίς αποτέλεσμα. Σύμφωνα με την αποκλειστική νοσοκόμα που ήταν επιφορτισμένη με τη φύλαξη του έτερου βρέφους που βρισκόταν στο θάλαμο, εκείνο το βράδυ η Μουρτζούκου είχε ξαπλώσει μαζί με το μωρό στην κούνια του (απαγορεύεται από τον κανονισμό του νοσοκομείου) ενώ η ίδια δεν αντιλήφθηκε κάτι καθώς κοιμόταν και ξύπνησε από τους γιατρούς που εισήλθαν στο θάλαμο για να εξετάσουν το βρέφος.

    Σημειώνεται ότι η Ειρήνη αφαιρούσε πολλές φορές το μόνιτορ από το βρέφος, γεγονός για το οποίο της είχε γίνει παρατήρηση από το ιατρικό προσωπικό.

    Ωστόσο, κομβική είναι και η κατάθεση μίας γυναίκας, μητέρας ενός άλλου βρέφους που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο, σε άλλο θάλαμο και είχε γνωρίσει τη Μουρτζούκου.

    Η ίδια κατέθεσε ότι είχε καλέσει την Μουρτζούκου να φάνει στο προαύλιο του νοσοκομείου ωστόσο εκείνη για πρώτη φορά όλο αυτό το διάστημα, αρνήθηκε.

    ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ: «ΑΝΤΙΓΟΝΗ» του Σοφοκλή στο Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας

    Το Διεθνές Φεστιβάλ της Πάτρας στις 9.30 το βράδυ την Δευτέρα 14 Ιουλίου φιλοξενεί στο Δημοτικό Θερινό Θέατρο  την κορυφαία τραγωδία του Σοφοκλή, «Αντιγόνη». Η Αντιγόνη αποτελεί μια από τις συναρπαστικότερες ηρωίδες στην ιστορία της δραματουργίας.

    Την παράσταση σκηνοθετεί ο Θέμης Μουμουλίδης. Μαζί του ένα σύνολο εξαιρετικών ηθοποιών, με την Λένα Παπαληγούρα στον ρόλο της Αντιγόνης και τον Μελέτη Ηλία στον ρόλο του Κρέοντα.

    Ο νόμος της Αντιγόνης είναι να μην ενδώσει. Στη διάρκεια της παράστασης το ΟΧΙ της Αντιγόνης ορθώνεται ως η απόλυτη κατάφαση. Το έργο πραγματεύεται τη σύγκρουση ανάμεσα στους άγραφους νόμους της θείας δικαιοσύνης και τους ανθρώπινους νόμους που θεσπίζει η εξουσία.

    Η προσπάθεια της Αντιγόνης να θάψει τον νεκρό αδελφό της Πολυνείκη, παρά την αντίθετη εντολή του Κρέοντα, βασιλιά της Θήβας, θέτοντας την τιμή των θεών και την αγάπη για τον αδερφό της υπεράνω των νόμων του Κρέοντα, προκαλεί απρόβλεπτες συνέπειες. Η σύγκρουση ανάμεσα στην ατομική συνείδηση και την κρατική εξουσία αποτυπώνεται σε όλη της την έκφανση… .

    Συντελεστές:

    Μετάφραση: Παναγιώτα Πανταζή, Σκηνοθεσία:    Θέμης Μουμουλίδης, Σκηνικό:Μικαέλα Λιακατά, Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα, Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος, Επιμέλεια Κίνησης- Χορογραφία: Πατρίσια Απέργη,

    Ερμηνεύουν: Λένα Παπαληγούρα, Μελέτης Ηλίας, Μιχάλης Οικονόμου, Θανάσης Δόβρης, Ιφιγένεια Καραμήτρου , Λίλα Μπακλέση, Λένα Μποζάκη, Γιώργος Νούσης, Βαγγέλης Σαλευρής , Ιώβη Φραγκάτου

    Τιμές εισιτηρίων:  23€ Κανονικό – 20€ Μειωμένο (Μαθητές, Φοιτητές, Άνεργοι-ΑΜΕΑ)

    Προπώληση:   more.com, Δισκοπωλείο JOE RECORDS  (Καραϊσκάκη 134, Πάτρα, τηλ. 2610.620.673), Βιβλιοπωλείο ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ (Κορίνθου 274, Πάτρα, τηλ. 2610.273.287),

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    “Ομάδες ανθρώπων από κάθε γωνιά της Ελλάδας ξεκινούσαν για τη «γιορτή του χωριού»… κοινό σημείο, ο χορός, το τραγούδι, η μουσική και τα έθιμα που “μετέφερε” με τη δική του ξεχωριστή σημασία ο κάθε τόπος”.

    Το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού με γνώμονα το παραπάνω έχει βάλει γερές βάσεις δίνοντας και φέτος το παρόν με μια τετραήμερη πανδαισία ηχοχρωμάτων και χορευτικών παραστάσεων από όλη την Ελλάδα προβάλλοντας και διατηρώντας τον “ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ”. Όπως τότε έτσι και τώρα ομάδες ντόπιων χορευτικών συγκροτημάτων από κάθε γωνιά έρχονται να στηρίξουν το στόχο μας

    από την Πέμπτη 24 Ιουλίου έως και την Κυριακή 27 Ιουλίου 2025,
    με θέμα “Όσο Η Σπίθα Είναι Λαμπερή…Τόσο Το Φως Χορεύει”.

    Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, το Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού προσλαμβάνει πανελλήνιο χαρακτήρα, αφού καταφέρνει να παρουσιάζει πάνω από 30 χορευτικές παραστάσεις, που συνολικά πλαισιώνονται από τουλάχιστον 500 χορευτές και παραδοσιακές ορχήστρες από κάθε γωνία του Ελλαδικού χώρου, ενώ πάνω από 6000 άτομα παρακολουθούν την εκδήλωση.

    Η είσοδος είναι ελεύθερη και η ώρα έναρξης στις 21:00’, στο ειδικά διαμορφωμένο θεατράκι του Δημοτικού Σχολείου Σουλίου Πατρών.

    Οι Διοργανωτές του Φεστιβάλ, είναι o Πολιτιστικός Σύλλογος με το Χορευτικό Τμήμα Σουλίου Πατρών οι οποίοι απέδειξαν ότι έχουν μπει για τα καλά στη ρίζα του πολιτισμού ξεσηκώνοντας χωριά με ταυτότητα τον πολιτισμό της Ελλάδας και θυμίζοντας μας ότι στην παράδοση μας δεν «χωράει» το εμπόριο αλλά ούτε και ομάδες επίδειξης με στόχο μόνο την προβολή.

    Πρόεδρος Πολιτιστικού Συλλόγου : Φωτακόπουλος Γιώργος
    Καλλιτεχνική Επιμέλεια : Καραγιάννης Ιωάννης

    24 – 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2025 ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΟΥΛΙ ΠΑΤΡΩΝ“ Όσο Η Σπίθα Είναι Λαμπερή…Τόσο Το Φως Χορεύει ”

    Πανδαισία ηχοχρωμάτων από γκάιντες, λύρες, ζουρνάδες, έθιμα αλλά και χορούς τοπικούς με τραγούδια ξεχασμένα. Για άλλη μια χρονιά το Φεστιβάλ Λαϊκού χορού που διοργανώνεται από το Πολιτιστικό Σύλλογο Σουλίου – Χορευτικό Τμήμα δίνει έντονο χρώμα στα λαϊκά δρώμενα της περιοχής μας αλλά και στον ευρύτερο Ελλαδικό χώρο χάρη στην συμμετοχή των ντόπιων ομάδων που θα έρθουν στο τόπο μας και θα μας ταξιδέψουν στον δικό τους χωριό, στον δικό τους τόπο μέσα από ντόπιους μουσικούς, χορευτές αλλά και με τα ιδιαίτερα ξεχωριστά δρώμενα. Χαρακτηριστικά οι ομάδες που θα συμμετάσχουν είναι:

    Από Αχαϊα θα μας Τιμήσουν: Τα έξι τμήματα του Πολιτιστικού Συλλόγου Σουλίου που θα παρουσιάσουν χορούς και τραγούδια από τη Λήμνο, τη Λέσβο, τα Επτάνησα την Βόρεια Θράκη,τη Κόνιτσα, την Αχαϊα και τις Σέρρες. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αμπελοκήπων Πατρών “Η ΠΡΟΟΔΟΣ” θα μας ταξιδέψει στα χωριά τις Αλμωπίας, ο Φάρος Ποντίων Πατρών με τη λύρα και το νταούλι που θα ηχήσουν θα μας ταξιδέψει στην πατρίδα μας το Πόντο και το Χορευτικό Τμήμα – Εκπαιδευτήρια Αναγέννηση Πάτρας θα μας ταξιδέψει με τα τραγούδια τους στην όμορφη Ήπειρο.

    Από την ευρύτερη Ελλάδα θα μας τιμήσουν: Το Χορευτικό Τμήμα “ΑΓΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ” Ι.Π.Μεσολογγίου που μας αναφωνούν:«Καλό Αη Συμιό να΄χουμε» και με τη συνοδεία του ζουρνά θα μας δείξουν πως γιορτάζεται ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΗ ΣΥΜΙΟΣ μαζί με τη Παρέα Αρματωμένων – Πανηγυριστών «ΣΥΜΕΩΝ ΣΑΚΙΡΙΑΝΟΥ». Ένα Γαϊτάνι βρε παιδιά δεν είναι σαν τα άλλα μα είναι της Γραμμενίτσας μοναδικό ξεχωριστό από τ’ άλλα. Ντόπιοι θα μας παρουσιάσουν το ιδιαίτερο Γαϊτανάκι της Γραμμενίτσας που πλαισιώνεται από μεταμφιεσμένους και χορεύεται πάντα με το Τσάμικο από το Πολιτιστικό και Λαογραφικό Σύλλογο Γραμμενίτσας Ν.Άρτας «Το Γαϊτανάκι». Ξενιτεμένο μου πουλί και παραπονεμένο μας τραγουδάνε οι κάτοικοι από την Εράτυρα που μαζί με το Φιλαθλητικό Ορειβατικό Σύλλογο Εράτυρας «Η Σέλτσα» και τη Τοπική Κοινότητα Εράτυρας Ν.Κοζάνης ξεσήκωσαν το χωριό για να μας δείξουν δρώμενα από το Κύκλο Της Χαράς ,Της Πασχαλιάς & Της Άνοιξης .Η γκάιντα σαν να φώναξε και θέλει να τραγουδήσει και τα παλιά Ρωμυλιώτικα τραγούδια χορούς και έθιμα θέλει να μας θυμίσει. Ένα ταξίδι με τους ντόπιους κατοίκους από το χωριό Καρυές Γιανιτσών και το Πολιτιστικό Σύλλογο Καρυωτών Γιαννιτσών ΄΄ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΡΩΜΥΛΙΑ΄΄. Ο νταχαρές εφώναξε και η λύρα τραγουδάει πως στης Μακεδονίας τα βουνά παράδοση τραγουδάει. Κουδούνια σαν να άκουσα στου φαλακρού τα όρη.

    Μα εκεί εσυνάντησα το Μπάμπιντεν το λένε και στις Πετρούσας το χωριό όμορφα το μαθένε, με το Πολιτιστικό Σύλλογο Πετρουσαίων Ν.Δράμας να μας δίνει το χρώμα του χωριού μέσα από το δρώμενο του Μπαμπιντεν. Πρόσφυγες από τον Πόντο εγκαταστάθηκαν σε διάφορα χωριά της Πατρίδας μας.Ένα από αυτά είναι και ο Τετράλοφος Κοζάνης με τα ξεχωριστά έθιμα που βαστάνε και θα μας παρουσιάσουν το κορυφαίο δρώμενο των Μωμόγερων από την ορεινή Τραπεζούντα με τη συμμετοχή του Μορφωτικού Λαογραφικού Συλλόγου Τετράλοφου Ν.Κοζάνης. Μαζί τους η Εύξεινος Λέσχη Θεσσαλονίκης. Αυτό το μητροπολιτικό Ποντιακό Σωματείο που διατηρεί ένα ζωντανό πολιτισμό που έφεραν από το Πόντο και τον μεταλαμπαδεύουν κάθε φορά στις νεότερες γενιές μέσα από τα πατήματά τους και θα μας παρουσιάσουν οι ιδιαίτεροι βιωματικοί χορευτές το ποντιακό χορό : Σέρρα και η παρουσία τους και μόνο Τιμητική: Καραβέλας Mιχ., Ιωσηφίδης Kυρ.,Κοροσίδης Αλ., Καραλευθέρης Παντ,Παλασίδης Ν., Τα ξαδέλφια Πιλαλίδης Θοδ. & Νίκος, Γρηγοριάδης Γρ. ,Τα αδέλφια Σπυρίδης Αριστ. & Ελισ. Η θράκη σαν μας φώναξε πως θέλει να τραγουδήσει με το σκοπό θρακιώτικο μας φώναξε πως θέλει να μας νοσταλγήσει.

    Ο Πολιτιστικός Λαογραφικός Σύλλογος Διδυμοτείχου Ν.Έβρου “Το Κάστρο” ως εκφραστής της Θρακιώτικης παράδοσης θα μας παρουσιάσει χορούς και τραγούδια μέσα από σκηνές του γάμου από τα χωριά των Ασβεστάδων και του Κουφόβουνου. Μαζί μας θα έχουμε τη Τιμητική Παρουσία της Λίτσας Ουλιανούδη ,από τους Ασβεστάδες ,μία ιδιαίτερη φωνή της θράκης στο χώρο του Πολιτισμού. Σαν άκουσα τα χάλκινα με κάλεσε η Έδεσσα.

    Όμορφος τόπος είναι αυτός μαζί και τα παιδιά του που δίχως το πολιτισμό δεν κάθονται κοντά του. Όμορφες αναμνήσεις θα θυμηθούμε με την Εδεσσαϊκη Λαογραφική Εστία. Η λύρα σαν εφώναξε να πάμε ως τη Κρήτη. Εδώ οι πρώτοι στον χορό κάνουν τα «ταλίμια» και πάντοτε θυμίζουμε τη λεβεντιά με μία. Μαζί μας ο Σύλλογος Έρευνας Και Διάδοσης Της Κρητικής Παράδοσης «Ιδαία Γη» παρουσιάζοντας το «καερέτι» – μια βεγγέρα στο καφενείου του χωριού τη δεκαετία του 70. Φίλοι & συγγενείς απ’ τη Στεία ίσαμε τα Χανιά θα έρθουν για να γευτούμε ένα αυθεντικό κρητικό γλέντι. Ο ήχος του Σεραϊκού ζουρνά μας ελκύει να χορέψουμε στο ρυθμό αυτού του αρχαίου οργάνου. Το Χορευτικό Τμήμα του Σουλίου θα μας ταξιδέψει στις Σέρρες παρουσιάζοντας ένα Σερραϊκό γλέντι με τη ζυγιά του Αριστείδη Δράμαλη.

    Κρασί σε πίνω για καλό θα μας τραγουδήσουν για να βιώσουμε ένα Κονιτσιώτικο γλέντι το Χορευτικό Τμήμα του Σουλίου με οδηγούς την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ με το ξεχωριστό κλαρίνο του Νίκου Φιλιππίδη. Δε θα μπορούσε να λείψει η παρουσίαση των χορών και τραγουδιών από την ευρύτερη περιοχή της Αχαϊας και συγκεκριμένα από τα ριζοχώρια που βρίσκονται στους πρόποδες του Παναχαϊκού όρους (Σούλι, Πουρναρόκαστρο, Καστρίτσι κ.α) από το Χορευτικό Τμήμα Σουλίου. Για άλλη μία χρονιά Τιμητική συμμετοχή στο Φεστιβάλ : Η Γεωργουλοπούλου Ανέτα από τα Τριπόταμα Αχαϊας.

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Ερχεται το 27ο Φεστιβάλ Λαϊκού Χορού, Σουλίου Πατρών

    Οι αθλητές του Τάε Κβο Ντο που εκπροσώπησαν την Πάτρα στους Διεθνείς Παιδικούς Αγώνες… πήγαν Δημαρχείο

    Οι αθλητές του Τάε Κβο Ντο που εκπροσώπησαν την Πάτρα στους Διεθνείς Παιδικούς Αγώνες πόλεων, που έγιναν πέρυσι τέτοια εποχή στην πόλη Λεόν του Μεξικού, επισκέφτηκαν, σήμερα (Παρασκευή 11 Ιουλίου) στο Δημαρχείο, τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη και παρέλαβαν τα αναμνηστικά τους διπλώματα.

    Η αποστολή του Δήμου Πατρέων αποτελείτο οκτώ (8) αθλητές και είχε κατακτήσει επτά (7) μετάλλια, τα περισσότερα από τις άλλες ελληνικές πόλεις που συμμετείχαν.

    Στη συνάντηση με τον Δήμαρχο παρόντες ήταν ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Οικονομικών, Διονύσης Πλέσσας, που είχε συνοδεύσει την πατρινή αποστολή ως εκπρόσωπος του Δήμου, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Τάκης Πετρόπουλος, το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Παγκόσμιας Οργάνωσης Διεθνών Παιδικών Αγώνων, Νίκος Τζανάκος, ο Αρχηγός της αποστολής, προπονητής Τάε Κβο Ντο Γιώργος Σταυρόπουλος, οι προπονητές Τάε Κβο Ντο Μιχάλης Κωτσόπουλος και Ελένη Λόη και οι αθλητές Δημήτρης Κωτσόπουλος, Μαρία Γιαννοπούλου, Κωνσταντίνος Αντωνακόπουλος, Δέσποινα Φιλιπποπούλου και Στεφανία Παπαδάτου.

    Ο Δήμαρχος συνεχάρη τα παιδιά και μεταξύ άλλων τόνισε ότι στον αθλητισμό ακόμη μεγαλύτερη αξία από τη νίκη, έχει η συμμετοχή. Αυτό ισχύει ακόμη πιο πολύ για τον θεσμό των Διεθνών Παιδικών Αγώνων όπου οι αποστολές με τη συμμετοχή τους έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν άλλους λαούς και να δημιουργηθεί μια στέρεη βάση για την ανάπτυξη της φιλίας, της αλληλεγγύης, της συνεργασίας που θα συμβάλλουν στην παγκόσμια ειρήνη.

    Μουρτζούκου: Ραγδαίες εξελίξεις για την υπόθεση του Παναγιωτάκη – Σε εργαστήριο της Θεσσαλονίκης τα ιστοπαθολογικά

    Τη στιγμή που η Ειρήνη Μουρτζούκου εξακολουθεί να κρατά ερμητικά κλειστά το στόμα της σε ότι αφορά το τι ακριβώς συνέβη το πρωινό της 5ης Αυγούστου 2024 όταν κατέληξε ο άτυχος Παναγιώτης, η Τριμελής Επιτροπή επιταχύνει την έρευνα σε ότι αφορά την αιτία θανάτου.

    Σε εργαστήριο της Θεσσαλονίκης τα ιστοτεμάχια

    Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του OPEN ΤΩΡΑ οι Ιατροδικαστές Καρακούκης, Καλύβα και Καλογρηας έχουν ήδη αποστείλει σε γνωστό εργαστήριο της Θεσσαλονίκης τα ιστοτεμάχια με τον ιστοπαθολογικό επανέλεγχο να έχει ήδη ξεκινήσει. Η εκτίμηση των Ιατροδικαστών είναι ότι το πόρισμα Γκότση που περιέργως κατέληξε σε παθολογική αιτία θανάτου, εγκολεασμο εντέρου και ιογενή λοίμωξη, κάτι το οποίο δεν προκύπτει από κανένα εύρημα αλλά ούτε και από τις μαρτυρίες που έχουν δοθεί, είναι παντελώς έωλο και σκανδαλωδώς καταγεγραμμένο.

    ΠΑΤΡΑ: Στον ημιτελικό η ομάδα μπάσκετ των δικηγόρων

    Η ομάδα μπάσκετ του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών προκρίθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στον ημιτελικό του Πρωταθλήματος Επαγγελματικών Τάξεων Αχαϊας.

    Στον ημιτελικό, που θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 14/7/2025, ώρα 20.30 μ.μ. στο Δημοτικό Κλειστό Γήπεδο «Παναγίας Αλεξιώτισσας» Λοχαγού Μενούνου & Παπάγου 62, η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την ομάδα των Σωμάτων Ασφαλείας.

    Η παρουσία όλων μας είναι σημαντική σ’ αυτή τους την προσπάθεια.

    ΡΟΔΙΝΗ: Ιερά Αγρυπνία για τον Αγιο Παϊσιο

    ΙΕΡΑ ΑΓΡΥΠΝΙΑ

    επί τη ιερά μνήμη του Οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών Παϊσίου του Αγιορείτου,

    που θα τελεστεί στον Ιερό Ναό μας την Πέμπτη 11 προς Παρασκευή 12 Ιουλίου 2025

    και ώρα 9:30 μ.μ. – 12:30 π.μ.

    Κατά την διάρκεια της Ιεράς Αγρυπνίας θα τελεστούν:

    Ο Εσπερινός, ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία μετά αρτοκλασίας.

    Προσκαλείσθε πάντες οι φιλέορτοι και φιλάγιοι να προσέλθετε για να τιμήσουμε τον σύγχρονο Άγιο της Εκκλησίας μας και να αντλήσουμε πνευματική δύναμη και παρηγορία από τις πρεσβείες του.

    Εκ του Ιερού Ναού

    ΡΟΔΙΝΗ: Ιερά Αγρυπνία για τον Αγιο Παϊσιο

    ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Αλλάζουν τα παγκάκια στα Ψηλαλώνια

    Οι εργαζόμενοι στο Τμήμα Συντήρησης Κτιριακών Εγκαταστάσεων, της Διεύθυνσης Επιστασίας του Δήμου Πατρέων, έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγες ημέρες την ολική συντήρηση, επιδιόρθωση, ανακατασκευή και βάψιμο, στα 80 παγκάκια της πλατείας Υψηλών Αλωνίων.

    Οι εργασίες θα συνεχιστούν και την επόμενη εβδομάδα, τόσο στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων, όσο και σε άλλα σημεία της πόλης.

    ΠΑΤΡΑ - ΦΩΤΟ: Αλλάζουν τα παγκάκια στα Ψηλαλώνια ΠΑΤΡΑ - ΦΩΤΟ: Αλλάζουν τα παγκάκια στα Ψηλαλώνια

    Σοβαρή καταγγελία Γάλλου τουρίστα για βιασμό από 24χρονο που γνώρισε online

    Σε εφιάλτη εξελίχθηκε η γνωριμία ενός 28χρονου Γάλλου με έναν 24χρονο Έλληνα στη Χερσόνησο Ηρακλείου. Οι δυο τους ήρθαν σε επαφή διαδικτυακά κι έκλεισαν ραντεβού για να συναντηθούν από κοντά.

    Ο 24χρονος Έλληνας φέρεται να πήγε από το ξενοδοχείο όπου διέμενε ο Γάλλος, ο οποίος βρισκόταν στην Κρήτη για διακοπές, παραλαμβάνοντάς τον με το αυτοκίνητο.

    Η βόλτα τους, ωστόσο, πήρε την χειρότερη τροπή καθώς όπως κατήγγειλε ο τουρίστας, ο 24χρονος Έλληνας τον έπιασε από το λαιμό, τον ακινητοποίησε και τον βίασε.

    Την υπόθεση ερευνούν οι αρμόδιες αρχές.